Aveţi întrebări?
Vă stăm cu drag la dispoziţie.

Cum comand un ceas?

Pentru a comanda un ceas, faceți clic pe butonul verde „Cumpărare” de pe pagina anunțului. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, vi se va solicita să vă logați sau să vă creați un cont de utilizator. Apoi, introduceți adresa dvs. de livrare. În secțiunea „Prezentare generală a costurilor”, vedeți prețul total al comenzii dvs., inclusiv costurile de expediere. Vă rugăm să rețineți că la acest preț total mai pot fi adăugate, eventual, taxele de import.

Indicație: Înaintea unei comenzi internaționale, vă rugăm să vă informați neapărat la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.

Aveți următoarele posibilități de plată pentru noul dvs. ceas:

  • Plata prin Trusted Checkout, un serviciu gratuit

    Depuneți banii într-un cont fiduciar, unde sunt păstraţi în siguranță până când primiți ceasul. Puteți plăti prin card de credit (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

    După ce ați introdus adresa dvs. de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu plata de achitat”, pentru a finaliza comanda.

    Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului

    Procedând astfel renunțați la serviciul gratuit de cont fiduciar oferit de Chrono24. Transferați prețul de cumpărare direct la comerciant. Plata cu card bancar nu este posibilă.

    După ce ați introdus adresa de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu obligaţie de plată", pentru a finaliza comanda. După ce vânzătorul a procesat comanda dumneavoastră, vei primi informațiile de plată prin e-mail. După ce suma a intrat în contul vânzătorului, acesta va expedia produsul.

  • Comandă la un vânzător privat

    Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit.

    Informații suplimentare puteți găsi aici: Vindeţi ceasul în particular

Imediat ce Vânzătorul a procesat comanda dvs., vei primi informațiile de plată prin E-mail. După ce plata dvs. a intrat în contul Vânzătorului, acesta va expedia produsul.

Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
Cum filtrez rezultatele căutării în funcție de anumite anunțuri?
După ce ați căutat un articol prin bara de căutare, puteți efectua o filtrare mai fină a rezultatului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opțiuni suplimentare de filtrare. Puteți selecta mai multe opțiuni în fiecare categorie de filtre, în același timp. Pentru a dezactiva din nou un filtru, îndepărtați pur și simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptați sortarea rezultatelor: Alegeți între preț, data publicării, relevanță și popularitate. Puteți modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Înainte de cumpărare, trebuie să mă înregistrez pe Chrono24?
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveți întrebări și vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
Anunțul provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere la achiziție și ce comisioane se aplică?
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Cum pot negocia cu comerciantul?

Mulți vânzători acceptă propuneri de preț. Pentru a propune un preț vânzătorului, dați clic pe butonul „Propunere preț” de pe pagina anunțului. Introduceți apoi propunerea de preț și adresa dvs. de livrare. Citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare și dați clic pe „Trimitere propunere de preț”. Vânzătorul verifică propunerea dvs. de preț și ia legătura cu dvs.

Dacă vânzătorul nu acceptă în general propuneri de preț, această funcţie nu va fi disponibilă pentru dvs.

Din ce este constituit prețul de vânzare al unui ceas?
Prețul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. Pe de o parte, prețul ceasului însuși este relevant. Pe de altă parte, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată și taxa de import. În funcție de locația vânzătorului de la care comandați ceasul, în țară sau în străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Vă rugăm să luați legătura cu vânzătorul pentru informații exacte.
Anunțul provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere la achiziție și ce comisioane se aplică?
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Cum pot plăti?

Plata prin Trusted Checkout, un serviciu gratuit

Cu Trusted Checkout puteți plăti prin card bancar (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Informațiile de plată vă vor fi trimise după ce plasați comanda. Din păcate, plata prin PayPal nu este posibilă în prezent.

Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.ro/about-us.htm

Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului

Dacă doriți să plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, puteți face acest lucru prin transfer bancar. Plata cu card bancar nu este posibilă.

Comandă la un vânzător privat

Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Informații suplimentare puteți găsi aici: Vindeţi ceasul în particular

Indicație: Înaintea unei comenzi internaţionale, vă rugăm să vă informaţi la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.

