Indicatii de siguranta

Indicaţie importantă

Dorim să vă atenționăm în mod expres asupra faptului că nu putem verifica în totalitate identitatea ofertanților, mai ales a celor privați. Din păcate în ultimul timp au existat tentative de înşelăciune atât din partea unor ofertanţi neserioşi, cât şi a unor persoane interesate neserioase. De aceea vă rugăm să luaţi în considerare următoarele indicaţii de siguranţă:

Indicaţii cu caracter general


  • Nu trimiteţi niciodată bani unui ofertant necunoscut printr-un serviciu de transfer financiar. Nu plătiţi niciodată pentru un ceas prin Western Union.
  • Verificaţi întotdeauna datele vânzătorului. Numărul de telefon, adresa sau recenziile altor clienţi pot fi deseori consultate în internet. În plus, puteţi solicita vânzătorului să vă pună la dispoziţie şi informaţii, poze şi documente adiţionale privind ceasurile.
  • De asemenea, vă puteţi ocupa personal de achiziţie, iar predarea se poate face într-un loc sigur. Pentru aceasta vă recomandăm să alegeţi un loc protejat şi monitorizat – de exemplu, un magazin de bijuterii.
  • În timpul comunicaţiei cu un vânzător prin sistemul nostru nu punem la dispoziţie adresa dvs. privată de e-mail. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.
  • Dacă vreo ofertă vi se pare suspectă, vă rugăm să vă adresați echipei noastre de asistență Support Chrono24, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin formularul nostru de contact. Un anunț suspect se evidențiază, de exemplu, prin oferirea unui ceas la un preț semnificativ mai scăzut decât cel al pieței.

Serviciul de cont fiduciar


  • Atunci când vânzătorul vă oferă opţiunea de derulare printr-un serviciu de cont fiduciar extern, ar trebui să examinaţi cu atenţie dacă paginile de internet ale serviciului de cont fiduciar şi contractele fiduciare prezentate sunt de încredere. Escrocii utilizează deseori pagini de internet falsificate. Ar trebui să verificaţi chiar şi autenticitatea documentelor de la companii de renume, cum ar fi Ernst & Young, DHL sau TNT.
  • Atunci când optaţi pentru derularea printr-un serviciu de cont fiduciar extern, consultaţi toate informaţiile direct la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazaţi pe e-mail-urile retransmise de vânzător.
  • Numeroşi vânzători persoane fizice oferă pentru opţiunea de derulare a plăţii serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Numai după aceea preţul de vânzare îi este transferat vânzătorului. Mai multe informaţii despre serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 puteţi găsi aici.

Trusted Checkout


  • Când cumpărați de la comercianți profesioniști, vă puteți proteja pur și simplu cu Protecția cumpărătorului Chrono24. Astfel beneficiați, printre altele, de servicii de securitate, cum ar fi plata prin serviciul de cont fiduciar, garanția autenticității și dreptul legal de revocare de 14 zile. Mai multe detalii puteți găsi aici.
  • Pentru a preveni abuzul, vă rugăm să verificați datele relevante în propria dvs. Zonă myChrono24 înainte de a plăti. Acolo puteți urmări exact procedurile și puteți vizualiza toate datele importante. Luați imediat legătura cu noi în cazul în care primiți e-mail-uri neobișnuite sau suspecte.

