Aveţi întrebări?
Vă stăm cu drag la dispoziţie.

Cum comand un ceas?

Pentru a comanda un ceas, faceți clic pe butonul verde „Cumpărare” de pe pagina ofertei. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, vi se va solicita să vă conectați sau să vă creați un cont de utilizator. Apoi, introduceți adresa dvs. de livrare. În secțiunea „Prezentare generală a costurilor”, vedeți prețul total al comenzii dvs., inclusiv costurile de expediere. Vă rugăm să rețineți că la acest preț total mai pot fi adăugate, eventual, taxele de import.

Indicație: Înaintea unei comenzi internaționale, vă rugăm să vă informați neapărat la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.

Aveți următoarele posibilități de plată pentru noul dvs. ceas:

  • Plata prin Trusted Checkout, un serviciu gratuit

    Depuneți banii într-un cont fiduciar, unde sunt păstraţi în siguranță până când primiți ceasul. Puteți plăti prin card de credit (VISA sau MasterCard) sau prin transfer bancar. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

    După ce ați introdus adresa dvs. de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu plata de achitat”, pentru a finaliza comanda.

    Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

  • Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului

    Procedând astfel renunțați la serviciul gratuit de cont fiduciar oferit de Chrono24. Transferați prețul de cumpărare direct la comerciant. Plata cu card bancar nu este posibilă.

    După ce ați introdus adresa de livrare, citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare. Apoi faceți clic pe „Comandă cu obligaţie de plată", pentru a finaliza comanda. După ce vânzătorul a procesat comanda dumneavoastră, vei primi informațiile de plată prin e-mail. După ce suma a intrat în contul vânzătorului, acesta va expedia produsul.

  • Comandă la un vânzător privat

    Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit.

    Informații suplimentare puteți găsi aici: Vindeţi ceasul în particular

Imediat ce Vânzătorul a procesat comanda dvs., vei primi informațiile de plată prin E-mail. După ce plata dvs. a intrat în contul Vânzătorului, acesta va expedia produsul.

Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiţi comod ceasul pe care îl doriţi prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă şi multiple posibilităţi de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare oferă cea mai facilă şi mai rapidă cale. Termenul de căutare este completat şi întregit în mod automat în timpul introducerii.

Pagina cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă multiple opţiuni de filtrare. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, referinţă sau disponibilitate. În plus, pagina cu rezultatele căutării poate fi sortată în funcţie de relevanţă, preţ sau data prezentării.

Făcând clic pe Memorează această căutare, puteţi crea o nouă solicitare de căutare, pentru a fi informat prin e-mail despre noi oferte. Prin aceasta, filtrul pe care l-aţi selectat este memorat în mod automat.
Cum filtrez rezultatele căutării în funcţie de anumite oferte?
După ce aţi căutat un produs prin bara de căutare, puteţi efectua o filtrare mai fină a rezultatulului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opţiuni suplimentare de filtrare. Puteţi selecta simultan mai multe dintre valorile unui filtru. Pentru a dezactiva un filtru, îndepărtaţi simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptaţi sortarea rezultatelor. Alegeţi între preţ, data prezentării şi relevanţă. Puteţi modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Înainte de cumpărare trebuie să mă înregistrez pe Chrono24?
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveţi întrebări şi vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
Oferta provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere şi ce comisioane se aplică?
Preţul este afişat în anunţ aşa cum a fost introdus de vânzător. Astfel, pot să se aplice costuri suplimentare, cum ar fi comisioanele vamale, impozitele, costurile de expediere şi asigurare.

Pentru a afla preţul exact şi costurile incluse, vă rugăm să contactaţi ofertantul. El vă poate spune dacă formalităţile vamale sunt asigurate de operatorul de transport. Pentru regulamentele aplicabile în ţara dvs., vă rugăm să vă adresaţi autorităţii dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o ţară terţă în U.E., de exemplu din S.U.A., preţului i se mai adaugă şi un comision vamal cu valoare redusă şi taxa de import. Pentru informaţii exacte, vă rugăm să contactaţi autoritatea dvs. vamală.
Cum pot negocia cu comerciantul?

