Ajutor şi întrebări frecvente (FAQ) Chrono24
Pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebările dvs. cel mai bine este să utilizați căutarea cu text liber pe care o oferim. În mod alternativ, puteţi și să luați legătura cu noi în mod direct.
Căutare ceasuri pe Chrono24
Cum caut un ceas pe Chrono24?
Cum filtrez rezultatele căutării în funcție de anumite anunțuri?
Ce semnificație are numărul de referință al unui ceas de lux?
Cumpărare ceasuri
Generalități
Cum cumpăr un anumit ceas pe Chrono24?
Din ce este constituit prețul de vânzare al unui ceas?
Înainte de cumpărare, trebuie să mă înregistrez pe Chrono24?
Cine este partenerul meu contractual la cumpărarea unui ceas?
Cum pot plăti pentru un articol?
Cum mă comport atunci când vânzătorul nu reacționează la solicitarea mea?
Unde pot raporta preocupări legate de autenticitatea unui articol?
Cum recunosc un fals?
Cum contactez vânzătorul unui ceas?
Cât de repede este disponibil articolul?
Expediere
Cât timp durează livrarea și care sunt cheltuielile de expediere?
Cum se numește prestatorul de servicii de expediere care se ocupă de expedierea articolului?
Pot urmări starea expedierii?
Sunt asigurat împotriva deteriorărilor de transport sau împotriva furtului?
Până la ce valoare este asigurată expedierea?
Cumpărare de la vânzători privați
La ce trebuie să am grijă în cazul vânzătorilor privați?
Cumpărare de la comercianți profesioniști
Ce siguranță îmi oferă o garanție a unui ceas?
În ce măsură verifică Chrono24 comercianții listați?
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
De unde provin recomandările comerciantului?
Cumpărarea ceasurilor din străinătate
Anunțul provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere la achiziție și ce comisioane se aplică?
Ce sunt taxele vamale și taxa de import?
Unde și cum pot plăti taxele vamale și taxele de import care trebuie achitate?
Plată
Care sunt modalitățile de plată disponibile?
Vânzătorul oferă ca modalitate de plată numai plata în avans prin transfer bancar. Este acest lucru demn de încredere?
Plata prin PayPal sau card bancar este sigură?
Am posibilitatea derulării cumpărării printr-un serviciu de cont fiduciar?
Retur
Care sunt condițiile de returnare?
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?
Cine suportă cheltuielile de returnare?
Protecția cumpărătorului
Cât timp se aplică Protecția cumpărătorului Chrono24?
Ce este Protecția cumpărătorului Chrono24?
Cât costă serviciul Protecția cumpărătorului?
În ce cazuri se aplică Protecția cumpărătorului Chrono24?
Am drepturi speciale la garanție și în termenul de garanție atunci când cumpăr cu serviciul Protecția cumpărătorului?
Îmi voi primi banii înapoi în cazul unei returnări?
Ce era Trusted Checkout?
myChrono24
Generalități
Ce avantaje îmi conferă o înregistrare la myChrono24?
Cum îmi editez datele personale?
Cum îmi modific parola?
Cum îmi șterg contul de utilizator myChrono24?
Pot trimite mesaje prin Chrono24?
De ce aș trimite mesaje prin Chrono24?
Pot adăuga atașamente la mesajele mele?
Pot șterge o comunicare?
Pot revoca un mesaj?
Pot filtra mesajele și pot căuta printre ele?
Memoratorul de articole și căutările
Cum memorez o căutare?
Cum îmi editez sau șterg o căutare memorată?
Cum îmi pot vedea sau edita memoratorul de articole?
La ce servește istoricul?
Watch Collection
Ce este Watch Collection?
Trebuie să dețin un ceas pentru a-l putea adăuga în propria mea Watch Collection?
Câte ceasuri pot adăuga în propria Watch Collection?
Cum de există în Watch Collection un ceas pe care nu l-am adăugat eu însumi?
Ce valori estimative văd în propria Watch Collection?
La ce intervale de timp se recalculează valorile estimative?
Pot salva informații personale în Watch Collection?
Pot adăuga și ceasuri rare în Watch Collection?
Vânzarea privată a ceasurilor
Generalități
Cât costă vânzarea pe Chrono24?
Cum se facturează accesoriile?
Cât timp este valabil anunțul meu online?
Câte anunțuri pot publica în calitate de vânzător privat?
În calitate de colecționar privat, îmi pot vinde întreaga colecție?
Postare anunț pentru ceas
Cum postez anunțul pentru un ceas?
Ce este un număr de referință?
Ce trebuie să specific la starea ceasului?
Ce să fac dacă nu pot seta orele de siguranță solicitate?
Cum pot solicita evaluarea valorii unui ceas?
Ce înseamnă termenii de specialitate, precum repetiție sau cronograf?
Nu îmi găsesc anunțul. Când este publicat pe Chrono24?
Cum îmi editez sau șterg anunțurile private?
Pot modifica ulterior modalitatea de plată pentru anunț?
Când pot solicita ștergerea anunțului meu?
De ce verifică Chrono24 în perioada de timp plătită dacă anunțul meu mai este actual?
Cum îmi pot reactiva anunțul după ce a fost șters în urma verificării cu privire la actualitate?
Vânzare
Cum se desfășoară vânzarea, în detaliu?
Un cumpărător mi-a lăsat impresia că nu este serios. Cum ar trebui să mă comport?
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afișată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
Când este scadent comisionul pentru vânzare?
Ce se întâmplă cu comisionul pentru vânzare, dacă vânzarea nu a avut loc?
Cum îmi expediez în siguranță ceasul ca vânzător privat?
Vânzare direct către Chrono24
Care sunt avantajele vânzării ceasului meu direct către Chrono24?
Cine cumpără ceasul meu?
Cât durează până când ceasul meu va fi vândut?
Cum se ajunge la prețul de vânzare propus?
Pot vinde orice ceas direct către Chrono24?
Ce se întâmplă dacă îmi trimiteți ceasul înapoi după ce a fost verificat? Prin aceasta, apar costuri pentru mine?
Când primesc plata pentru ceasul meu?
În ce valută se face plata?
Cât mă costă să obțin o ofertă pentru ceasul meu?
Cum pot interoga starea expedierii mele?
Apar cheltuieli de expediere și pentru mine?
Cum îmi expediez ceasul?
Ceasul meu este asigurat?
Trebuie să existe cutia originală și documentele originale?
Care sunt următorii pași, dacă doresc să accept oferta?
De ce trebuie să încarc o poză cu ceasul meu?
Cât timp este valabilă oferta?
Ce se întâmplă cu anunțul meu de pe Chrono24 dacă îmi vând ceasul direct către dvs.?
Am o întrebare despre solicitarea mai existentă. Cum vă pot contacta?
Vânzarea profesională a ceasurilor
Cum mă înregistrez în calitate de comerciant profesionist?
Ce modele de prețuri există pentru comercianții profesioniști?
Cum îmi creez anunțurile?
Cum îmi editez sau șterg anunțul?
Cum se facturează accesoriile?
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afișată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Protecția datelor
Sunt datele mele în siguranță la Chrono24?
Datele mele vor fi transmise terților?