Aveţi întrebări?

Vă stăm cu drag la dispoziţie.

Pentru a comanda un ceas, faceți clic pe butonul verde „Cumpărare” de pe pagina anunțului. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, vi se va solicita să vă logați sau să vă creați un cont de utilizator. Apoi, introduceți adresa dvs. de livrare. În secțiunea „Prezentare generală a costurilor”, vedeți prețul total al comenzii dvs., inclusiv costurile de expediere. Vă rugăm să rețineți că la acest preț total mai pot fi adăugate, eventual, taxele de import.

Indicație: Înaintea unei comenzi internaționale, vă rugăm să vă informați neapărat la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.

Aveți următoarele posibilități de plată pentru noul dvs. ceas:

  • Plată prin serviciul de cont fiduciar gratuit

    Depuneți banii într-un cont fiduciar, unde sunt păstraţi în siguranță până când primiți ceasul. Puteți plăti prin card de credit (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

    După ce ați introdus adresa dvs. de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu plata de achitat”, pentru a finaliza comanda.

    Puteți găsi mai multe informații despre plata prin serviciul de cont fiduciar în cadrul protecției cumpărătorului aici: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .

  • Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului

    Procedând astfel renunțați la serviciul gratuit de cont fiduciar oferit de Chrono24. Transferați prețul de cumpărare direct la comerciant. Plata cu card bancar nu este posibilă.

    După ce ați introdus adresa de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu obligaţie de plată", pentru a finaliza comanda. După ce vânzătorul a procesat comanda dumneavoastră, vei primi informațiile de plată prin e-mail. După ce suma a intrat în contul vânzătorului, acesta va expedia produsul.

  • Comandă la un vânzător privat

    Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit.

    Informații suplimentare puteți găsi aici: Cumpărare ceas de la persoane private

Imediat ce Vânzătorul a procesat comanda dvs., vei primi informațiile de plată prin E-mail. După ce plata dvs. a intrat în contul Vânzătorului, acesta va expedia produsul.

Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
După ce ați căutat un articol prin bara de căutare, puteți efectua o filtrare mai fină a rezultatului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opțiuni suplimentare de filtrare. Puteți selecta mai multe opțiuni în fiecare categorie de filtre, în același timp. Pentru a dezactiva din nou un filtru, îndepărtați pur și simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptați sortarea rezultatelor: Alegeți între preț, data publicării, relevanță și popularitate. Puteți modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveți întrebări și vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.

Mulți vânzători acceptă propuneri de preț. Pentru a propune un preț vânzătorului, dați clic pe butonul „Propunere preț” de pe pagina anunțului. Introduceți apoi propunerea de preț și adresa dvs. de livrare. Citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare și dați clic pe „Trimitere propunere de preț”. Vânzătorul verifică propunerea dvs. de preț și ia legătura cu dvs.

Dacă vânzătorul nu acceptă în general propuneri de preț, această funcţie nu va fi disponibilă pentru dvs.
Prețul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. Pe de o parte, prețul ceasului însuși este relevant. Pe de altă parte, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată și taxa de import. În funcție de locația vânzătorului de la care comandați ceasul, în țară sau în străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Vă rugăm să luați legătura cu vânzătorul pentru informații exacte.
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.

