Logare sau înregistrare

Ajutor şi întrebări frecvente (FAQ) Chrono24

Pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebările dvs. cel mai bine este să utilizați căutarea cu text liber pe care o oferim. În mod alternativ, puteţi și să luați legătura cu noi în mod direct.

Căutare ceasuri pe Chrono24

Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
Cum filtrez rezultatele căutării în funcție de anumite anunțuri?
După ce ați căutat un articol prin bara de căutare, puteți efectua o filtrare mai fină a rezultatului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opțiuni suplimentare de filtrare. Puteți selecta mai multe opțiuni în fiecare categorie de filtre, în același timp. Pentru a dezactiva din nou un filtru, îndepărtați pur și simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptați sortarea rezultatelor: Alegeți între preț, data publicării, relevanță și popularitate. Puteți modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Ce semnificație are numărul de referință al unui ceas de lux?
Numărul de referință al unui ceas de lux identifică univoc modelul ceasului. Unii producători de ceasuri (de ex. Breitling) îl folosesc pentru a defini varianta exactă a ceasului (de ex. brățara de ceas, tipul de încuietoare etc.).

Cumpărare ceasuri

Generalități

Cum cumpăr un anumit ceas pe Chrono24?
Pentru a cumpăra un ceas pe Chrono24 există 2 modalități:

Derulare prin Chrono24:
În cazul unor numeroase anunțuri, puteți să vă cumpărați ceasul direct prin Chrono24. Pentru aceasta, pe pagina anunțului, dați clic pe butonul verde „Cumpărare”. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment al întregului proces de cumpărare și vă asigură o achiziționare fără probleme.

Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:
Contactați direct vânzătorul:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, ar trebui să vă adresați vânzătorului prin butonul: „Contactare vânzător” sau telefonic. Condițiile referitoare la plată și expediere le stabiliți direct cu vânzătorul.

Vă rugăm să rețineți: În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este vânzătorul.
Din ce este constituit prețul de vânzare al unui ceas?
Prețul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. Pe de o parte, prețul ceasului însuși este relevant. Pe de altă parte, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată și taxa de import. În funcție de locația vânzătorului de la care comandați ceasul, în țară sau în străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Vă rugăm să luați legătura cu vânzătorul pentru informații exacte.
Cine este partenerul meu contractual la cumpărarea unui ceas?
În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este comerciantul sau vânzătorul privat respectiv. Dacă vă decideți asupra cumpărării prin Chrono24, condițiile de vânzare vă vor fi afișate în cursul procesului de cumpărare. Atunci când vă cumpărați ceasul de la un comerciant, vă rugăm să țineți cont de termenii și condițiile comerciantului respectiv.

Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:
Cum mă comport atunci când vânzătorul nu reacționează la solicitarea mea?
Dacă un vânzător nu răspunde prompt, pot exista diverse motive. Chrono24 este o platformă online internațională cu vânzători din diverse țări. Mulți comercianți închid în timpul sărbătorilor naționale și în vacanță. Și în cazul unei cereri crescute este posibil să se răspundă la solicitări cu o mică întârziere. Vă rugăm să vă asigurați că luați legătura cu vânzătorii într-una din limbile enumerate lângă formularul de contact și că le acordați timp pentru a vă răspunde la mesajele.
Unde pot raporta preocupări legate de autenticitatea unui articol?
Puteți raporta direct în anunț un articol suspect. Linkul Raportare anunț suspect poate fi găsit în fiecare anunț, sub secțiunea Detalii. Vă rugăm să descrieți anormalitățile cât mai exact. După aceea, noi verificăm conținutul raportării, și dacă este cazul, luăm măsurile necesare.
Cum recunosc un fals?
Pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată care prevede că comercianții nu au voie să ofere ceasuri falsificate. Verificăm comercianții profesioniști și aceștia își oferă cu succes, de mulți ani, ceasurile de lux pe Chrono24. Sigiliul Trusted Seller este un indiciu suplimentar pentru seriozitatea unui comerciant. Dacă un comerciant oferă în mod dovedit un fals, acesta va fi mai întâi blocat.

Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați suspiciunea prin linkul „Raportare anunț suspect” direct din anunț.

Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
Cum contactez vânzătorul unui ceas?
Un ceas a cărui vânzare se poate derula direct prin Chrono24 îl comandați prin butonul verde „Cumpărare”. Prin intermediul opțiunii „Contactare vânzător” îi puteți adresa vânzătorului întrebări referitoare la anunț. Multor vânzători le puteți trimite și o propunere de preț, printr-un clic pe butonul „Propunere de preț”.