Plata prin PayPal sau card bancar este sigură?
Vă recomandăm plata în siguranță prin serviciul de cont fiduciar de la Chrono24. La plata cu cardul bancar sau prin PayPal, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Dvs. înșivă puteți contribui la o mai mare siguranță, prin respectarea anumitor reguli de siguranță la cumpărarea online cu cardul bancar. Asigurați-vă că utilizați o conexiune criptată. Aceasta se poate vedea în denumirea https și sub simbolul Cheie din linia de adresă din browserul dvs. Verificați periodic extrasele cardurilor bancare. Numeroși furnizori de carduri bancare au o politică de răspundere zero, în afară de neglijență. Aceasta înseamnă că clientul nu este răspunzător în caz de utilizare abuzivă. În cazul plăților neautorizate cu cardul dvs. bancar, contactați furnizorul cardului dvs. bancar cât mai curând posibil. Pentru detalii suplimentare și condiții pentru achiziția prin PayPal, vă rugăm să contactați direct PayPal. Vă rugăm să rețineți că, dacă plătiți prietenilor și familiei nu veți beneficia de Protecția cumpărătorului PayPal și nu vă putem susține în acest caz.
Vânzătorul oferă ca modalitate de plată numai plata în avans prin transfer bancar. Este acest lucru demn de încredere?
În principiu, recomandăm derularea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Suntem foarte atenți să asigurăm faptul că comercianții listați pe Chrono24 sunt demni de încredere. În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre alte informații, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. Dacă un comerciant profesionist oferă și plata în avans prin transfer bancar, acesta este destul de demn de încredere. Alternativ, se poate aranja o întâlnire personală într-o locație sigură pentru plata în numerar și predarea ceasului. Însă vă rugăm să țineți cont de faptul că Chrono24 nu își asumă nicio răspundere pentru cumpărare.

În cazul cumpărării de la un vânzător privat, plata în avans nu este o metodă sigură. Dacă vânzătorul privat dispune de modalitatea de plată în avans și dvs. doriți să cumpărați neapărat ceasul, este în propriul dvs. interes să verificați credibilitatea vânzătorului și ofertei. De exemplu, puteți solicita referințe sau expedierea unor poze suplimentare ale ceasului sau ale documentelor personale. Alternativa posibilă pentru plata în avans este o întâlnire personală într-o locație sigură pentru plata în numerar sau utilizarea unui serviciu fiduciar demn de încredere. Dacă aveți îndoieli în ceea ce privește credibilitatea vânzătorului, ar fi mai bine să renunțați la cumpărare.

Numeroși vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme. Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:

Care sunt condițiile de retur aplicabile?

La comanda prin Trusted Checkout aveți întotdeauna un drept de retur în termen de 14 zile. Dacă plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, vă rugăm să vă informați în prealabil cu privire la condițiile acestuia de retur.

La o achiziție de la un vânzător privat, nu dispuneți de dreptul legal de retur. Cu toate acestea, puteți depune o plângere la Chrono24 în termen de 7 zile de la primirea ceasului.

Cine suportă cheltuielile de returnare?
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.
Ce este Trusted Checkout?

Trusted Checkout este cea mai sigură cale către ceasul pe care vi-l doriți. Dvs. virați suma într-un cont fiduciar, unde va fi păstrată în siguranță, până când primiți ceasul. Abia atunci banii sunt achitați vânzătorului. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.ro/about-us.htm

Cât costă Trusted Checkout?
În principiu, serviciul Trusted Checkout este gratuit pentru dvs.