Plată prin serviciul de cont fiduciar gratuit

Puteți plăti prin card de credit (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Veți primi informațiile legate de plată după plasarea comenzii. Din păcate, momentan plata prin PayPal nu este posibilă. Mai multe informații despre plata prin serviciul de cont fiduciar în cadrul protecției cumpărătorului pot fi găsite aici: https://www.chrono24.ro/about-us.htm Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului Dacă doriți să plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, puteți face acest lucru prin transfer bancar. Plata cu card bancar nu este posibilă. Comandă la un vânzător privat Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Informații suplimentare puteți găsi aici: {0}Cumpărare ceas de la persoane private{1} Indicație: Înaintea unei comenzi internaţionale, vă rugăm să vă informaţi la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.
Vă recomandăm plata în siguranță prin serviciul de cont fiduciar de la Chrono24. La plata cu cardul bancar sau prin PayPal, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Dvs. înșivă puteți contribui la o mai mare siguranță, prin respectarea anumitor reguli de siguranță la cumpărarea online cu cardul bancar. Asigurați-vă că utilizați o conexiune criptată. Aceasta se poate vedea în denumirea https și sub simbolul Cheie din linia de adresă din browserul dvs. Verificați periodic extrasele cardurilor bancare. Numeroși furnizori de carduri bancare au o politică de răspundere zero, în afară de neglijență. Aceasta înseamnă că clientul nu este răspunzător în caz de utilizare abuzivă. În cazul plăților neautorizate cu cardul dvs. bancar, contactați furnizorul cardului dvs. bancar cât mai curând posibil. Pentru detalii suplimentare și condiții pentru achiziția prin PayPal, vă rugăm să contactați direct PayPal. Vă rugăm să rețineți că, dacă plătiți prietenilor și familiei nu veți beneficia de Protecția cumpărătorului PayPal și nu vă putem susține în acest caz.
În principiu, vă recomandăm să folosiți serviciul securizat de cont fiduciar Chrono24. Dacă acest lucru nu este posibil, vă puteți baza pe încrederea în comercianții noștri profesioniști. Acest lucru se datorează faptului că, în cadrul procesului de înregistrare, fiecare comerciant este supus unei verificări amănunțite a identității și seriozității, inclusiv pe baza certificatului de înregistrare a activității comerciale și a referințelor de la alți comercianți. Așadar, dacă un comerciant profesionist oferă plata în avans prin transfer bancar, acesta este cu siguranță de încredere.

Atunci când cumpărați de la un vânzător privat, pe de altă parte, plata în avans nu este o metodă sigură. În cazul în care vânzătorul privat insistă asupra acestei metode de plată și doriți neapărat să cumpărați ceasul, verificați credibilitatea vânzătorului și oferta în propriul dvs. interes. De exemplu, puteți solicita referințe sau puteți solicita mai multe fotografii ale ceasului sau documente personale. O posibilă alternativă la plata în avans este utilizarea unui serviciu extern de cont fiduciar. Dacă în general aveți îndoieli cu privire la credibilitatea vânzătorului, este mai bine să nu faceți achiziția.

Mulți vânzători oferă procesarea prin intermediul serviciului de cont fiduciar Chrono24. În acest caz, dvs. plătiți banii în contul nostru fiduciar, unde rămân în siguranță până când veți ține ceasul în mâinile dvs. și sunteți convins de calitatea acestuia. Echipa noastră de asistență Support este întotdeauna disponibilă pentru a vă ajuta și pentru a se asigura că achiziția dumneavoastră decurge fără probleme. Puteți găsi mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar Chrono24 aici:

Când cumpărați cu Protecția cumpărătorului, aveți întotdeauna un drept legal de revocare de 14 zile. Dacă trebuie să plătiți prețul de achiziție direct comerciantului, vă rugăm să vă informați în prealabil despre condițiile sale proprii de returnare a produselor.

La o achiziție de la un vânzător privat, nu dispuneți de dreptul legal de retur. Cu toate acestea, puteți depune o plângere la Chrono24 în termen de 7 zile de la primirea ceasului.
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.