Mulți vânzători acceptă propuneri de preț. Pentru a propune un preț vânzătorului, faceți clic pe butonul „Propuneţi prețul" de pe pagina ofertei. Introduceți apoi propunerea de preţ și adresa dvs. de livrare. Citiți și acceptați Condițiile generale de vânzare și faceți clic pe „Trimiteți propunere de preț". Vânzătorul verifică propunerea dvs. de preț și ia legătura cu dvs.

Dacă vânzătorul nu acceptă în general propuneri de preț, această funcţie nu va fi disponibilă pentru dvs.

Din ce este constituit preţul de vânzare al unui ceas?
Preţul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. În primul rând este relevant preţul ofertei pentru ceasul în sine. În plus, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată şi taxa de import. În funcţie de locaţia comerciantului de la care comandaţi ceasul, din ţară sau din străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Contactaţi comerciantul pentru informaţii exacte.
Oferta provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere şi ce comisioane se aplică?
Preţul este afişat în anunţ aşa cum a fost introdus de vânzător. Astfel, pot să se aplice costuri suplimentare, cum ar fi comisioanele vamale, impozitele, costurile de expediere şi asigurare.

Pentru a afla preţul exact şi costurile incluse, vă rugăm să contactaţi ofertantul. El vă poate spune dacă formalităţile vamale sunt asigurate de operatorul de transport. Pentru regulamentele aplicabile în ţara dvs., vă rugăm să vă adresaţi autorităţii dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o ţară terţă în U.E., de exemplu din S.U.A., preţului i se mai adaugă şi un comision vamal cu valoare redusă şi taxa de import. Pentru informaţii exacte, vă rugăm să contactaţi autoritatea dvs. vamală.
Cum pot plăti?

Plata prin Trusted Checkout, un serviciu gratuit

Cu Trusted Checkout puteți plăti prin card bancar (VISA sau MasterCard) sau prin transfer bancar. Informațiile de plată vă vor fi trimise după ce plasați comanda. Din păcate, plata prin PayPal nu este posibilă în prezent.

Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm

Plătiți prețul de cumpărare direct vânzătorului

Dacă doriți să plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, puteți face acest lucru prin transfer bancar. Plata cu card bancar nu este posibilă.

Comandă la un vânzător privat

Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Informații suplimentare puteți găsi aici: Vindeţi ceasul în particular

Indicație: Înaintea unei comenzi internaţionale, vă rugăm să vă informaţi la biroul vamal competent cu privire la regulile de import aplicabile în țara dvs.

Vânzătorul oferă ca modalitate de plată numai plata în avans prin transfer bancar. Este acest lucru demn de încredere?
Dacă vânzătorul este comerciant profesionist:
Da, numeroşi comercianţi profesionişti solicită plata în avans prin transfer bancar. Suntem foarte atenţi să asigurăm faptul că comercianţii menţionaţi pe Chrono24 sunt demni de încredere. În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unui verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Printre alte informaţii, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activităţii comerciale, cât şi referinţele din partea altor comercianţi. Alternativ, se poate aranja o întâlnire personală într-o locaţie sigură pentru plata în numerar şi predarea ceasului. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că Chrono24 nu îşi asumă nicio răspundere pentru cumpărare.

Dacă vânzătorul este privat:
În cazul cumpărării de la un vânzător privat, plata în avans nu este o metodă sigură. Dacă vânzătorul privat dispune de modalitatea de plată în avans şi dvs. doriţi să cumpăraţi neapărat ceasul, este în propriul dvs. interes să verificaţi credibilitatea vânzătorului şi ofertei. De exemplu, puteţi solicita referinţe sau expedierea unor poze suplimentare ale ceasului sau ale documentelor personale. Alternativa posibilă plăţii în avans este o întâlnire personală într-o locaţie sigură pentru plata în numerar sau utilizarea unui serviciu fiduciar demn de încredere. Dacă aveţi îndoieli în ceea ce priveşte credibilitatea vânzătorului, ar fi mai bine să renunţaţi la cumpărare.

Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Care sunt condițiile de retur aplicabile?

La comanda prin Trusted Checkout aveți întotdeauna un drept de retur în termen de 14 zile. Dacă plătiți prețul de cumpărare direct comerciantului, vă rugăm să vă informați în prealabil cu privire la condițiile acestuia de retur.