Pentru toate celelalte anunțuri, puteți lua legătura cu vânzătorul prin utilizarea butonului „Contactare vânzător”.

Vânzătorul primește mesajul dvs. prin e-mail. Nu deținem nicio informație referitoare la momentul în care mesajul a fost citit sau în care s-a răspuns la acesta. În mod alternativ, puteți lua legătura telefonic cu vânzătorul, dacă acesta a specificat numărul de telefon. Numărul de telefon îl puteți găsi pe pagina anunțului, utilizând butonul „Vânzător”.

Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:

Cât de repede este disponibil articolul?
În principiu, articolele oferite sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Puteți găsi informații exacte pe pagina anunțului respectiv.

Expediere

Cât timp durează livrarea și care sunt cheltuielile de expediere?
În multe anunțuri ale comercianților profesioniști puteți găsi deja informații despre termenele de livrare și cheltuielile de expediere. Vânzătorii privați vă trimit întotdeauna o ofertă care conține aceste informații.
Cum se numește prestatorul de servicii de expediere care se ocupă de expedierea articolului?
În general, comerciantul este cel care decide cu ce prestator de servicii de expediere dorește să expedieze articolul. În confirmarea de expediere respectivă puteți vedea care este prestatorul de servicii de expediere utilizat.
Pot urmări starea expedierii?
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat și vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Sunt asigurat împotriva deteriorărilor de transport sau împotriva furtului?
Expedierile comenzilor pe care le-ați plătit prin Trusted Checkout sunt întotdeauna asigurate, cu excepția cazului în care ați convenit altceva cu comerciantul.
Până la ce valoare este asigurată expedierea?
La expediere, articolul este asigurat la întreaga valoare.

Cumpărare de la vânzători privați

La ce trebuie să am grijă în cazul vânzătorilor privați?
Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.

Cumpărare de la comercianți profesioniști

Ce siguranță îmi oferă o garanție a unui ceas?
O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
În ce măsură verifică Chrono24 comercianții listați?
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre altele, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienți.
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
La înregistrare, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianților care se disting prin seriozitate și credibilitate, fiind catalogați astfel atât pe baza experiențelor Chrono24, cât și ale utilizatorilor.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist, care se obligă să respecte anumite condiții. Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informațiile personale și cele ale companiei acestuia, afișate pe platformă și puse la dispoziția Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • afișează starea produselor sale conform realității și atenționează textual, dar și prin imagini, cu privire la eventuale defecțiuni sau deteriorări
  • de regulă, răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienți pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află întotdeauna derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanțe, comerciantul va căuta împreună cu clientul o soluție satisfăcătoare pentru ambele părți. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiții poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau – în cazul unor încălcări mai grave – la retragerea calității de membru al Chrono24.
De unde provin recomandările comerciantului?
Comercianții de ceasuri au posibilitatea de a recomanda utilizatorilor de pe Chrono24 alți comercianți. Pentru aceasta se pot face maximum 10 recomandări. Însă numai Trusted Seller pot recomanda alți comercianți și pot fi recomandați ei înșiși.

Cumpărarea ceasurilor din străinătate

Anunțul provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere la achiziție și ce comisioane se aplică?
Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Ce sunt taxele vamale și taxa de import?
Când importați un articol în țara dvs., ar putea fi percepute taxe vamale și taxe de import. Acestea sunt colectate de către autoritățile vamale responsabile și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. Pentru informații detaliate, vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă din zona dvs.
Unde și cum pot plăti taxele vamale și taxele de import care trebuie achitate?
Taxele și impozitele sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. În majoritatea cazurilor, plătiți taxele și impozitele aferente direct prestatorului de servicii de expediere, în momentul livrării.

Plată

Care sunt modalitățile de plată disponibile?
În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți cu cardul bancar sau prin transfer bancar pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță până când primiți ceasul. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și asigură o achiziționare fără probleme.

Informații suplimentare privind plata prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu derulați cumpărarea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24, vă rugăm să contactați direct vânzătorul pentru a discuta detaliile privind plata.
Vânzătorul oferă ca modalitate de plată numai plata în avans prin transfer bancar. Este acest lucru demn de încredere?
În principiu, recomandăm derularea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Suntem foarte atenți să asigurăm faptul că comercianții listați pe Chrono24 sunt demni de încredere. În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre alte informații, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. Dacă un comerciant profesionist oferă și plata în avans prin transfer bancar, acesta este destul de demn de încredere. Alternativ, se poate aranja o întâlnire personală într-o locație sigură pentru plata în numerar și predarea ceasului. Însă vă rugăm să țineți cont de faptul că Chrono24 nu își asumă nicio răspundere pentru cumpărare.

