Serviciul de cont fiduciar pe Chrono24

Cumpărător

Vânzător

Serviciu de cont fiduciar face procesul de cumpărare de la persoane fizice mai simplu şi mai sigur: Dvs. achitaţi preţul pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă până când primiţi ceasul dorit. Cumpăraţi comod şi de la cumpărători persoane fizice din străinătate şi bazaţi-vă oricând pe sprijinul echipei noastre.

Plata sigură la achiziţiile de la persoane fizice

Plata prin contul fiduciar

Siguranţa înainte de toate. Mai întâi primiţi ceasul cumpărat. Apoi, suma este transferată vânzătorului.

Modalităţi flexibile de plată

Fie că achitaţi prin virament bancar sau printr-un card de credit, prin serviciul de cont fiduciar puteţi cumpăra într-un mod simplu de la vânzători persoane fizice din întreaga lume.

Asistenţă personală

Noi vă stăm mereu la dispoziţie. Dacă ceva nu decurge aşa cum s-a stabilit, noi vă sprijinim, atât pe dvs., cât şi pe vânzător, pentru a ajunge la un consens.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele: Vânzarea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24 este posibilă numai în următoarele regiuni: toate țările SEPA, Australia, Hong-Kong, Japonia, Canada, Singapore, Coreea de Sud, SUA, Emiratele Arabe Unite și în regiunile franceze de peste mări.

Mai multă siguranță pentru vânzători și cumpărători

Pe Chrono24 vindeți întotdeauna în siguranță prin propriul nostru serviciu de cont fiduciar. Prin acesta vă oferim o metodă sigură de plată, prin intermediul căreia puteți oferi articolului dvs. fără griji - de asemenea, și internațional.

Iată cum funcționează

În 4 pași spre vânzarea reușită

Dvs. vă vindeți cu caracter obligatoriu articolul pe Chrono24

Dvs. vă vindeți cu caracter obligatoriu articolul pe Chrono24

Cumpărătorul depune prețul de cumpărare pe un cont fiduciar sigur

Cumpărătorul depune prețul de cumpărare pe un cont fiduciar sigur

Dvs. expediați articolul asigurat către cumpărător

Dvs. expediați articolul asigurat către cumpărător

Primiți banii direct pe contul dvs., imediat de articolul a ajuns în siguranță

Primiți banii direct pe contul dvs., imediat de articolul a ajuns în siguranță

Aflați mai multe despre vânzarea pe Chrono24

Cum funcționează serviciul de cont fiduciar?

Cum primesc banii din urma vânzării?

Cum îmi expediez în mod sigur ceasul?

Ce se întâmplă dacă apar probleme?

Ce este serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24?
Serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24 oferă atât vânzătorilor, cât și cumpărătorilor o mai mare siguranță la cumpărarea ceasurilor: După ce cumpărătorul a transferat banii în contul fiduciar, banii sunt păstrați în siguranță acolo până când cumpărătorul a primit articolul comandat.

În general, vom elibera plata în termen de 7 zile lucrătoare după ce cumpărătorul a confirmat livrarea comenzii. Suma poate fi eliberată mai devreme chiar de către cumpărător.

În plus, dacă ceva nu merge conform planificării, vă putem asista mai bine în cazul plății prin serviciul de cont fiduciar.
Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.

Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
Când este scadent comisionul pentru vânzare?
Dacă utilizați Serviciul de cont fiduciar pentru anunțul dvs., noi vom reține comisionul în mod direct în momentul plății prețului de vânzare către dvs.

Dacă suma vă este plătită în mod direct de către cumpărător, vă vom factura un comision pentru vânzare. Vă rugăm să achitați în cel mult 14 zile factura emisă către dvs.

Aflați mai multe
Ce siguranță oferă pentru vânzător serviciul de cont fiduciar?
Siguranța la vânzarea ceasurilor este foarte importantă pentru noi! Prin serviciul de cont fiduciar nu dați nicio șansă tentativelor de fraudă și sunteți asigurat că prețul de achiziție ajunge în contul dvs.

Plată în condiții de siguranță
Cumpărătorul plătește suma pe contul fiduciar. Dvs. trimiteți articolul numai după ce plata a intrat acolo. Imediat ce articolul a ajuns la cumpărător, acesta poate iniția plata către dvs. Dar nu vă faceți griji - în cazul în care cumpărătorul nu face acest lucru, de regulă vă plătim banii în termen de 7 zile lucrătoare de la livrare.

Protecția datelor
La plata prin serviciul de cont fiduciar nu-i dezvăluiți cumpărătorului niciun fel de date. Astfel, datele dvs. rămân în siguranță.

Serviciul de asistență Chrono24 Support, când ceva nu merge conform planificării
În cazul în care apar probleme, vă consiliem cu plăcere și vă ajutăm să depășiți barierele lingvistice dintre dvs. și cumpărător.
Când îmi primesc banii?
Imediat ce articolul a ajuns la cumpărător, acesta poate consimți plata prețului de cumpărare către dvs. Dar nu vă faceți griji - în cazul în care cumpărătorul nu face acest lucru, de regulă vă plătim banii în termen de 7 zile lucrătoare de la livrare. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 3 zile lucrătoare până când banii intră în contul dvs.
Cum îmi expediez în siguranță ceasul ca vânzător privat?
Pentru ca ceasul dvs. să ajungă în siguranță la destinatar, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

  • Ambalarea: Alegeți o cutie de carton stabilă pentru expediere, într-o dimensiune potrivită, și utilizați material de ambalare suficient.
  • Adresa destinatarului: Înainte de expediere, solicitați-i cumpărătorului să vă confirme adresa de livrare. Aveți grijă ca aceasta să fie bine lizibilă pe cutia de carton de expediere.
  • Asigurarea: Informați-vă încă dinainte de expediere în privința asigurării de expediere. Aceasta trebuie să fie neapărat valabilă și pentru bunuri de valoare, precum ceasurile, și aceasta trebuie să acopere întreaga lor valoare împotriva deteriorării și pierderii.
  • Tracking: Alegeți o modalitate de expediere cu urmărirea expedierii. După expediere, comunicați-i cumpărătorului ID-ul de tracking, pentru ca acesta să poată urmări expedierea.
Cum mă sprijină Chrono24 în caz de probleme?
În cazul în care apar probleme, vă consiliem cu plăcere și vă ajutăm să depășiți barierele lingvistice dintre dvs. și cumpărător. O soluție se găsește întotdeauna de comun acord cu ambele părți. În cazul în care vânzarea se anulează, nu vom plăti niciodată prețul de achiziție fără acordul vânzătorului.
Când primesc un credit pentru o vânzare anulată?
După ce v-am anulat cu succes vânzarea, vă rambursăm comisionul pentru vânzare. Dacă ați plătit deja comisionul, rambursarea se va face în cel mult 7 zile de la anularea vânzării. Vă rugăm să rețineți că în cazul unui transfer bancar poate dura până la 3 zile lucrătoare până când banii intră în contul dvs.