Aveţi întrebări?
Vă stăm cu drag la dispoziţie.
Pentru a comanda un ceas, faceți clic pe butonul verde „Cumpărare” de pe pagina anunțului. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, vi se va solicita să vă logați sau să vă creați un cont de utilizator. Apoi, introduceți adresa dvs. de livrare. În secțiunea „Prezentare generală a costurilor”, vedeți prețul total al comenzii dvs., inclusiv costurile de expediere. Vă rugăm să rețineți că la acest preț total mai pot fi adăugate, eventual, taxele de import.
Indicație: Înaintea unei comenzi internaționale, vă rugăm să vă informați neapărat la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.
Aveți următoarele posibilități de plată pentru noul dvs. ceas:
-
Plată prin serviciul de cont fiduciar gratuit
Depuneți banii într-un cont fiduciar, unde sunt păstraţi în siguranță până când primiți ceasul. Puteți plăti prin card de credit (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.
După ce ați introdus adresa dvs. de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu plata de achitat”, pentru a finaliza comanda.
Puteți găsi mai multe informații despre plata prin serviciul de cont fiduciar în cadrul protecției cumpărătorului aici: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului
Procedând astfel renunțați la serviciul gratuit de cont fiduciar oferit de Chrono24. Transferați prețul de cumpărare direct la comerciant. Plata cu card bancar nu este posibilă.
După ce ați introdus adresa de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu obligaţie de plată", pentru a finaliza comanda. După ce vânzătorul a procesat comanda dumneavoastră, vei primi informațiile de plată prin e-mail. După ce suma a intrat în contul vânzătorului, acesta va expedia produsul.
-
Comandă la un vânzător privat
Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit.
Informații suplimentare puteți găsi aici: Cumpărare ceas de la persoane private
Imediat ce Vânzătorul a procesat comanda dvs., vei primi informațiile de plată prin E-mail. După ce plata dvs. a intrat în contul Vânzătorului, acesta va expedia produsul.
Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.
Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.
Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptați sortarea rezultatelor: Alegeți între preț, data publicării, relevanță și popularitate. Puteți modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.
Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Mulți vânzători acceptă propuneri de preț. Pentru a propune un preț vânzătorului, dați clic pe butonul „Propunere preț” de pe pagina anunțului. Introduceți apoi propunerea de preț și adresa dvs. de livrare. Citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare și dați clic pe „Trimitere propunere de preț”. Vânzătorul verifică propunerea dvs. de preț și ia legătura cu dvs.
Dacă vânzătorul nu acceptă în general propuneri de preț, această funcţie nu va fi disponibilă pentru dvs.Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.
Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Plată prin serviciul de cont fiduciar gratuit
Puteți plăti prin card de credit (VISA sau Mastercard) sau prin transfer bancar. Veți primi informațiile legate de plată după plasarea comenzii. Din păcate, momentan plata prin PayPal nu este posibilă. Mai multe informații despre plata prin serviciul de cont fiduciar în cadrul protecției cumpărătorului pot fi găsite aici: https://www.chrono24.ro/about-us.htm Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului Dacă doriți să plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, puteți face acest lucru prin transfer bancar. Plata cu card bancar nu este posibilă. Comandă la un vânzător privat Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Informații suplimentare puteți găsi aici: {0}Cumpărare ceas de la persoane private{1} Indicație: Înaintea unei comenzi internaţionale, vă rugăm să vă informaţi la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.Dvs. înșivă puteți contribui la o mai mare siguranță, prin respectarea anumitor reguli de siguranță la cumpărarea online cu cardul bancar. Asigurați-vă că utilizați o conexiune criptată. Aceasta se poate vedea în denumirea https și sub simbolul Cheie din linia de adresă din browserul dvs. Verificați periodic extrasele cardurilor bancare. Numeroși furnizori de carduri bancare au o politică de răspundere zero, în afară de neglijență. Aceasta înseamnă că clientul nu este răspunzător în caz de utilizare abuzivă. În cazul plăților neautorizate cu cardul dvs. bancar, contactați furnizorul cardului dvs. bancar cât mai curând posibil. Pentru detalii suplimentare și condiții pentru achiziția prin PayPal, vă rugăm să contactați direct PayPal. Vă rugăm să rețineți că, dacă plătiți prietenilor și familiei nu veți beneficia de Protecția cumpărătorului PayPal și nu vă putem susține în acest caz.
Atunci când cumpărați de la un vânzător privat, pe de altă parte, plata în avans nu este o metodă sigură. În cazul în care vânzătorul privat insistă asupra acestei metode de plată și doriți neapărat să cumpărați ceasul, verificați credibilitatea vânzătorului și oferta în propriul dvs. interes. De exemplu, puteți solicita referințe sau puteți solicita mai multe fotografii ale ceasului sau documente personale. O posibilă alternativă la plata în avans este utilizarea unui serviciu extern de cont fiduciar. Dacă în general aveți îndoieli cu privire la credibilitatea vânzătorului, este mai bine să nu faceți achiziția.