În cazul cumpărării de la un vânzător privat, plata în avans nu este o metodă sigură. Dacă vânzătorul privat dispune de modalitatea de plată în avans și dvs. doriți să cumpărați neapărat ceasul, este în propriul dvs. interes să verificați credibilitatea vânzătorului și ofertei. De exemplu, puteți solicita referințe sau expedierea unor poze suplimentare ale ceasului sau ale documentelor personale. Alternativa posibilă pentru plata în avans este o întâlnire personală într-o locație sigură pentru plata în numerar sau utilizarea unui serviciu fiduciar demn de încredere. Dacă aveți îndoieli în ceea ce privește credibilitatea vânzătorului, ar fi mai bine să renunțați la cumpărare.

Numeroși vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme. Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:

Plata prin PayPal sau card bancar este sigură?
Vă recomandăm plata în siguranță prin serviciul de cont fiduciar de la Chrono24. La plata cu cardul bancar sau prin PayPal, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Dvs. înșivă puteți contribui la o mai mare siguranță, prin respectarea anumitor reguli de siguranță la cumpărarea online cu cardul bancar. Asigurați-vă că utilizați o conexiune criptată. Aceasta se poate vedea în denumirea https și sub simbolul Cheie din linia de adresă din browserul dvs. Verificați periodic extrasele cardurilor bancare. Numeroși furnizori de carduri bancare au o politică de răspundere zero, în afară de neglijență. Aceasta înseamnă că clientul nu este răspunzător în caz de utilizare abuzivă. În cazul plăților neautorizate cu cardul dvs. bancar, contactați furnizorul cardului dvs. bancar cât mai curând posibil. Pentru detalii suplimentare și condiții pentru achiziția prin PayPal, vă rugăm să contactați direct PayPal. Vă rugăm să rețineți că, dacă plătiți prietenilor și familiei nu veți beneficia de Protecția cumpărătorului PayPal și nu vă putem susține în acest caz.
Am posibilitatea derulării cumpărării printr-un serviciu de cont fiduciar?
În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme. Informații suplimentare privind serviciul de cont fiduciar prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu este posibilă plata prin serviciul de cont fiduciar prin Chrono24, vă rugăm să rețineți următoarele indicații:

Este posibil ca în țara dvs. să fie disponibile și alte servicii serioase de cont fiduciar pentru derularea cumpărării. Informați-vă cu exactitate în prealabil atunci când alegeți un serviciu de cont fiduciar.

În ceea ce privește utilizarea unui serviciu de cont fiduciar trebuie să fie de acord atât cumpărătorul, cât și vânzătorul. Dacă utilizați un serviciu de cont fiduciar, obțineți toate informațiile direct de la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazați pe e-mail-urile retransmise de vânzător.

Retur

Care sunt condițiile de returnare?
Înainte de a cumpăra un ceas, ar trebui să aflați care sunt condițiile de returnare ale comerciantului. Unii comercianți acceptă returnări numai dacă eticheta și ambalajul ceasului se află în starea lor originală, nedeschisă. În interesul dvs., trimiteți ceasul înapoi doar asigurat și respectați termenul de returnare specificat. Vă recomandăm să contactați vânzătorul înainte de returnare, pentru a clarifica procedura exactă.
Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez un articol?

În cazul unei cumpărări prin Trusted Checkout: Dacă doriți să faceți uz de dreptul de revocare, vă rugăm să contactați imediat echipa noastră de asistență Support prin telefon (+49 721 96693-920) sau prin e-mail (withdraw@chrono24.com). Documentăm și vă confirmăm intrarea la timp a revocării și inițiem toate etapele următoare.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de revocare sau returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Dacă ați plătit suma de achiziție direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați direct în legătură cu returnarea. Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept de returnare reglementat legal în cazul cumpărării de la un vânzător privat.

Cine suportă cheltuielile de returnare?
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.

Protecția cumpărătorului

Ce este Protecția cumpărătorului Chrono24?