Se percepe o taxă suplimentară doar atunci când plătiți cu un card American Express (Amex), deoarece această metodă de plată este foarte costisitoare pentru noi. Valoarea taxei individuale vă va fi afișată în timp util în timpul procesului de cumpărare, la selectarea metodelor de plată disponibile.
Am drepturi de garanție speciale la o cumpărare prin Trusted Checkout?
La o cumpărare prin Trusted Checkout se aplică condițiile reglementate în mod legal în privința dreptului la garanție. Nu are loc o extindere a garanției și a drepturilor de garanție.
Când este posibilă cumpărarea prin Trusted Checkout?
Anunțurile Trusted Checkout pot fi recunoscute în rezultatele căutărilor și pe paginile anunțurilor după simbolul Trusted Checkout de culoare verde.
La ce trebuie să am grijă în cazul vânzătorilor privați?
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Chrono24 verifică comercianții?
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Printre alte informaţii, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activităţii comerciale, cât şi referinţele din partea altor comercianţi. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienţi.
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
La înregistrare, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianților care se disting prin seriozitate și credibilitate, fiind catalogați astfel atât pe baza experiențelor Chrono24, cât și ale utilizatorilor.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist, care se obligă să respecte anumite condiții. Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informațiile personale și cele ale companiei acestuia, afișate pe platformă și puse la dispoziția Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • afișează starea produselor sale conform realității și atenționează textual, dar și prin imagini, cu privire la eventuale defecțiuni sau deteriorări
  • de regulă, răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienți pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află întotdeauna derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanțe, comerciantul va căuta împreună cu clientul o soluție satisfăcătoare pentru ambele părți. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiții poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau – în cazul unor încălcări mai grave – la retragerea calității de membru al Chrono24.
De unde provin recomandările comerciantului?
Comercianții de ceasuri au posibilitatea de a recomanda utilizatorilor de pe Chrono24 alți comercianți. Pentru aceasta se pot face maximum 10 recomandări. Însă numai Trusted Seller pot recomanda alți comercianți și pot fi recomandați ei înșiși.
Ce este garanția autenticității?
Pentru comercianții de pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată, care prevede interdicția de a oferi copii sau falsuri. Fiecare comerciant este obligat să verifice în detaliu autenticitatea fiecărui ceas, indicând în descriere diferențele față de starea inițială de livrare. Mai multe detalii găsiți în setul nostru de Condiții cu privire la garanția autenticității.
Cum recunosc un fals?
Pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată care prevede că comercianții nu au voie să ofere ceasuri falsificate. Verificăm comercianții profesioniști și aceștia își oferă cu succes, de mulți ani, ceasurile de lux pe Chrono24. Sigiliul Trusted Seller este un indiciu suplimentar pentru seriozitatea unui comerciant. Dacă un comerciant oferă în mod dovedit un fals, acesta va fi mai întâi blocat.

Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați suspiciunea prin linkul „Raportare anunț suspect” direct din anunț.

Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
Unde pot raporta preocupări legate de autenticitatea unui articol?
Puteți raporta direct în anunț un articol suspect. Linkul Raportare anunț suspect poate fi găsit în fiecare anunț, sub secțiunea Detalii. Vă rugăm să descrieți anormalitățile cât mai exact. După aceea, noi verificăm conținutul raportării, și dacă este cazul, luăm măsurile necesare.
Ce siguranță îmi oferă o garanție a unui ceas?
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Ce este protecția cumpărătorului?

Prin sistemul Protecția cumpărătorului Chrono24, vi se oferă asistență optimă și după efectuarea comenzii prin intermediul Chrono24: În rarele cazuri, în care ceva nu funcționează cum ar trebui, vă puteți baza pe serviciul nostru de asistență Support. Vă vom sprijini să găsiți o soluție satisfăcătoare împreună cu comerciantul. Vă rugăm să ne contactați direct în acest sens în decurs de 14 zile de la data primirii produsului (support@chrono24.com).

Mai multe detalii cu privire la Protecția cumpărătorului găsiți aici: Protecția cumpărătorului Chrono24