Trusted Checkout este cea mai sigură cale către ceasul pe care vi-l doriți. Dvs. virați suma într-un cont fiduciar, unde va fi păstrată în siguranță, până când primiți ceasul. Abia atunci banii sunt achitați vânzătorului. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.ro/about-us.htm
În principiu, serviciul Protecția cumpărătorului Chrono24 este gratuit pentru dvs. Se percepe o taxă suplimentară doar atunci când plătiți prin serviciul de cont fiduciar cu un card American Express (Amex), deoarece această metodă de plată este foarte costisitoare pentru noi. Valoarea taxei individuale vă va fi afișată în timp util în timpul procesului de cumpărare, la selectarea metodelor de plată disponibile.
La o cumpărare prin Protecția cumpărătorului se aplică condițiile reglementate în mod legal în privința dreptului la garanție. Nu are loc o extindere a garanției și a drepturilor de garanție.
Puteți recunoaște anunțurile la care este posibilă o achiziție cu Protecția cumpărătorului prin simbolul verde de pe pagina respectivă a anunțului.
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Printre alte informaţii, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activităţii comerciale, cât şi referinţele din partea altor comercianţi. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienţi.
La înregistrare, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianților care se disting prin seriozitate și credibilitate, fiind catalogați astfel atât pe baza experiențelor Chrono24, cât și ale utilizatorilor.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist, care se obligă să respecte anumite condiții. Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informațiile personale și cele ale companiei acestuia, afișate pe platformă și puse la dispoziția Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • afișează starea produselor sale conform realității și atenționează textual, dar și prin imagini, cu privire la eventuale defecțiuni sau deteriorări
  • de regulă, răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienți pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află întotdeauna derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanțe, comerciantul va căuta împreună cu clientul o soluție satisfăcătoare pentru ambele părți. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiții poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau – în cazul unor încălcări mai grave – la retragerea calității de membru al Chrono24.
Comercianții de ceasuri au posibilitatea de a recomanda utilizatorilor de pe Chrono24 alți comercianți. Pentru aceasta se pot face maximum 10 recomandări. Însă numai Trusted Seller pot recomanda alți comercianți și pot fi recomandați ei înșiși.
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Pentru comercianții de pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată, care prevede interdicția de a oferi copii sau falsuri. Fiecare comerciant este obligat să verifice în detaliu autenticitatea fiecărui ceas, indicând în descriere diferențele față de starea inițială de livrare. Mai multe detalii găsiți în setul nostru de Condiții cu privire la garanția autenticității.
Pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată care prevede că comercianții nu au voie să ofere ceasuri falsificate. Îi verificăm pe comercianții profesioniști și aceștia își oferă cu succes, de mulți ani, ceasurile de lux pe Chrono24. Sigiliul Trusted Seller este un indiciu suplimentar pentru seriozitatea unui comerciant. Dacă un comerciant oferă în mod dovedit un fals, acesta va fi mai întâi blocat.

Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați-ne direct în anunț suspiciunile dvs. folosind linkul „Raportare anunț”.

Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
Puteți raporta direct în anunț un articol suspect. Linkul Raportare anunț poate fi găsit în fiecare anunț. Vă rugăm să descrieți anormalitățile cât mai exact. După aceea, noi verificăm conținutul raportării, și dacă este cazul, luăm măsurile necesare.
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.

Prin sistemul Protecția cumpărătorului Chrono24, vi se oferă asistență optimă și după efectuarea comenzii prin intermediul Chrono24: În rarele cazuri, în care ceva nu funcționează cum ar trebui, vă puteți baza pe serviciul nostru de asistență Support. Vă vom sprijini să găsiți o soluție satisfăcătoare împreună cu comerciantul. Vă rugăm să ne contactați direct în acest sens în decurs de 14 zile de la data primirii produsului (support@chrono24.com).

Mai multe detalii cu privire la Protecția cumpărătorului găsiți aici: Protecția cumpărătorului Chrono24
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Protecția cumpărătorului Chrono24 include diverse servicii de siguranță, datorită cărora sunteți complet protejat/ă, de la comanda ceasul până la posibila returnare:

  • Plată prin serviciul de cont fiduciar
  • Garanția autenticității
  • Drept legal de revocare de 14 zile
  • Politici stricte pentru comercianți
  • Expediere asigurată
  • Echipa Quality & Security


Mai multe informații despre Protecția cumpărătorului Chrono24 găsiți accesând https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
În principiu, serviciul Protecția cumpărătorului Chrono24 este gratuit pentru dvs. Se percepe o taxă suplimentară doar atunci când plătiți prin serviciul de cont fiduciar cu un card American Express (Amex), deoarece această metodă de plată este foarte costisitoare pentru noi. Valoarea taxei individuale vă va fi afișată în timp util în timpul procesului de cumpărare, la selectarea metodelor de plată disponibile.
La o cumpărare prin Protecția cumpărătorului se aplică condițiile reglementate în mod legal în privința dreptului la garanție. Nu are loc o extindere a garanției și a drepturilor de garanție.
Puteți recunoaște anunțurile la care este posibilă o achiziție cu Protecția cumpărătorului prin simbolul verde de pe pagina respectivă a anunțului.
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Taxele și impozitele sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. În majoritatea cazurilor, plătiți taxele și impozitele aferente direct prestatorului de servicii de expediere, în momentul livrării.
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Când importați un articol în țara dvs., ar putea fi percepute taxe vamale și taxe de import. Acestea sunt colectate de către autoritățile vamale responsabile și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. Pentru informații detaliate, vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă din zona dvs.
La toate întrebările referitoare la caracteristici, disponibilitate, stare sau conținutul livrării vă va răspunde vânzătorul. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.
Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre altele, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienți.
Dacă un vânzător nu răspunde prompt, pot exista diverse motive. Chrono24 este o platformă online internațională cu vânzători din diverse țări. Mulți comercianți închid în timpul sărbătorilor naționale și în vacanță. Și în cazul unei cereri crescute este posibil să se răspundă la solicitări cu o mică întârziere. Vă rugăm să vă asigurați că luați legătura cu vânzătorii într-una din limbile enumerate lângă formularul de contact și că le acordați timp pentru a vă răspunde la mesajele.
Descrierile celor mai importanți termeni de specialitate le găsiți în propriul nostru Lexicon pentru ceasuri.