La o achiziție de la un vânzător privat, nu dispuneți de dreptul legal de retur. Cu toate acestea, puteți depune o plângere la Chrono24 în termen de 7 zile de la primirea ceasului.

Cine suportă cheltuielile de retur?
Dvs. veţi suporta pe loc cheltuielile pentru retur. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecţia oferită de asigurare.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Ce este Trusted Checkout?

Trusted Checkout este cea mai sigură cale către ceasul pe care vi-l doriți. Dvs. virați suma într-un cont fiduciar, unde va fi păstrată în siguranță, până când primiți ceasul. Abia atunci banii sunt achitați vânzătorului. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme.

Aflați mai multe despre Trusted Checkout: https://www.chrono24.ro/about-us.htm

Cât costă Trusted Checkout?
Serviciul Trusted Checkout este gratuit.
Am drepturi de garanţie speciale la cumpărarea prin Trusted Checkout?
În cazul Trusted Checkout se aplică condiţiile reglementate în mod legale în privinţa dreptului la garanţie. Nu are loc nicio extindere a garanţiei şi a drepturilor la garanţie.
Când este posibilă cumpărarea prin Trusted Checkout?
Ofertele Trusted Checkout pot fi recunoscute în rezultatele căutărilor şi pe paginile ofertelor după simbolul Trusted Checkout de culoare verde.
La ce trebuie să am grijă atunci când cumpăr de la persoane fizice?
Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condiţiilor stabilite.

Dacă comerciantul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliţi o întâlnire personală, într-o locaţie sigură. O derulare personală la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să şi verifice ceasul în acelaşi timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că îi putem verifica numai pe vânzătorii privaţi care oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Înainte de a cumpăra un ceas de la un vânzător privat, verificaţi cu exactitate oferta şi condiţiile.
Chrono24 verifică comercianții?
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Printre alte informaţii, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activităţii comerciale, cât şi referinţele din partea altor comercianţi. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienţi.
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
În momentul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unui verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianţilor care se disting prin seriozitate şi grad de încredere, fiind catalogaţi astfel atât de către Chrono24, cât şi de utilizatorii săi.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist şi se obligă să respecte anumite condiţii.Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informaţiile lui personale şi cele ale companiei lui, afişate pe platformă şi puse la dispoziţia Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • el comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • el afişează starea produselor sale conform realităţii şi atenţionează textual, dar şi prin imagini, cu privire la eventuale defecţiuni sau deteriorări
  • el răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienţi pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanţe, comerciantul, împreună cu clientul, caută o soluţie satisfăcătoare pentru ambele părţi. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiţii poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau - în cazul unor încălcări mai grave - chiar la retragerea calităţii de membru al Chrono24.
Ce este garanția autenticității?

Pentru comercianții de pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată, care prevede interdicția de a oferi copii sau falsuri. Fiecare comerciant este obligat să verifice în detaliu autenticitatea fiecărui ceas, indicând în descriere diferențele față de starea inițială de livrare. Mai multe detalii găsiți în setul nostru de Condiții cu privire la garanția autenticității.

Ce este protecția cumpărătorului?

Prin sistemul Protecția cumpărătorului Chrono24, vi se oferă asistență optimă și după efectuarea comenzii prin intermediul Chrono24: În rarele cazuri, în care ceva nu funcționează cum ar trebui, vă puteți baza pe serviciul nostru de asistență Support. Vă vom sprijini să găsiți o soluție satisfăcătoare împreună cu comerciantul. Vă rugăm să ne contactați direct în acest sens în decurs de 14 zile de la data primirii produsului (support@chrono24.com).

Mai multe detalii cu privire la Protecția cumpărătorului găsiți aici: Protecția cumpărătorului Chrono24

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Unde și cum pot plăti taxele vamale și TVA-ul la import care trebuie achitate?
Taxele și impozitele sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. În majoritatea cazurilor, plătiți taxele și impozitele aferente direct prestatorului de servicii de expediere, în momentul livrării.
Oferta provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere şi ce comisioane se aplică?
Preţul este afişat în anunţ aşa cum a fost introdus de vânzător. Astfel, pot să se aplice costuri suplimentare, cum ar fi comisioanele vamale, impozitele, costurile de expediere şi asigurare.