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.
Ce siguranță îmi oferă o garanție a unui ceas?
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Unde și cum pot plăti taxele vamale și taxele de import care trebuie achitate?
Taxele și impozitele sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. În majoritatea cazurilor, plătiți taxele și impozitele aferente direct prestatorului de servicii de expediere, în momentul livrării.
Anunțul provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere la achiziție și ce comisioane se aplică?
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Ce sunt taxele vamale și taxa de import?
Când importați un articol în țara dvs., ar putea fi percepute taxe vamale și taxe de import. Acestea sunt colectate de către autoritățile vamale responsabile și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. Pentru informații detaliate, vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă din zona dvs.
Cui pot să îi adresez o întrebare cu privire la un anumit ceas?
La toate întrebările referitoare la caracteristici, disponibilitate, stare sau conținutul livrării vă va răspunde vânzătorul. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.
Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
În ce măsură verifică Chrono24 comercianții listați?
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre altele, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienți.
Cum mă comport atunci când vânzătorul nu reacționează la solicitarea mea?
Dacă un vânzător nu răspunde prompt, pot exista diverse motive. Chrono24 este o platformă online internațională cu vânzători din diverse țări. Mulți comercianți închid în timpul sărbătorilor naționale și în vacanță. Și în cazul unei cereri crescute este posibil să se răspundă la solicitări cu o mică întârziere. Vă rugăm să vă asigurați că luați legătura cu vânzătorii într-una din limbile enumerate lângă formularul de contact și că le acordați timp pentru a vă răspunde la mesajele.
Ce înseamnă termenii de specialitate, precum repetiție sau cronograf?
Descrierile celor mai importanți termeni de specialitate le găsiți în propriul nostru Lexicon pentru ceasuri.
Cum găsesc un anumit ceas?

Pentru a găsi ceasuri pe Chrono24, este mai bine să utilizați funcția de căutare. După ce ați efectuat o căutare, aveți la dispoziție numeroase filtre, cum ar fi, de ex.: „Model", „An" sau „Preț“, pentru a restrânge rezultatele dvs. de căutare în continuare.

Puteți, de asemenea, să salvați o căutare și vă vom informa imediat ce vor apărea noi rezultate pentru căutarea dvs.

Cum îmi editez sau șterg o căutare memorată?
În zona dvs. myChrono24, la Căutări memorate veți găsi o prezentare generală a căutărilor dvs. memorate. Aici puteți afișa rezultatele căutării curente pentru căutările dvs. individuale, puteți șterge căutările și puteți activa sau dezactiva notificările despre căutări. Printr-un clic pe Editare puteți redenumi căutări individuale.
Cum îmi pot vedea sau edita memoratorul de articole?
În fila Memorator de articole veți găsi toate anunțurile dvs. din zona myChrono24, astfel încât să le puteți accesa rapid. Prin clic pe simbolul Inimă din partea dreaptă de sus a anunțului, îl puteți insera pe memoratorul dvs. de articole. Cu un nou clic pe simbolul Inimă, anunțul va fi înlăturat din nou de pe memoratorul dvs. de articole. Dacă între timp vreunul dintre anunțuri nu mai este disponibil, nu îl mai puteți accesa.
La ce trebuie să am grijă în cazul vânzătorilor privați?
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.
Cine suportă cheltuielile de returnare?
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă rugăm să rețineți că în cazul plății prin card bancar veți primi în câteva minute un mesaj de răspuns generat de sistem. Dacă nu primiți nicio confirmare de plată sau dacă primiți un mesaj de eroare, pot exista următoarele cauze:

1. Vă rugăm să verificați dacă al dvs. card bancar este înregistrat pentru așa-numitul proces 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Pentru aceasta, vă rugăm să luați legătura cu banca dvs.

2. Unele carduri bancare au o limită de plată, pe care o puteți mări solicitând acest lucru în orice moment furnizorului dvs. de card bancar.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Când sosește ceasul la mine?
Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina anunțului. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.
Cât de repede este disponibil articolul?
În principiu, articolele oferite sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Puteți găsi informații exacte pe pagina anunțului respectiv.
Cum se numește prestatorul de servicii de expediere care se ocupă de expedierea articolului?
În general, comerciantul este cel care decide cu ce prestator de servicii de expediere dorește să expedieze articolul. În confirmarea de expediere respectivă puteți vedea care este prestatorul de servicii de expediere utilizat.
Pot urmări starea expedierii?
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat și vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Sunt asigurat împotriva deteriorărilor de transport sau împotriva furtului?
Expedierile comenzilor pe care le-ați plătit prin Trusted Checkout sunt întotdeauna asigurate, cu excepția cazului în care ați convenit altceva cu comerciantul.
Până la ce valoare este asigurată expedierea?
La expediere, articolul este asigurat la întreaga valoare.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Când sosește ceasul la mine?
Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina anunțului. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina anunțului „Contactare vânzător”.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Ce pot face dacă vânzătorul nu îmi răspunde?
Vânzătorii noștri sunt obligați să răspundă la întrebări în termen de 5 zile lucrătoare. Mulți vânzători primesc zilnic numeroase cereri, ceea ce ocazional poate duce la întârzieri. Puteți încerca să contactați telefonic vânzătorul. În cele mai multe situații, puteți găsi numărul de telefon pe pagina anunțului, la butonul „Vânzător”.
Cum contactez comerciantul în mod direct?
În cazul în care aveţi întrebări cu privire la articol, puteţi contacta comerciantul utilizând datele de contact indicate de acesta. Dacă aveţi întrebări cu privire la comanda dvs. Trusted Checkout, echipa noastră de asistenţă vă stă la dispoziţie telefonic (+49 721 96693-920) sau prin e-mail ().
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.
Când îmi primesc banii?