Pentru a găsi ceasuri pe Chrono24, este mai bine să utilizați funcția de căutare. După ce ați efectuat o căutare, aveți la dispoziție numeroase filtre, cum ar fi, de ex.: „Model", „An" sau „Preț“, pentru a restrânge rezultatele dvs. de căutare în continuare.

Puteți, de asemenea, să salvați o căutare și vă vom informa imediat ce vor apărea noi rezultate pentru căutarea dvs.
În zona dvs. myChrono24, la Căutări memorate veți găsi o prezentare generală a căutărilor dvs. memorate. Aici puteți afișa rezultatele căutării curente pentru căutările dvs. individuale, puteți șterge căutările și puteți activa sau dezactiva notificările despre căutări. Printr-un clic pe Editare puteți redenumi căutări individuale.
În contul dvs. Chrono24, la fila „Memorator de articole” veți găsi toate anunțurile dvs. marcate, astfel încât să le puteți accesa rapid. Prin clic pe inima din dreapta sus a anunțului, îl puteți adăuga în memoratorul dvs. de articole. Cu un nou clic pe inimă, anunțul va fi înlăturat din nou din memoratorul dvs. de articole. Dacă între timp vreunul dintre anunțuri nu mai este disponibil, nu îl veți mai putea accesa.
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă rugăm să rețineți că în cazul plății prin card bancar veți primi în câteva minute un mesaj de răspuns generat de sistem. Dacă nu primiți nicio confirmare de plată sau dacă primiți un mesaj de eroare, pot exista următoarele cauze:

1. Vă rugăm să verificați dacă al dvs. card bancar este înregistrat pentru așa-numitul proces 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Pentru aceasta, vă rugăm să luați legătura cu banca dvs.

2. Unele carduri bancare au o limită de plată, pe care o puteți mări solicitând acest lucru în orice moment furnizorului dvs. de card bancar.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina anunțului. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.
În principiu, articolele oferite sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Puteți găsi informații exacte pe pagina anunțului respectiv.
În general, comerciantul este cel care decide cu ce prestator de servicii de expediere dorește să expedieze articolul. În confirmarea de expediere respectivă puteți vedea care este prestatorul de servicii de expediere utilizat.
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat și vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Cu excepția cazului în care ați încheiat un acord diferit cu comerciantul, la cumpărarea prin Protecția cumpărătorului Chrono24 fiecare ceas va fi expediat asigurat la valoarea totală – chiar și din străinătate. La cumpărarea de la o persoană privată, trebuie să discutați direct cu vânzătorul detaliile de expediere.
La expediere, articolul este asigurat la întreaga valoare.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina anunțului. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Vânzătorii noștri sunt obligați să răspundă la întrebări în termen de 5 zile lucrătoare. Mulți vânzători primesc zilnic numeroase cereri, ceea ce ocazional poate duce la întârzieri. Puteți încerca să contactați telefonic vânzătorul. În cele mai multe situații, puteți găsi numărul de telefon pe pagina anunțului, la butonul „Vânzător”.
Dacă aveți întrebări despre produs, puteți contacta comerciantul folosind datele de contact furnizate de acesta. Echipa noastră de asistență Support vă răspunde cu plăcere la întrebările despre achiziția dvs. cu protecția cumpărătorului, prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail ().
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.