Pentru a afla preţul exact şi costurile incluse, vă rugăm să contactaţi ofertantul. El vă poate spune dacă formalităţile vamale sunt asigurate de operatorul de transport. Pentru regulamentele aplicabile în ţara dvs., vă rugăm să vă adresaţi autorităţii dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o ţară terţă în U.E., de exemplu din S.U.A., preţului i se mai adaugă şi un comision vamal cu valoare redusă şi taxa de import. Pentru informaţii exacte, vă rugăm să contactaţi autoritatea dvs. vamală.
Ce sunt taxele vamale și TVA-ul la import?
Când importați un articol în țara dvs., ar putea fi percepute taxe vamale și TVA la import. Acestea sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. Pentru informații detaliate, vă rugăm să contactați autoritatea vamală din zona dvs.
Cui pot să îi adresez o întrebare cu privire la un anumit ceas?
La toate întrebările referitoare la caracteristici, disponibilitate, stare sau conținutul livrării vă va răspunde vânzătorul. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina ofertei „Contactaţi vânzătorul".
Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiţi comod ceasul pe care îl doriţi prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă şi multiple posibilităţi de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare oferă cea mai facilă şi mai rapidă cale. Termenul de căutare este completat şi întregit în mod automat în timpul introducerii.

Pagina cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă multiple opţiuni de filtrare. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, referinţă sau disponibilitate. În plus, pagina cu rezultatele căutării poate fi sortată în funcţie de relevanţă, preţ sau data prezentării.

Făcând clic pe Memorează această căutare, puteţi crea o nouă solicitare de căutare, pentru a fi informat prin e-mail despre noi oferte. Prin aceasta, filtrul pe care l-aţi selectat este memorat în mod automat.
Cum găsesc un anumit ceas?

Pentru a găsi ceasuri pe Chrono24, este mai bine să utilizați funcția de căutare. După ce ați efectuat o căutare, aveți la dispoziție numeroase filtre, cum ar fi, de ex.: „Model", „An" sau „Preț“, pentru a restrânge rezultatele dvs. de căutare în continuare.

Puteți, de asemenea, să salvați o căutare și vă vom informa imediat ce vor apărea noi rezultate pentru căutarea dvs.

La ce trebuie să am grijă atunci când cumpăr de la persoane fizice?
Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condiţiilor stabilite.

Dacă comerciantul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliţi o întâlnire personală, într-o locaţie sigură. O derulare personală la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să şi verifice ceasul în acelaşi timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că îi putem verifica numai pe vânzătorii privaţi care oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Înainte de a cumpăra un ceas de la un vânzător privat, verificaţi cu exactitate oferta şi condiţiile.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Cine suportă cheltuielile de retur?
Dvs. veţi suporta pe loc cheltuielile pentru retur. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecţia oferită de asigurare.

Dacă doriți să indicați o adresă de livrare diferită, vă rugăm să ne trimiteți noua adresă completă prin intermediul butonului de mai jos „Contactați Chrono24”. Ne vom ocupa de toate detaliile.

Vă rugăm să rețineți că în cazul plății prin card bancar veți primi în câteva minute un mesaj de răspuns generat de sistem. Dacă nu primiți nicio confirmare de plată sau dacă primiți un mesaj de eroare, pot exista următoarele cauze:

1. Vă rugăm să verificați dacă al dvs. card bancar este înregistrat pentru așa-numitul proces 3D Secure (VerifiedByVisa/ MasterCard Secure Code). Pentru aceasta, vă rugăm să luați legătura cu banca dvs.

2. Unele carduri bancare au o limită de plată, pe care o puteți mări solicitând acest lucru în orice moment furnizorului dvs. de card bancar.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Când sosește ceasul la mine?
Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina cu oferta. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina ofertei „Contactaţi vânzătorul".
Cât de repede este disponibil articolul?
În principiu, produsele oferite prin Trusted Checkout sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Informaţiile exacte le puteţi găsi pe pagina ofertei respective.
Cum se numeşte compania care se ocupă de expedierea articolului?
În general, comerciantul este cel care decide cu ce firmă de curierat doreşte să expedieze articolul. În confirmarea de expediere puteţi să vedeţi care este serviciul de curierat utilizat.
Pot urmări starea expedierii?
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat şi vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Sunt asigurat împotriva deteriorărilor pe durata transportului sau împotriva furtului?
Expedierile comenzilor Trusted Checkout se fac întotdeauna în baza unei asigurări, cu excepţia cazului în care nu aţi convenit altceva cu comerciantul.
Până la ce valoare este asigurată expedierea?
În general, la expediere articolul este asigurat la întreaga valoare.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Când sosește ceasul la mine?
Disponibilitatea și termenul de livrare sunt indicate pe pagina cu oferta. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că aceste intervale de timp se iau în calcul de la încasarea sumei. Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de expedierea produsului. Pentru a adresa o întrebare vânzătorului faceți clic pe butonul de pe pagina ofertei „Contactaţi vânzătorul".