În cazul plăţii prin serviciul de cont fiduciar

După ce cumpărătorul a transferat prețul de cumpărare în contul fiduciar, banii sunt păstrați în siguranță până când cumpărătorul a primit articolul comandat și ne-a confirmat acest lucru. Suma este eliberată în cel mult 7 zile după ce cumpărătorul a confirmat primirea produsului. Suma poate fi, de asemenea, eliberată mai devreme, în cazul în care cumpărătorul este de acord.

Dacă cumpărătorul vă plătește direct prețul de cumpărare, vă rugăm să-l contactați direct. Vă recomandăm să vindeți întotdeauna prin plată anticipată.

Nu îmi găsesc anunțul. Când este publicat pe Chrono24?
Dacă nu vă găsiți anunțul pe Chrono24, pot exista următoarele motive:
  1. Verificarea manuală nu a avut încă loc.
  2. Pentru siguranța tuturor utilizatorilor Chrono24, verificăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, deci nu și la sfârșit de săptămână. Activarea durează de regulă de la 1 până la 3 zile lucrătoare.
  3. Pozele de siguranță nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza pozele de siguranță în propria dvs. zonă myChrono24.
  4. Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul primit în e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
  5. În unele țări este necesară verificarea identității vânzătorului privat. Este probabil ca identitatea dvs. să nu fi fost încă verificată. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că verificarea documentelor dvs. de identitate ar putea dura între 1-3 zile lucrătoare.
Cât valorează ceasul meu?

Pe Chrono24 puteți determina foarte simplu valoarea ceasului dvs. – bineînțeles gratuit. Selectați pur și simplu modelul și starea ceasului dvs., iar noi vă comparăm ceasul cu 475.000 de anunțuri din întreaga lume. După aceea obțineți o recomandare de preț, cu ajutorul căreia veți ști prețul de vânzare optim.
Către determinarea valorii

Chrono24 achiziționează ceasuri în mod direct?
Ca portal online, Chrono24 reunește iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător și vânzător. De aceea, noi nu cumpărăm, nu evaluăm și nu verificăm niciun fel de articol. Vă recomandăm să vă vindeți ceasul prin intermediul unui anunț.
Ce este un număr de referință?
Numărul de referință indică modelul, resp. varianta modelului ceasului dvs. și poate consta din mai multe cifre și litere. În cazul unora dintre producători, găsiți numărul de referință gravat pe corpul carcasei (a nu se confunda cu numărul carcasei), pe închizătoarea curelei și rareori chiar și pe cadran. În orice caz, numărul de referință ar trebui să se regăsească pe documentele ceasului dvs. sau pe factură. Dacă nu găsiți numărul de referință, căutați pe internet numele producătorului de pe cadran și comparați pozele cu ceasul dvs. În majoritatea cazurilor, această cercetare vă va fi de folos.
Cum se facturează accesoriile?
Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
Cum îmi pot expedia ceasul?
Chrono24 nu colaborează în prezent cu niciun prestator servicii de expediere. Vă rugăm să vă interesați în avans cu privire la un serviciu local de transport pentru transporturi de valori. Informaţi-vă direct la prestatorul de servicii de expediere cu privire la condiţiile de expediere. Aveţi grijă să expediaţi ceasul cu asigurarea încheiată pe toată valoarea sa și cu un ID de tracking. La recepționarea pachetului destinatarul trebuie să confirme primirea cu o semnătură. În cazul unui retur internațional vă rugăm să marcați pachetul în mod explicit ca retur, pentru ca autoritățile vamale să nu mai perceapă taxe la import.
Cum pot modificat anunțul meu?