În cazul plăţii prin serviciul de cont fiduciar

După ce cumpărătorul a transferat prețul de cumpărare în contul fiduciar, banii sunt păstrați în siguranță până când cumpărătorul a primit articolul comandat și ne-a confirmat acest lucru. Suma este eliberată în cel mult 7 zile după ce cumpărătorul a confirmat primirea produsului. Suma poate fi, de asemenea, eliberată mai devreme, în cazul în care cumpărătorul este de acord. Dacă cumpărătorul vă plătește direct prețul de cumpărare, vă rugăm să-l contactați direct. Vă recomandăm să vindeți întotdeauna prin plată anticipată.
Dacă nu găsiți anunțul dvs. pe Chrono24, acest lucru se poate datora următoarelor motive:
  1. Verificarea manuală nu a avut loc încă.
  2. Pentru securitatea tuturor utilizatorilor Chrono24, examinăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, dar nu în weekend. Activarea durează de obicei între 1 și 3 zile lucrătoare.
  3. Imaginile de securitate nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza imaginile de securitate din contul dvs. Chrono24.
  4. Contul dvs. de utilizator nu este activat încă. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul inclus în e-mailul de activare și ați confirmat contul dvs. de utilizator.
  5. În unele țări este necesar să se verifice identitatea vânzătorului privat. Probabil, identitatea dvs. nu a fost încă verificată. Vă rugăm să rețineți că verificarea documentului dvs. de identitate poate dura între 1 și 3 zile lucrătoare.
  6. Avem nevoie încă de informații fiscale de la dvs.: dacă sunteți supus impozitării în UE, vă rugăm să introduceți numărul dvs. de identificare fiscală.

Pe Chrono24 puteți determina foarte simplu valoarea ceasului dvs. – bineînțeles gratuit. Selectați pur și simplu modelul și starea ceasului dvs., iar noi vă comparăm ceasul cu 500.000 de anunțuri din întreaga lume. După aceea obțineți o recomandare de preț, cu ajutorul căreia veți ști prețul de vânzare optim.
Spre determinarea valorii

Ca portal online, Chrono24 reunește iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător și vânzător. De aceea, noi nu cumpărăm, nu evaluăm și nu verificăm niciun fel de articol. Vă recomandăm să vă vindeți ceasul prin intermediul unui anunț.
Numărul de referință indică modelul, resp. varianta modelului ceasului dvs. și poate consta din mai multe cifre și litere. În cazul unora dintre producători, găsiți numărul de referință gravat pe corpul carcasei (a nu se confunda cu numărul carcasei), pe închizătoarea curelei și rareori chiar și pe cadran. În orice caz, numărul de referință ar trebui să se regăsească pe documentele ceasului dvs. sau pe factură. Dacă nu găsiți numărul de referință, căutați pe internet numele producătorului de pe cadran și comparați pozele cu ceasul dvs. În majoritatea cazurilor, această cercetare vă va fi de folos.
Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
Chrono24 nu colaborează în prezent cu niciun prestator servicii de expediere. Vă rugăm să vă interesați în avans cu privire la un serviciu local de transport pentru transporturi de valori. Informaţi-vă direct la prestatorul de servicii de expediere cu privire la condiţiile de expediere. Aveţi grijă să expediaţi ceasul cu asigurarea încheiată pe toată valoarea sa și cu un ID de tracking. La recepționarea pachetului destinatarul trebuie să confirme primirea cu o semnătură. În cazul unui retur internațional vă rugăm să marcați pachetul în mod explicit ca retur, pentru ca autoritățile vamale să nu mai perceapă taxe la import.

Puteți modifica în orice moment anunțul dvs. în zona myChrono24 (în prezent, numai pe site-ul web Chrono24). Selectați punctul din meniu „Anunțuri" și apoi faceți clic pe „Modificați anunțul“, buton aflat sub anunț.

Dacă doriți să modificați prețul, producătorul sau modelul, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.
Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.

Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.

Dacă nu vă vindeți ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim taxa pentru anunț. Condițiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 online timp de 6 luni, să nu se fi vândut și să vă aflaţi încă în posesia acestuia. Ca dovadă, vă rugăm să ne trimiteți 2 fotografii ale ceasului dvs. la sfârșitul celor 6 luni, în care se pot vedea orele stabilite de noi. În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.