Vă mulțumim pentru plată. În propria dvs. zonă myChrono24, la „Vânzare”, puteți confirma plata prin butonul „Da, am achitat”.

Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să efectuați plata. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să rețineți: În cazul unui transfer bancar, durează 2-3 zile lucrătoare până la intrarea plății.

Ce pot face dacă vânzătorul nu îmi răspunde?
Vânzătorii noștri sunt obligați să răspundă la întrebări în termen de 5 zile lucrătoare. Mulți vânzători primesc zilnic numeroase cereri, ceea ce ocazional poate duce la întârzieri. Puteți încerca să contactați telefonic vânzătorul. În cele mai multe situaţii, puteţi găsi numărul de telefon pe pagina ofertei la secţiunea „Vânzător".
Cum contactez comerciantul în mod direct?
În cazul în care aveţi întrebări cu privire la articol, puteţi contacta comerciantul utilizând datele de contact indicate de acesta. Dacă aveţi întrebări cu privire la comanda dvs. Trusted Checkout, echipa noastră de asistenţă vă stă la dispoziţie telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail ().
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?

La cumpărarea prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de returnare în termen de 14 zile, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Support în termen de 14 zile de la livrarea articolului, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Când îmi primesc banii?

În cazul plăţii prin serviciul de cont fiduciar

După ce cumpărătorul a transferat prețul de cumpărare în contul fiduciar, banii sunt păstrați în siguranță până când cumpărătorul a primit articolul comandat și ne-a confirmat acest lucru. Suma este eliberată în cel mult 7 zile după ce cumpărătorul a confirmat primirea produsului. Suma poate fi, de asemenea, eliberată mai devreme, în cazul în care cumpărătorul este de acord.

Dacă cumpărătorul vă plătește direct prețul de cumpărare, vă rugăm să-l contactați direct. Vă recomandăm să vindeți întotdeauna prin plată anticipată.

Nu îmi găsesc anunțul. Când este publicat pe Chrono24?
Dacă nu vă găsiți anunțul pe Chrono24, pot exista următoarele motive:
  1. Verificarea manuală nu a avut încă loc. Pentru siguranța tuturor utilizatorilor Chrono24, noi verificăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, dar nu la sfârșit de săptămână. Activarea durează de regulă de la 1 până la 3 zile lucrătoare.
  2. Pozele de siguranță nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza pozele de siguranță în propria dvs. zonă myChrono24.
  3. Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul din e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
  4. Identitatea dvs. nu a fost încă verificată. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că verificarea documentelor dvs. de identitate ar putea dura între 1-3 zile lucrătoare.
Cât valorează ceasul meu?

Pe Chrono24 puteți determina foarte simplu valoarea ceasului dvs. – bineînțeles gratuit. Selectați pur și simplu modelul și starea ceasului dvs., iar noi vă comparăm ceasul cu 300.000 de oferte din întreaga lume. După aceea obțineți o recomandare de preț, cu ajutorul căreia veți ști prețul de vânzare optim.
Către Determinarea valorii

