Logare

Protecția cumpărătorului Chrono24

Asigurați-vă cu protecția gratuită a cumpărătorului Chrono24: Comercianți verificați, plată prin contul fiduciar și garanția autenticității.

1.
Buyer Protection 1

Comercianți verificați

Cumpărarea unui ceas este și o chestiune de încredere. De aceea, verificăm comercianții pe baza unor criterii de calitate stricte, înainte ca aceștia să aibă voie să ofere ceasuri pe Chrono24.

Aflați mai multe
2.
Buyer Protection 2

Plată prin Trusted Checkout

Plătiți pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță până când primiți ceasul dorit. Numai după aceea banii sunt plătiți comerciantului. Trusted Checkout este gratuit pentru dvs., în calitate de cumpărător. Toate anunțurile pentru care este posibilă plata prin Trusted Checkout sunt marcate corespunzător.

Aflați mai multe
3.
Buyer Protection 3

Expediere asigurată

Fiecare ceas este asigurat de către comerciant la întreaga sa valoare și este expediat cu un ID de tracking. În propria dvs. zonă myChrono24 vedeți în orice moment starea actuală a comenzii dvs.

Aflați mai multe
4.
Buyer Protection 4

Garanția autenticității

Dacă aveți incertitudini cu privire la autenticitatea unui ceas comandat de la un comerciant Chrono24, vă rugăm să luați legătura cu noi în cel mult 14 zile de la primirea produsului, prin formularul nostru de contact. Vom verifica situația dvs. și vom găsi împreună cu comerciantul o soluție pentru dvs. În cazul puțin probabil în care nu putem ajunge la un acord cu comerciantul, veți primi înapoi banii direct de la Chrono24.

Aflați mai multe
5.
Buyer Protection 5

Asistență personală și multilingvistică

În rarele cazuri în care ceva nu funcționează cum ar trebui, vă puteți baza pe serviciul nostru de asistență Support. Vă vom sprijini să găsiți o soluție satisfăcătoare împreună cu comerciantul.

Aflați mai multe
6.
Buyer Protection 6

Retur

În cazul în care ceasul nu este livrat sau nu corespunde descrierilor făcute de către comerciant, suma plătită poate fi rambursată din contul fiduciar. În cazul unui retur, vă veți primi banii înapoi rapid și fără complicații.

Aflați mai multe

Despre noi

De la înființarea Chrono24 din anul 2003, modelăm comerțul internațional cu ceasuri de lux și stabilim noi standarde. Cu peste 200 de angajați în Karlsruhe, Berlin, New York și Hong-Kong, lucrăm zilnic pentru a face locul nostru de cumpărare și vânzare mai atractiv și pentru a oferi, atât cumpărătorilor, cât și vânzătorilor de ceasuri de lux servicii de primă clasă.

Mai multe despre noi
Chrono24 CrewChrono24 ManagementChrono24 Castle

Inegalabil: Chrono24 în cifre

Chrono24 este la nivel internațional principalul loc de vânzare și cumpărare a ceasurilor de lux. Găsiți-vă noul ceas între peste 400.000 de anunțuri sau vindeți unuia dintre cei peste 220.000 iubitori de ceasuri din fiecare zi.

  • 2020

    Principalul loc de cumpărare şi vânzare a ceasurilor de lux începând din 2003

  • 0

    Vânzători din peste 90 de ţări

  • 0

    Vizitatori pe zi

  • 0

    Ceasuri în ofertă

  • 0 €

    Valoarea totală a ceasurilor

  • 0

    Descărcări aplicaţie

Cumpărare şi vânzare de ceasuri în întreaga lume

Cumpărare

Oferte atractive de la vânzători din peste 90 de țări: Pe Chrono24 găsiți în mod garantat un ceas care să vă încânte în totalitate – de la clasicul ceas automat, până la rarele piese de colecție.

Vânzare

Peste 7 milioane de iubitori de ceasuri își caută lunar pe Chrono24 ceasul dorit. Găsiți și dvs. cumpărătorul potrivit pentru ceasul dvs. – indiferent dacă faceți comerț cu ceasuri sau doriți să vindeți în particular.

Aveţi întrebări? Contactaţi-ne!

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Am posibilitatea derulării cumpărării printr-un cont escrow/serviciu de cont fiduciar?
Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, vă rugăm să ţineţi cont de următoarele indicaţii:
Următoarele servicii de cont fiduciar au doar scop orientativ, neprezentând nicio recomandare expresă din partea noastră: www.escrow.com şi www.eco-treuhand.de. Este posibil ca în ţara dvs. să fie disponibile şi alte servicii serioase de cont fiduciar. Informaţi-vă cu exactitate în prealabil atunci când alegeţi un serviciu de cont fiduciar.

În ceea ce priveşte utilizarea unui serviciu de cont fiduciar trebuie să fie de acord atât cumpărătorul, cât şi vânzătorul. Dacă utilizaţi un serviciu de cont fiduciar, obţineţi toate informaţiile direct de la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazaţi pe e-mail-urile retransmise de vânzător.
Am drepturi de garanţie speciale la cumpărarea prin Trusted Checkout?
În cazul Trusted Checkout se aplică condiţiile reglementate în mod legale în privinţa dreptului la garanţie. Nu are loc nicio extindere a garanţiei şi a drepturilor la garanţie.
Care sunt modalităţile de plată disponibile?
Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi prin cardul de credit sau prin transfer bancar pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Fiecare vânzător decide în nume propriu asupra modalităţilor de plată pe care le oferă. Vă rugăm să contactaţi direct vânzătorul pentru a discuta detaliile privind plata. Uneori, vânzătorul menţionează în textul descrierii modalităţile de plată posibile.

Alte întrebări şi răspunsuri