Puteți modifica în orice moment anunțul dvs. în zona myChrono24 (în prezent, numai pe site-ul web Chrono24). Selectați punctul din meniu „Anunțuri" și apoi faceți clic pe „Modificați anunțul“, buton aflat sub anunț.

Dacă doriți să modificați prețul, producătorul sau modelul, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.

Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.

Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
Nu mi-am vândut ceasul

Dacă nu vă vindeți ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim taxa pentru anunț. Condițiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 online timp de 6 luni, să nu se fi vândut și să vă aflaţi încă în posesia acestuia. Ca dovadă, vă rugăm să ne trimiteți 2 fotografii ale ceasului dvs. la sfârșitul celor 6 luni, în care se pot vedea orele stabilite de noi. În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.

Rețineți că o rambursare în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale pentru vânzătorii privați nu este posibilă dacă ați vândut deja ceasul în alt mod.

De ce verifică Chrono24 în perioada de timp plătită dacă anunțul meu mai este actual?
Vrem să oferim permanent vizitatorilor pieței noastre de ceasuri cea mai bună calitate posibilă. Pentru a menține starea actualizată a anunțurilor de pe Chrono24, verificăm prin e-mail la fiecare 3 luni dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână.
Anunţul meu a fost șters

Pentru a menține anunțurile actualizate pe Chrono24, verificăm periodic prin e-mail dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână. Suntem bucuroși să reactivăm anunțul dvs. Pentru aceasta, vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact de mai jos.

Puteţi să vă gestionaţi facil anunţurile în zona myChrono24. Acolo găsiţi toate informaţiile importante, într-o prezentare succintă.

Cât timp este valabil anunțul meu online?
Anunțul dvs. este inițial online 3 luni pe Chrono24. În acest timp nu aveți voie să oferiți sau să vindeți articolul în altă parte. Dacă nu v-ați vândut articolul în acest timp, puteți solicita prelungirea anunțului cu încă 3 luni sau ștergerea anunțului. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Nu îmi găsesc anunțul. Când este publicat pe Chrono24?
Dacă nu vă găsiți anunțul pe Chrono24, pot exista următoarele motive:
  1. Încă nu v-am verificat anunțul. Pentru siguranța fiecărui utilizator Chrono24, verificăm manual noile anunțuri - aceasta durează de regulă de la 1 până la 2 zile lucrătoare.
  2. Pozele de siguranță nu sunt corecte. Vă rugăm să le actualizați în Zona myChrono24.
  3. Dacă ați plătit prin transfer bancar, aprobarea are loc după ce banii au intrat în contul nostru. În cazul transferurilor internaționale, aceasta poate dura mai multe zile.
  4. Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul primit în e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
Cât timp este valabil anunțul meu online?
Anunțul dvs. este inițial online 3 luni pe Chrono24. În acest timp nu aveți voie să oferiți sau să vindeți articolul în altă parte. Dacă nu v-ați vândut articolul în acest timp, puteți solicita prelungirea anunțului cu încă 3 luni sau ștergerea anunțului. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
Când pot solicita ștergerea anunțului meu?
Anunțul dvs. este inițial online 3 luni. În decursul acestei perioade, oferiți-vă articolul numai pe Chrono24, pentru a nu dezamăgi persoanele interesate. Dacă există motive serioase, vă puteți șterge anunțul din propria dvs. zonă myChrono24.
Cum creez un anunț pe Chrono24?