Chrono24 achiziţionează ceasuri în mod direct?
Ca piaţă online, Chrono24 reuneşte iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător şi vânzător. În decursul acestui proces, noi nu evaluăm sau nu verificăm niciun fel de articole. Vă recomandăm să vă vindeţi ceasul prin intermediul unui anunţ privat.
Ce este un număr de referinţă?
Numărul de referinţă indică modelul, resp. varianta modelului ceasului dvs. şi poate consta în mai multe cifre şi litere. În cazul unora dintre producători, găsiţi numărul de referinţă gravat pe corpul carcasei (a nu se confunda cu numărul carcasei), pe închizătoarea curelei şi rareori chiar şi pe cadran. În orice caz, numărul de referinţă ar trebui să se regăsească pe documentele ceasului dvs. sau pe factură. Dacă nu găsiţi numărul de referinţă, căutaţi în internet numele producătorului de pe cadran şi comparaţi pozele cu ceasul dvs. În majoritatea cazurilor, această cercetare vă va fi de folos.
Cum îmi pot expedia ceasul?
Chrono24 nu colaborează în prezent cu niciun prestator servicii de expediere. Vă rugăm să vă interesați în avans cu privire la un serviciu local de transport pentru transporturi de valori. Informaţi-vă direct la prestatorul de servicii de expediere cu privire la condiţiile de expediere. Aveţi grijă să expediaţi ceasul cu asigurarea încheiată pe toată valoarea sa și cu un ID de tracking. La recepționarea pachetului destinatarul trebuie să confirme primirea cu o semnătură. În cazul unui retur internațional vă rugăm să marcați pachetul în mod explicit ca retur, pentru ca autoritățile vamale să nu mai perceapă taxe la import.
Cum pot modificat anunțul meu?

Puteți modifica în orice moment anunțul dvs. în zona myChrono24 (în prezent, numai pe site-ul web Chrono24). Selectați punctul din meniu „Anunțuri" și apoi faceți clic pe „Modificați anunțul“, buton aflat sub anunț.

Dacă doriți să modificați prețul, producătorul sau modelul, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.

Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul plătește în mod direct. În acest sens vă rugăm să alegeți o metodă de plată de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. bancare către cumpărător.

Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca metodă sigură de plată.

Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
Nu mi-am vândut ceasul

Dacă nu vă vindeți ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim taxa pentru anunț. Condițiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 online timp de 6 luni, să nu se fi vândut și să vă aflaţi încă în posesia acestuia. Ca dovadă, vă rugăm să ne trimiteți 2 fotografii ale ceasului dvs. la sfârșitul celor 6 luni, în care se pot vedea orele stabilite de noi. În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de mai jos.

Rețineți că o rambursare în conformitate cu Termenii și condițiile noastre generale pentru vânzătorii privați nu este posibilă dacă ați vândut deja ceasul în alt mod.

Anunţul meu a fost șters

Pentru a menține ofertele actualizate pe Chrono24, verificăm periodic prin e-mail dacă produsele din anunțuri mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână. Suntem bucuroși să reactivăm anunțul dvs. Pentru aceasta vă rugăm să ne scrieți folosind formularul de contact de mai jos.

Puteţi să vă gestionaţi facil anunţurile în zona myChrono24. Acolo găsiţi toate informaţiile importante, într-o prezentare succintă.

Cât timp este valabil anunțul meu online?
Durata de valabilitate a anunțului dvs. depinde de formatul ofertei:
  1. Dacă pentru vânzarea reușită pe Chrono24 plătiți un comision pentru vânzare, anunțul dvs. este online pe Chrono24 o perioadă inițială de 3 luni. În acest timp nu aveți voie să oferiți sau să vindeți articolul în altă parte. Dacă nu v-ați vândut articolul în acest timp, puteți solicita prelungirea anunțului cu încă 3 luni sau ștergerea anunțului. Pentru ștergere avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
  2. Dacă pentru publicarea anunțului dvs. ați plătit în avans o taxă pentru anunț, anunțul dvs. este online pe Chrono24 timp de 6 luni. După expirarea acestei perioade vă putem șterge anunțul, însă nu suntem obligați să facem acest lucru.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Cât timp este valabil anunțul meu online?
Durata de valabilitate a anunțului dvs. depinde de formatul ofertei:
  1. Dacă pentru vânzarea reușită pe Chrono24 plătiți un comision pentru vânzare, anunțul dvs. este online pe Chrono24 o perioadă inițială de 3 luni. În acest timp nu aveți voie să oferiți sau să vindeți articolul în altă parte. Dacă nu v-ați vândut articolul în acest timp, puteți solicita prelungirea anunțului cu încă 3 luni sau ștergerea anunțului. Pentru ștergere avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
  2. Dacă pentru publicarea anunțului dvs. ați plătit în avans o taxă pentru anunț, anunțul dvs. este online pe Chrono24 timp de 6 luni. După expirarea acestei perioade vă putem șterge anunțul, însă nu suntem obligați să facem acest lucru.
Când pot solicita ștergerea anunțului meu?
Cum și când vă puteți șterge anunțul depinde de formatul ofertei:
  1. Dacă pentru vânzarea reușită pe Chrono24 plătiți un comision pentru vânzare, puteți solicita ștergerea anunțului în timpul duratei de valabilitate din următoarele motive:
    • Articolul a fost vândut
    • Articolul a fost deteriorat sau distrus
    • Articolul a fost furat
    • Alte motive neculpabile
    După expirarea duratei de valabilitate, anunțul dvs. poate fi șters. În anumite situații, pentru aceasta avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
  2. Dacă pentru publicarea anunțului dvs. ați plătit în avans o taxă pentru anunț, este posibil să vă ștergeți anunțul în orice moment.
Cum creez un anunț pe Chrono24?