Mulți vânzători oferă procesarea prin intermediul serviciului de cont fiduciar Chrono24. În acest caz, dvs. plătiți banii în contul nostru fiduciar, unde rămân în siguranță până când veți ține ceasul în mâinile dvs. și sunteți convins de calitatea acestuia. Echipa noastră de asistență Support este întotdeauna disponibilă pentru a vă ajuta și pentru a se asigura că achiziția dumneavoastră decurge fără probleme. Puteți găsi mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar Chrono24 aici:
Când cumpărați cu Protecția cumpărătorului, aveți întotdeauna un drept legal de revocare de 14 zile. Dacă trebuie să plătiți prețul de achiziție direct comerciantului, vă rugăm să vă informați în prealabil despre condițiile sale proprii de returnare a produselor.
La o achiziție de la un vânzător privat, nu dispuneți de dreptul legal de retur. Cu toate acestea, puteți depune o plângere la Chrono24 în termen de 7 zile de la primirea ceasului.Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Trusted Checkout este cea mai sigură cale către ceasul pe care vi-l doriți. Dvs. virați suma într-un cont fiduciar, unde va fi păstrată în siguranță, până când primiți ceasul. Abia atunci banii sunt achitați vânzătorului. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.
Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.ro/about-us.htmÎn cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist, care se obligă să respecte anumite condiții. Printre altele, acestea se referă la faptul că
- informațiile personale și cele ale companiei acestuia, afișate pe platformă și puse la dispoziția Chrono24 sunt conforme cu realitatea
- comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
- afișează starea produselor sale conform realității și atenționează textual, dar și prin imagini, cu privire la eventuale defecțiuni sau deteriorări
- de regulă, răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienți pe e-mail prin intermediul Chrono24.
În prim-plan se află întotdeauna derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanțe, comerciantul va căuta împreună cu clientul o soluție satisfăcătoare pentru ambele părți. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiții poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau – în cazul unor încălcări mai grave – la retragerea calității de membru al Chrono24.
De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați-ne direct în anunț suspiciunile dvs. folosind linkul „Raportare anunț”.
Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
Prin sistemul Protecția cumpărătorului Chrono24, vi se oferă asistență optimă și după efectuarea comenzii prin intermediul Chrono24: În rarele cazuri, în care ceva nu funcționează cum ar trebui, vă puteți baza pe serviciul nostru de asistență Support. Vă vom sprijini să găsiți o soluție satisfăcătoare împreună cu comerciantul. Vă rugăm să ne contactați direct în acest sens în decurs de 14 zile de la data primirii produsului (support@chrono24.com).
Mai multe detalii cu privire la Protecția cumpărătorului găsiți aici: Protecția cumpărătorului Chrono24Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
- Plată prin serviciul de cont fiduciar
- Garanția autenticității
- Drept legal de revocare de 14 zile
- Politici stricte pentru comercianți
- Expediere asigurată
- Echipa Quality & Security
Mai multe informații despre Protecția cumpărătorului Chrono24 găsiți accesând https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.
Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.
Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.
Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
Pentru a găsi ceasuri pe Chrono24, este mai bine să utilizați funcția de căutare. După ce ați efectuat o căutare, aveți la dispoziție numeroase filtre, cum ar fi, de ex.: „Model", „An" sau „Preț“, pentru a restrânge rezultatele dvs. de căutare în continuare.
Puteți, de asemenea, să salvați o căutare și vă vom informa imediat ce vor apărea noi rezultate pentru căutarea dvs.În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.
Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.
Vă rugăm să rețineți că în cazul plății prin card bancar veți primi în câteva minute un mesaj de răspuns generat de sistem. Dacă nu primiți nicio confirmare de plată sau dacă primiți un mesaj de eroare, pot exista următoarele cauze:
1. Vă rugăm să verificați dacă al dvs. card bancar este înregistrat pentru așa-numitul proces 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Pentru aceasta, vă rugăm să luați legătura cu banca dvs.
2. Unele carduri bancare au o limită de plată, pe care o puteți mări solicitând acest lucru în orice moment furnizorului dvs. de card bancar.
Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.
Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.
Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.
Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.
Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.
Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.
Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.
Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.
Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.
Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.
Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.
Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
În cazul plăţii prin serviciul de cont fiduciar
După ce cumpărătorul a transferat prețul de cumpărare în contul fiduciar, banii sunt păstrați în siguranță până când cumpărătorul a primit articolul comandat și ne-a confirmat acest lucru. Suma este eliberată în cel mult 7 zile după ce cumpărătorul a confirmat primirea produsului. Suma poate fi, de asemenea, eliberată mai devreme, în cazul în care cumpărătorul este de acord. Dacă cumpărătorul vă plătește direct prețul de cumpărare, vă rugăm să-l contactați direct. Vă recomandăm să vindeți întotdeauna prin plată anticipată.- Verificarea manuală nu a avut loc încă.