Rețineți că o rambursare în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale pentru vânzătorii privați nu este posibilă dacă ați vândut deja ceasul în alt mod.
Vrem să oferim permanent vizitatorilor pieței noastre de ceasuri cea mai bună calitate posibilă. Pentru a menține starea actualizată a anunțurilor de pe Chrono24, verificăm prin e-mail la fiecare 3 luni dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână.

Pentru a menține anunțurile actualizate pe Chrono24, verificăm periodic prin e-mail dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână. Suntem bucuroși să reactivăm anunțul dvs. Pentru aceasta, vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact de mai jos.

Puteţi să vă gestionaţi facil anunţurile în zona myChrono24. Acolo găsiţi toate informaţiile importante, într-o prezentare succintă.
Inițial, anunțul dvs. va fi disponibil online pe Chrono24 timp de 3 luni. Dacă nu vindeți ceasul în acest timp, puteți prelungi durata anunțului cu încă 3 luni sau îl puteți șterge. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți ceasul în continuare.
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Dacă nu vă găsiți anunțul pe Chrono24, pot exista următoarele motive:
  1. Încă nu v-am verificat anunțul. Pentru siguranța fiecărui utilizator Chrono24, verificăm manual noile anunțuri - aceasta durează de regulă de la 1 până la 2 zile lucrătoare.
  2. Pozele de siguranță nu sunt corecte. Vă rugăm să le actualizați în Zona myChrono24.
  3. Dacă ați plătit prin transfer bancar, aprobarea are loc după ce banii au intrat în contul nostru. În cazul transferurilor internaționale, aceasta poate dura mai multe zile.
  4. Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul primit în e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
Inițial, anunțul dvs. va fi disponibil online pe Chrono24 timp de 3 luni. Dacă nu vindeți ceasul în acest timp, puteți prelungi durata anunțului cu încă 3 luni sau îl puteți șterge. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți ceasul în continuare.
Inițial, anunțul dvs. va fi disponibil online pe Chrono24 timp de 3 luni. Dacă vindeți ceasul în afara platformei în această perioadă sau dacă nu mai vrei să-l vindeți, puteți oricând să vă ștergeți anunțul din contul dvs. Chrono24.

Crearea unui anunț pe Chrono24 este simplificată cu ajutorul asistentului de anunțuri. Aveți nevoie doar de numărul de referință al ceasului dvs. Puteți alege modelul dvs. și manual. Pentru aceasta dați clic pe „Mai departe fără număr de referinţă". Informații suplimentare puteți găsi aici: Vânzare cu succes pe Chrono24

În calitate de vânzător privat, puteți publica maximum 10 anunțuri. Vânzătorilor privați nu li se permite vânzarea comercială a articolelor. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a nu publica anunțuri de la vânzători privați dacă acestea lasă o impresie comercială.

Dacă doriți să vă vindeți comercial ceasurile pe Chrono24, înregistrați-vă în calitate de comerciant. Informații suplimentare puteți găsi aici.
Pentru colecționari nu există condiții speciale. În acest caz, publicați-vă fiecare ceas individual.
Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
Dvs. vindeți în condiții de siguranță prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Acest lucru înseamnă că veți expedia ceasul abia după ce cumpărătorul a virat prețul de cumpărare pe contul fiduciar. De îndată ce produsul a ajuns în siguranță la cumpărător, vi se va plăti prețul de cumpărare.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați acestuia o modalitate de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.

Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Obținerea unei oferte este 100% gratuită și nu are caracter de obligativitate pentru dvs.
Veți găsi un ID de urmărire valid pe eticheta de expediere UPS, cu care îl puteți urmări oricând starea curentă a livrării. În caz de întrebări individuale, ne puteți trimite și un e-mail la .
Nu, cheltuielile de expediere sunt suportate integral de noi.
Pentru a expedia ceasul, vă vom pune la dispoziție o etichetă de expediere UPS completată în avans, pe care o tipăriți și o lipiți pe colet. După aceea, puteți solicita facil preluarea expedierii de la dvs. la data pe care o doriți sau o puteți preda dvs. la un Punct de acces UPS din apropierea dvs. Preluarea are loc într-un interval orar specificat de cel puțin 5 ore, între orele 10:00 și 16:00. Dacă greutatea coletului depășește greutatea indicată pe eticheta de expediere, vom plăti, desigur, costurile suplimentare. Vă rugăm să ambalați ceasul în siguranță pentru transport înainte de expediere: cel mai ușor este să puneți ceasul și documentele în compartimentele prevăzute din cutie și să îl ambalați într-un colet adecvat. Aici veți găsi instrucțiuni detaliate pentru expediere.
În cazul preluării de către UPS sau a predării expedierii dvs. la un Centru de acces UPS, este inclusă o asigurare pentru valoarea totală a bunurilor. Acest serviciu este gratuit pentru dvs. Nici în cazul unui retur nu mai există alte costuri pe care trebuie să le suportați.
Caracterul complet al cutiei și documentelor originale conduc la un preț de vânzare mai mare. Însă, puteți să vă vindeți ceasul și fără accesoriile menționate.
Pentru a determina valoarea ceasului dvs., avem nevoie de poze de la dvs. Cu cât ne puneți la dispoziție mai multe poze, cu atât putem evalua mai exact valoarea.
Oferta noastră este valabilă 7 (de) zile.
Dacă dați în consignație un ceas pe care pentru care ați postat deja un anunț privat pe Chrono24, vom dezactiva anunțul respectiv.
Puteți fie să introduceți chiar dvs. înșivă datele ceasurilor dvs., fie să le importăm noi pentru dvs. din pagina dvs. de internet. În Zona comerciantului vă creați dvs. înșivă anunțurile – aveți la dispoziție numeroase funcții utile pentru aceasta. Indiferent de pachetul rezervat, puteți publica și 16 poze în anunțul dvs. Importul de date de pe pagina dvs. web este posibil începând de la 50 de anunțuri. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet și sunt actualizate zilnic.
La importul de date, reclamele sunt preluate 1:1 de pe site-ul dvs. web de comerciant. Modificările de pe site-ul dvs. web sunt afișate automat pe Chrono24 după importul următor.

La introducerea manuală a datelor, editați sau ștergeți chiar dvs. înșivă anunțurile în zona comerciantului. Pentru aceasta, selectați în Anunțurile mele opțiunea Modificare/ștergere anunțuri. Introduceți în formular modificările corespunzătoare și apoi salvați anunțul.
Pe Chrono24 vă înregistrați în doar câțiva pași ca comerciant profesionist:
  1. Introduceți-vă datele personale
  2. Specificați informațiile privind plata (card bancar sau pe întreg teritoriul Europei și debitare directă SEPA)
  3. Transmiteți documentele pentru verificare
Acum, puteți deja încărca primele anunțuri. Însă înainte ca anunțurile dvs. să fie publicate, este necesară activarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea se face numai după verificarea informațiilor și documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, prin încărcare, e-mail, fax sau servicii poștale:
  • Extras de la Registrul Comerțului sau Autorizație de funcționare
  • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
Utilizați perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24 și înregistrați-vă acum:

Ne bucurăm de interesul acordat!

Ai întrebări despre Chrono24 ca angajator sau te interesează un loc de muncă în cadrul companiei noastre?
Atunci aruncă o privire pe pagina noastră de locuri de muncă. Aici găsești datele noastre de contact și posturile noastre vacante actuale: https://about.chrono24.com/jobs/

Vă rugăm să înțelegeți că solicitările despre această tematică selectată sunt pentru noi dificil de alocat. De aceea, este posibil ca timpul de răspuns să fie mai lung.

Pentru a vă putea ajuta rapid, vă rugăm să verificați dacă solicitarea dvs. se potrivește mai bine unei alte posibilități de selectare.

Nu ați găsit niciun răspuns la întrebarea dvs.?

Contactați Echipa noastră de asistență.

Anexe

Formatele acceptate sunt; .pdf, .png, .jpg, .gif și .tif. Dimensiunea maximă a fişierului: 32 MB.

Pentru a vă putea oferi asistență cu privire la solicitarea dvs., vă prelucrăm datele de contact. Pentru mai multe informații, consultați Declarația privind protecția datelor.

Câmp obligatoriu

Aflați mai multe

Găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe Chrono24.

Vizualizare FAQ

Faceți cunoștință cu noi

Aruncați o privire în culise și aflați mai multe despre Chrono24.

Aflați mai multe