Crearea unui anunț pe Chrono24 este simplificată cu ajutorul asistentului de anunțuri. Aveți nevoie doar de numărul de referință al ceasului dvs. Puteți alege modelul dvs. și manual. Pentru aceasta dați clic pe „Mai departe fără număr de referinţă". Informații suplimentare puteți găsi aici: Vindeţi-vă ceasul pe Chrono24

Cum se desfășoară vânzarea, în detaliu?
Dvs. puteți vinde în mod sigur prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Acest lucru înseamnă că veți putea expedia ceasul abia după ce cumpărătorul a virat prețul de cumpărare pe contul fiduciar. De îndată ce produsul a ajuns în siguranță la cumpărător, vi se va plăti prețul de cumpărare.

În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul plătește în mod direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați o metodă de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.

Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Cum îmi introduc ofertele?
Puteţi fie să introduceţi datele ceasurilor dvs., fie să le importaţi din pagina dvs. de internet.

Prin zona destinată comercianţilor creaţi chiar dvs. ofertele. Pentru aceasta, completaţi formularul Ofertă nouă. Chestionarul nostru vă ghidează rapid în vederea unei descrieri complete a ceasului dvs. În funcţie de pachetul pe care l-aţi rezervat, pentru fiecare ofertă puteţi publica între 6 şi 16 poze.

Importul de date de pe pagina dvs. de internet este posibil începând de la 25 de oferte şi listarea PRO. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet şi sunt actualizate zilnic.
Cum mă înregistrez ca şi comerciant profesionist?
Pe Chrono24 vă înregistraţi în puţine etape ca şi comerciant profesionist:
  1. Introduceţi datele personale
  2. Specificaţi informaţiile privind plata (card de credit sau, în Germania, şi debitarea directă SEPA)
  3. Transmiteţi documentele necesare pentru verificare
După aceea, puteţi deja încărca primele oferte. Înainte ca ofertele dvs. să fie publicate, este totuşi necesară aprobarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că aprobarea se face numai după verificarea informaţiilor şi documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, fie prin funcţia de încărcare a documentelor, fie trimise prin e-mail, fax sau servicii poştale:
  • Extras de la Registrul Comerţului sau autorizaţia de funcţionare
  • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
Utilizaţi perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24.

Vă rugăm să înțelegeți că solicitările despre această tematică selectată sunt pentru noi dificil de alocat. De aceea, este posibil ca timpul de răspuns să fie mai lung.

Pentru a vă putea ajuta rapid, vă rugăm să verificați dacă solicitarea dvs. se potrivește mai bine unei alte posibilități de selectare.

Ne bucurăm de interesul acordat!
Ne puteți contacta direct prin butonul de mai jos „Contactați Chrono24”.
Ați vizionat deja pagina noastră de locuri de muncă? Aici se ajunge la ofertele de locuri de muncă actuale:
https://about.chrono24.com/jobs/

Contactați Chrono24

Câmp obligatoriu

Aflați mai multe

Aflați mai multe

Găsiți răspunsurile la cele mai frecvente întrebări pe Chrono24.

Vizualizare FAQ

Faceți cunoștință cu noi

Faceți cunoștință cu noi

Aruncați o privire în culise și aflați mai multe despre Chrono24.

Aflați mai multe

Aveţi întrebări?
Vă stăm cu drag la dispoziţie.

+1 646-887-3560

Contact