- Pentru securitatea tuturor utilizatorilor Chrono24, examinăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, dar nu în weekend. Activarea durează de obicei între 1 și 3 zile lucrătoare.
- Imaginile de securitate nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza imaginile de securitate din contul dvs. Chrono24.
- Contul dvs. de utilizator nu este activat încă. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul inclus în e-mailul de activare și ați confirmat contul dvs. de utilizator.
- În unele țări este necesar să se verifice identitatea vânzătorului privat. Probabil, identitatea dvs. nu a fost încă verificată. Vă rugăm să rețineți că verificarea documentului dvs. de identitate poate dura între 1 și 3 zile lucrătoare.
- Avem nevoie încă de informații fiscale de la dvs.: dacă sunteți supus impozitării în UE, vă rugăm să introduceți numărul dvs. de identificare fiscală.
Pe Chrono24 puteți determina foarte simplu valoarea ceasului dvs. – bineînțeles gratuit. Selectați pur și simplu modelul și starea ceasului dvs., iar noi vă comparăm ceasul cu 500.000 de anunțuri din întreaga lume. După aceea obțineți o recomandare de preț, cu ajutorul căreia veți ști prețul de vânzare optim.
Spre determinarea valorii
Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
Puteți modifica în orice moment anunțul dvs. în zona myChrono24 (în prezent, numai pe site-ul web Chrono24). Selectați punctul din meniu „Anunțuri" și apoi faceți clic pe „Modificați anunțul“, buton aflat sub anunț.
Dacă doriți să modificați prețul, producătorul sau modelul, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.
Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
Dacă nu vă vindeți ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim taxa pentru anunț. Condițiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 online timp de 6 luni, să nu se fi vândut și să vă aflaţi încă în posesia acestuia. Ca dovadă, vă rugăm să ne trimiteți 2 fotografii ale ceasului dvs. la sfârșitul celor 6 luni, în care se pot vedea orele stabilite de noi. În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.
Rețineți că o rambursare în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale pentru vânzătorii privați nu este posibilă dacă ați vândut deja ceasul în alt mod.Pentru a menține anunțurile actualizate pe Chrono24, verificăm periodic prin e-mail dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână. Suntem bucuroși să reactivăm anunțul dvs. Pentru aceasta, vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact de mai jos.
Puteţi să vă gestionaţi facil anunţurile în zona myChrono24. Acolo găsiţi toate informaţiile importante, într-o prezentare succintă.- Încă nu v-am verificat anunțul. Pentru siguranța fiecărui utilizator Chrono24, verificăm manual noile anunțuri - aceasta durează de regulă de la 1 până la 2 zile lucrătoare.
- Pozele de siguranță nu sunt corecte. Vă rugăm să le actualizați în Zona myChrono24.
- Dacă ați plătit prin transfer bancar, aprobarea are loc după ce banii au intrat în contul nostru. În cazul transferurilor internaționale, aceasta poate dura mai multe zile.
- Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul primit în e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
Crearea unui anunț pe Chrono24 este simplificată cu ajutorul asistentului de anunțuri. Aveți nevoie doar de numărul de referință al ceasului dvs. Puteți alege modelul dvs. și manual. Pentru aceasta dați clic pe „Mai departe fără număr de referinţă". Informații suplimentare puteți găsi aici: Vânzare cu succes pe Chrono24
Dacă doriți să vă vindeți comercial ceasurile pe Chrono24, înregistrați-vă în calitate de comerciant. Informații suplimentare puteți găsi aici.
Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați acestuia o modalitate de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.
Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
La introducerea manuală a datelor, editați sau ștergeți chiar dvs. înșivă anunțurile în zona comerciantului. Pentru aceasta, selectați în Anunțurile mele opțiunea Modificare/ștergere anunțuri. Introduceți în formular modificările corespunzătoare și apoi salvați anunțul.
- Introduceți datele dvs. personale
- Introduceți datele dvs. de plată (card de credit sau de debit direct SEPA în întreaga Europă)
- Trimiteți documentele de verificare
- Extras din registrul comerțului sau înregistrarea întreprinderii
- Dovada adresei sub forma unei facturi de telefon, a unei facturi de electricitate sau similară.
Ne bucurăm de interesul acordat!
Ai întrebări despre Chrono24 ca angajator sau te interesează un loc de muncă în cadrul companiei noastre?
Atunci aruncă o privire pe pagina noastră de locuri de muncă. Aici găsești datele noastre de contact și posturile noastre vacante actuale: https://about.chrono24.com/jobs/
Vă rugăm să înțelegeți că solicitările despre această tematică selectată sunt pentru noi dificil de alocat. De aceea, este posibil ca timpul de răspuns să fie mai lung.
Pentru a vă putea ajuta rapid, vă rugăm să verificați dacă solicitarea dvs. se potrivește mai bine unei alte posibilități de selectare.
Nu ați găsit niciun răspuns la întrebarea dvs.?
Contactați Echipa noastră de asistență.