Aveţi întrebări?

Vă stăm cu drag la dispoziţie.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă rugăm să rețineți că în cazul plății prin card bancar veți primi în câteva minute un mesaj de răspuns generat de sistem. Dacă nu primiți nicio confirmare de plată sau dacă primiți un mesaj de eroare, pot exista următoarele cauze:

1. Vă rugăm să verificați dacă al dvs. card bancar este înregistrat pentru așa-numitul proces 3D Secure (VerifiedByVisa/ Mastercard Secure Code). Pentru aceasta, vă rugăm să luați legătura cu banca dvs.

2. Unele carduri bancare au o limită de plată, pe care o puteți mări solicitând acest lucru în orice moment furnizorului dvs. de card bancar.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Ne bucurăm de interesul acordat!

Ai întrebări despre Chrono24 ca angajator sau te interesează un loc de muncă în cadrul companiei noastre?
Atunci aruncă o privire pe pagina noastră de locuri de muncă. Aici găsești datele noastre de contact și posturile noastre vacante actuale: https://about.chrono24.com/jobs/

Vă rugăm să înțelegeți că solicitările despre această tematică selectată sunt pentru noi dificil de alocat. De aceea, este posibil ca timpul de răspuns să fie mai lung.

Pentru a vă putea ajuta rapid, vă rugăm să verificați dacă solicitarea dvs. se potrivește mai bine unei alte posibilități de selectare.

Nu ați găsit niciun răspuns la întrebarea dvs.?

Contactați Echipa noastră de asistență.

Anexe

Formatele acceptate sunt; .pdf, .png, .jpg, .gif și .tif. Dimensiunea maximă a fişierului: 32 MB.

Pentru a vă putea oferi asistență cu privire la solicitarea dvs., vă prelucrăm datele de contact. Pentru mai multe informații, consultați Declarația privind protecția datelor.

Câmp obligatoriu

Aflați mai multe

Găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe Chrono24.

Vizualizare FAQ

Faceți cunoștință cu noi

Aruncați o privire în culise și aflați mai multe despre Chrono24.

Aflați mai multe