Prin serviciul gratuit Protecția cumpărătorului de la Chrono24, sunteți protejat extins de la comandă până la returnare:

  1. Comercianți verificați
  2. Plata printr-un cont fiduciar
  3. Expediere asigurată
  4. Garanția autenticității
  5. Asistență personală și multilingvistică
  6. Returnare

Informații suplimentare despre Protecția cumpărătorului găsiți accesând https://www.chrono24.ro/about-us.htm
În ce cazuri se aplică Protecția cumpărătorului Chrono24?
Puteți apela mereu la Protecția cumpărătorului Chrono24 dacă ați comandat un produs la un comerciant al Chrono24. Comanda trebuie plasată prin sistemul Chrono24. Dacă nu ați cumpărat ceasul prin Trusted Checkout, puteți activa ulterior Protecția cumpărătorului.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că achizițiile de la vânzători privați nu pot fi acoperite de Protecția cumpărătorului Chrono24.
Cât timp se aplică Protecția cumpărătorului Chrono24?
Dacă doriți să raportați o problemă, vă rugăm să contactați în decurs de 14 zile de la data primirii produsului echipa noastră de asistență Chrono24 Support, indicând numărul dvs. de comandă.

Trusted Checkout

Cât costă Trusted Checkout?
În principiu, serviciul Trusted Checkout este gratuit pentru dvs.

Se percepe o taxă suplimentară doar atunci când plătiți cu un card American Express (Amex), deoarece această metodă de plată este foarte costisitoare pentru noi. Valoarea taxei individuale vă va fi afișată în timp util în timpul procesului de cumpărare, la selectarea metodelor de plată disponibile.
Înainte de cumpărare, trebuie să mă înregistrez pe Chrono24?
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveți întrebări și vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
Cum pot plăti pentru un articol?
În prezent, puteți plăti cu card bancar (VISA, MasterCard sau American Express), Affirm (momentan, numai în SUA) sau prin transfer bancar. Modalitățile de plată posibile în cazul unui articol vă sunt afișate pe pagina anunțului.

La derularea plăților colaborăm cu furnizorul de servicii de plăți Mangopay. Mangopay este un furnizor de servicii de plăți specializat în piața online, care este conectat cu banca franceză Bank Credit Mutuel Arkea.
Am drepturi de garanție speciale la o cumpărare prin Trusted Checkout?
La o cumpărare prin Trusted Checkout se aplică condițiile reglementate în mod legal în privința dreptului la garanție. Nu are loc o extindere a garanției și a drepturilor de garanție.

myChrono24

Generalități

Ce avantaje îmi conferă o înregistrare la myChrono24?
Prin înregistrarea dumneavoastră veniți mai aproape de lumea ceasurilor de lux: Comunicați rapid și sigur cu vânzătorii și profitați de numeroasele posibilități oferite în zona dvs. personală. Toate funcțiile din contul dvs. sunt afișate clar, astfel încât să puteți vedea datele dintr-o privire.

Cumpărare rapidă și în condiții de siguranță

Prin myChrono24 aveți oportunitatea de a cumpăra ceasul de vis rapid și în condiții de siguranță de la un comerciant la alegere. La eventualele întrebări vă răspunde direct comerciantul.

Țineți evidența

Prin myChrono24 puteți insera anunțuri atractive pe memoratorul dvs. de articole și le puteți regăsi rapid. Salvați-vă căutarea și fiți întotdeauna la curent. Datorită myChrono24 nu veți rata nicio ofertă interesantă, deoarece vă vom anunța de îndată ce vor intra anunțuri noi.

Setarea și administrarea confortabilă a anunțurilor

Prin Chrono24 puteți nu doar cumpăra ceasuri, ci le puteți și vinde foarte facil. Prin myChrono24 puteți crea rapid și facil un anunț și în doar câțiva pași ceasul dvs. va fi prezentat pe platforma noastră.