Crearea unui anunț pe Chrono24 este simplificată cu ajutorul asistentului de anunțuri. Aveți nevoie doar de numărul de referință al ceasului dvs. Puteți alege modelul dvs. și manual. Pentru aceasta dați clic pe „Mai departe fără număr de referinţă". Informații suplimentare puteți găsi aici: Vânzare cu succes pe Chrono24

Câte anunțuri pot publica în calitate de vânzător privat?
În calitate de vânzător privat, puteți publica anunțuri în cadrul privat. Însă vânzătorilor privați nu li se permite vânzarea comercială a articolelor. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a nu publica anunțuri de la vânzători privați dacă acestea lasă o impresie comercială.

Dacă doriți să vă vindeți comercial ceasurile pe Chrono24, vă puteți înregistra în calitate de comerciant. Informații suplimentare puteți găsi aici.
În calitate de colecționar privat, îmi pot vinde întreaga colecție?
Pentru colecționari nu există condiții speciale. În acest caz, publicați-vă fiecare ceas individual.
Cum se facturează accesoriile?
Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
Cum se desfășoară vânzarea, în detaliu?
Dvs. vindeți în condiții de siguranță prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Acest lucru înseamnă că veți expedia ceasul abia după ce cumpărătorul a virat prețul de cumpărare pe contul fiduciar. De îndată ce produsul a ajuns în siguranță la cumpărător, vi se va plăti prețul de cumpărare.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați acestuia o modalitate de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.

Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Cum îmi creez anunțurile?
Puteți fie să introduceți chiar dvs. înșivă datele ceasurilor dvs., fie să le importăm noi pentru dvs. din pagina dvs. de internet. În Zona comerciantului vă creați dvs. înșivă anunțurile – aveți la dispoziție numeroase funcții utile pentru aceasta. Indiferent de pachetul rezervat, puteți publica și 16 poze în anunțul dvs. Importul de date de pe pagina dvs. web este posibil începând de la 50 de anunțuri. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet și sunt actualizate zilnic.
Cum îmi editez sau șterg anunțul?
La importul de date, reclamele sunt preluate 1:1 de pe site-ul dvs. web de comerciant. Modificările de pe site-ul dvs. web sunt afișate automat pe Chrono24 după importul următor.

La introducerea manuală a datelor, editați sau ștergeți chiar dvs. înșivă anunțurile în zona comerciantului. Pentru aceasta, selectați în Anunțurile mele opțiunea Modificare/ștergere anunțuri. Introduceți în formular modificările corespunzătoare și apoi salvați anunțul.
Cum mă înregistrez în calitate de comerciant profesionist?
Pe Chrono24 vă înregistrați în doar câțiva pași ca comerciant profesionist:
  1. Introduceți-vă datele personale
  2. Specificați informațiile privind plata (card bancar sau pe întreg teritoriul Europei și debitare directă SEPA)
  3. Transmiteți documentele pentru verificare
Acum, puteți deja încărca primele anunțuri. Însă înainte ca anunțurile dvs. să fie publicate, este necesară activarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea se face numai după verificarea informațiilor și documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, prin încărcare, e-mail, fax sau servicii poștale:
  • Extras de la Registrul Comerțului sau Autorizație de funcționare
  • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
Utilizați perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24 și înregistrați-vă acum:

Do you have any questions or feedback? Would you like to feature as a guest author in the Chrono24 Magazine? Simply send us a message, and we'll get back to you as soon as we can.

Ne bucurăm de interesul acordat!
Ne puteți contacta direct prin butonul de mai jos „Contactați Chrono24”.
Ați vizionat deja pagina noastră de locuri de muncă? Aici se ajunge la ofertele de locuri de muncă actuale:
https://about.chrono24.com/jobs/

Vă rugăm să înțelegeți că solicitările despre această tematică selectată sunt pentru noi dificil de alocat. De aceea, este posibil ca timpul de răspuns să fie mai lung.

Pentru a vă putea ajuta rapid, vă rugăm să verificați dacă solicitarea dvs. se potrivește mai bine unei alte posibilități de selectare.

Contact cu Revista Chrono24 Magazine

Contactați Chrono24
+1

Câmp obligatoriu
Se aplică dispozițiile Politica de confidențialitate Chrono24

Aflați mai multe

Găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe Chrono24.

Vizualizare FAQ

Faceți cunoștință cu noi

Aruncați o privire în culise și aflați mai multe despre Chrono24.

Aflați mai multe