75.000 de experiențe de cumpărare evaluate excelent internațional
Sigur.
De încredere.
Gratuit.
#chrono24buyerprotection
Descoperiți cele mai sigure căi spre ceasul dvs. de vis

Protecția cumpărătorului Chrono24: Serviciile noastre de siguranță

Plată prin serviciul de cont fiduciar

Datorită serviciului fiduciar Chrono24, plata dvs. este complet în siguranță: păstrăm prețul de cumpărare pe contul nostru fiduciar până la 14 zile. Astfel, suma este păstrată în siguranță până când primiți ceasul dorit.

Garanția autenticității

Îi obligăm pe comercianții noștri să vândă exclusiv ceasuri autentice. Încă mai aveți incertitudini? Atunci contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la primirea ceasului. Dacă este de fapt un fals, vă veți primi banii înapoi.

Mai multe informații

Garanția returnării banilor în întreaga lume

Ceasul dvs. prezintă deficiențe sau nu corespunde așteptărilor? Nu e nicio problemă: Faceți pur și simplu uz de dreptul dvs. de revocare de 14 zile și cu serviciul nostru global Garanția returnării banilor primiți înapoi întregul preț de achiziție rapid și ușor.

Iată cât de facil se desfășoară derularea returnării

  1. 1. Informați echipa noastră de asistență Support

    Contactați Echipa noastră de asistență telefonic la +1 646-887-3560 sau prin e-mail în termen de 14 zile de la primirea ceasului. Aceasta vă va confirma intrarea la timp a revocării și va iniția toate etapele următoare.

  2. 2. Expediați ceasul înapoi către comerciant

    Expediați ceasul înapoi către comerciant în ambalajul original și cu asigurare. Cheltuielile de retur va trebui să le suportați dvs.

  3. 3. Noi vă rambursăm întregul preț de cumpărare

    Bineînțeles că vă vom rambursa rapid și facil atât prețul de cumpărare depus în contul nostru fiduciar, cât și costurile de expediere deja plătite.

Politici stricte pentru comercianți

Pe piața noastră există reguli stricte, care vă oferă siguranță: Comercianții au voie să vândă pe platforma noastră, doar după ce ne furnizează documente de identificare, extrase de la Registrul Comerțului, adresa societății și codul fiscal și îi obligăm pe toți comercianții să respecte regulile noastre stricte. În plus, evaluările autentice ale clienților fac ca performanța comerciantului să fie transparentă - astfel încât să puteți fi siguri, de la cine cumpărați.

Expediere asigurată

Fiecare ceas vândut este expediat asigurat de către comerciant la întreaga sa valoare. Astfel nu există niciun risc pentru dvs. – nici la cumpărarea din străinătate.

Echipa Quality & Security

Echipa noastră Quality & Security, compusă din 40 de persoane, lucrează în fiecare zi pentru dvs. pentru a depista anunțurile suspecte și pentru a rezolva posibilele probleme înainte ca acestea să apară. Așa încât dvs. vă puteți concentra pe deplin pe cumpărarea ceasului.

Ce spun despre noi mii de clienți entuziaști

TrustScore: „Extraordinar” cu 4,8 din 5 stele

75.497 evaluări din întreaga lume

Susținut de TrustPilot

Aveți nevoie de ajutor?

Echipa noastră de asistență multilingvistică Support este întotdeauna personal la dispoziția dvs. și vă sprijină în problemele dvs. Orice problemă ați avea: puteți conta întotdeauna pe noi!

Cifre, date și fapte impresionante

  • 18

    ani portalul lider în domeniul ceasurilor de lux

  • 27000

    de vânzători demni de încredere din peste 120 de țări

  • 200000

    de cumpărători se bazează anual pe Protecția cumpărătorului

  • 9000000

    de vizitatori lunar ai site-ului web

  • 511000

    de anunțuri pentru selecție enormă

  • 6550000

    de utilizatori mulțumiți ai aplicației

Aveţi întrebări?

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +49 721 96693-920 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Am posibilitatea derulării cumpărării printr-un serviciu de cont fiduciar?
În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme. Informații suplimentare privind serviciul de cont fiduciar prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu este posibilă plata prin serviciul de cont fiduciar prin Chrono24, vă rugăm să rețineți următoarele indicații:

Este posibil ca în țara dvs. să fie disponibile și alte servicii serioase de cont fiduciar pentru derularea cumpărării. Informați-vă cu exactitate în prealabil atunci când alegeți un serviciu de cont fiduciar.

În ceea ce privește utilizarea unui serviciu de cont fiduciar trebuie să fie de acord atât cumpărătorul, cât și vânzătorul. Dacă utilizați un serviciu de cont fiduciar, obțineți toate informațiile direct de la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazați pe e-mail-urile retransmise de vânzător.
Cum recunosc un fals?
Pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată care prevede că comercianții nu au voie să ofere ceasuri falsificate. Verificăm comercianții profesioniști și aceștia își oferă cu succes, de mulți ani, ceasurile de lux pe Chrono24. Sigiliul Trusted Seller este un indiciu suplimentar pentru seriozitatea unui comerciant. Dacă un comerciant oferă în mod dovedit un fals, acesta va fi mai întâi blocat.

Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați suspiciunea prin linkul „Raportare anunț suspect” direct din anunț.

Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
Care sunt modalitățile de plată disponibile?
În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți cu cardul bancar sau prin transfer bancar pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță până când primiți ceasul. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și asigură o achiziționare fără probleme.

Informații suplimentare privind plata prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu derulați cumpărarea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24, vă rugăm să contactați direct vânzătorul pentru a discuta detaliile privind plata.

Alte întrebări şi răspunsuri