Indicaţii cu caracter general


  • Întotdeauna, înainte de a expedia un articol, verificaţi intrarea plăţii în contul dumneavoastră (indiferent dacă plata se face prin bancă, PayPal etc.), prin logarea cu datele dumneavoastră de autentificare sau prin extrasul de cont. Nu vă bazaţi pe e-mail-urile retransmise de vânzător sau pe presupusele e-mail-uri de confirmare.
  • Persoanele interesate care vă oferă mai mult decât preţul de achiziţie solicitat trebuie tratate cu precauţie.
  • Nu vă bazaţi pe înscrisuri din partea instituţiilor bancare externe prin care vi se solicită să expediaţi un articol. Verificaţi întotdeauna intrarea plăţii în contul dumneavoastră personal.
  • Fiţi precauţi în cazul persoanelor interesate care vă contactează prin SMS. Prin e-mail-uri falsificate, care par să vină de la de PayPal sau de la instituţii bancare precum Royal Bank, vi se solicită rambursarea neautorizată a plăţilor. Verificaţi întotdeauna intrarea plăţii în contul dumneavoastră personal.
  • De asemenea, vă puteţi ocupa personal de vânzare, iar predarea se poate face într-un loc sigur. Pentru aceasta vă recomandăm să alegeţi un loc protejat şi monitorizat – de exemplu, un magazin de bijuterii.
  • În timpul comunicaţiei cu un cumpărător prin sistemul nostru nu punem la dispoziţie adresa dvs. de e-mail. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat sistemul nostru pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.

Serviciul de cont fiduciar


  • Dacă doriţi să utilizaţi un serviciu de cont fiduciar extern, examinaţi cu atenţie dacă de internet ale serviciului de cont fiduciar şi contractele fiduciare prezentate sunt de încredere. Escrocii utilizează deseori pagini de internet falsificate. Ar trebui să verificaţi chiar şi autenticitatea documentelor de la companii de renume, cum ar fi Ernst & Young, DHL sau TNT.
  • Atunci când optaţi pentru derularea printr-un serviciu de cont fiduciar extern, consultaţi toate informaţiile direct la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazaţi pe e-mail-urile retransmise de cumpărător.
  • În calitate de vânzător privat aveţi posibilitatea de a oferi derularea plăţii prin serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Dvs. expediaţi ceasul abia după ce cumpărătorul a depus suma pe un cont fiduciar sigur. Astfel, sunteţi asigurat contra neplăţii sau încercărilor de fraudă. Mai multe informaţii puteţi găsi aici.
  • În cazul derulării achiziţiei prin serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, noi nu vă comunicăm niciodată prin e-mail adresa de expediţie a cumpărătorului. Aceasta o găsiţi exclusiv în propria dvs. zonă myChrono24. Acolo puteţi urmări exact procedurile şi puteţi vizualiza toate datele importante. Luaţi imediat legătura cu noi în cazul în care primiţi e-mail-uri neobişnuite sau suspecte.

PayPal


  • Dacă aţi convenit cu cumpărătorul plata prin PayPal, înainte de expedierea articolului verificaţi întotdeauna intrarea plăţii în contul dumneavoastră de PayPal. În acest scop, bazaţi-vă numai pe propriul dumneavoastră extras online şi nu pe e-mail-uri de confirmare presupuse a veni din partea PayPal.

Plată în avans / transfer bancar


  • Dacă aţi convenit cu cumpărătorul plata prin transfer bancar, înainte de expedierea articolului verificaţi întotdeauna intrarea plăţii în contul dumneavoastră. În acest scop, bazaţi-vă numai pe informaţiile care provin de la banca dumneavoastră şi nu pe presupusele e-mail-uri de confirmare.
  • Nu vă bazaţi pe înscrisuri din partea instituţiilor bancare externe prin care vi se solicită să expediaţi un articol. Verificaţi întotdeauna intrarea plăţii în contul dumneavoastră personal.

Plata prin filă cec


  • Fiţi precauţi cu filele cec din străinătate. Banii sunt creditaţi iniţial în contul dumneavoastră numai sub rezervă. Puteţi vedea deja suma pe extrasul dumneavoastră de cont – însă va retrage banii ulterior, atunci când sesizează că fila cec „nu are acoperire”.

Trusted Checkout


  • În cazul derulării achiziţiei prin Trusted Checkout, noi nu vă comunicăm niciodată prin e-mail adresa de expediţie a cumpărătorului. Aceasta o găsiţi exclusiv în sectorul destinat comercianţilor. Acolo puteţi urmări exact procedurile şi puteţi vizualiza toate datele importante. Luaţi imediat legătura cu noi în cazul în care primiţi e-mail-uri neobişnuite sau suspecte.