Informații suplimentare: https://www.chrono24.ro/info/mychrono24.htm
Cum îmi editez datele personale?
Logați-vă cu adresa dvs. de e-mail (numele de utilizator) și parola dvs. în zona myChrono24. În Profil puteți să vă editați și să vă salvați datele personale precum numele, adresa, numărul de telefon sau parola. În zona Setări puteți să vă adaptați setările din portal și de e-mail și să alegeți o limbă preferată în care doriți să primiți e-mail-urile de la Chrono24. Tot aici puteți să vă abonați sau să vă dezabonați de la buletinul nostru informativ.
Cum îmi modific parola?
Puteți să vă modificați parola în zona myChrono24 la Profil. Printr-un clic pe Modificarea parolei de pe marginea de jos a paginii vi se va solicita să introduceți parola dvs. veche și cea nouă. Dacă v-ați uitat parola, dați clic pe Am uitat parola. Vă rugăm să introduceți adresa dvs. de E-mail și apoi să dați clic pe Resetarea parolei. Acum veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru modificarea parolei dvs.
Cum îmi șterg contul de utilizator myChrono24?
Pentru aceasta, dați clic propria dvs. zonă myChrono24 în punctul de meniu Profil pe „Ștergere cont de utilizator”. Vă rugăm să rețineți că astfel vor fi șterse și memoratorul dvs. de articole, propria dvs. Watch Collection, căutările salvate și toate anunțurile proprii.
Pot trimite mesaje prin Chrono24?
Da, puteți citi și răspunde la mesajele de la vânzători și cumpărători facil și în siguranță pe Chrono24. Pentru a utiliza mesajele, este necesar să fiți logat în zona dvs. personală. Vă puteți accesa mesajele atât pe site-ul web Chrono24, cât și prin aplicația mobilă.
De ce aș trimite mesaje prin Chrono24?
Siguranță și protecție

Puteți utiliza mesajele pentru a derula comenzile și plățile în condiții de siguranță. Nu trebuie să furnizați cumpărătorilor sau vânzătorilor o adresă de e-mail sau numere de telefon și, prin urmare, puteți comunica cu terții fără a vă dezvălui datele. Prin aceasta, datele și mesajele dvs. sunt în siguranță cu noi.

Comunicare eficientă

Puteți trimite mesaje direct, rapid și facil pe Chrono24. Nu este necesar să utilizați niciun program de e-mail suplimentar sau alte servicii de mesagerie.

Comunicare în întreaga lume

Dacă mesajele sunt scrise în alte limbi, pot fi traduse în limba dvs. pur și simplu prin clic pe butonul „Traducere”. Acest buton se află sub fiecare mesaj.

Totul într-o privire de ansamblu

Aveți o evidență facilă a mesajelor dvs. Puteți vizualiza și gestiona atât interacțiunile actuale, cât și cele anterioare cu cumpărătorii și vânzătorii. În plus, puteți vedea întotdeauna starea actuală a solicitărilor și comenzilor. Pentru protecția dvs., aici veți găsi comunicările anterioare – în cazul unei neînțelegeri între cumpărător și vânzător.

Filtru de spam

Recunoaștem mesaje suspecte și vă protejăm împotriva acestora: Utilizarea mesageriei pe Chrono24 presupune scanarea și analizarea automată și manuală a mesajelor care vă sunt trimise. Acest lucru are loc în scopurile:

  • prevenirii fraudei
  • detectării actelor ilegale și a încălcărilor Termenilor și condițiilor noastre generale de afaceri
  • precum și pentru îmbunătățirea comunicării și a serviciului de asistență pentru clienți.
  • Pot adăuga atașamente la mesajele mele?
    Da, puteți adăuga atașamente printr-un simplu clic pe simbolul Agrafă de birou. Dimensiunea fișierului nu trebuie să depășească 100 MB. Formatele permise sunt: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif, bmp.
    Pot șterge o comunicare?
    Puteți administra arhiva și arhiva și dvs. înșivă mesajele trimise și primite. La cerere, le putem și șterge pentru dvs.
    Pot revoca un mesaj?
    Nu, mesajele deja trimise nu pot fi revocate.
    Pot filtra mesajele și pot căuta printre ele?
    Da, mesajele pot fi filtrate după Necitit, Nu s-a răspuns și Arhivă. De asemenea, puteți căuta în mesaje cuvinte-cheie sau prețuri.

    Memoratorul de articole și căutările

    Cum memorez o căutare?
    Dați clic pe butonul Memorare această căutare din partea de sus a listei cu rezultatele căutării pentru a memora noua căutare. Puteți memora oricât de multe căutări doriți.
    Cum îmi editez sau șterg o căutare memorată?
    În zona dvs. myChrono24, la Căutări memorate veți găsi o prezentare generală a căutărilor dvs. memorate. Aici puteți afișa rezultatele căutării curente pentru căutările dvs. individuale, puteți șterge căutările și puteți activa sau dezactiva notificările despre căutări. Printr-un clic pe Editare puteți redenumi căutări individuale.
    Cum îmi pot vedea sau edita memoratorul de articole?
    În fila Memorator de articole veți găsi toate anunțurile dvs. din zona myChrono24, astfel încât să le puteți accesa rapid. Prin clic pe simbolul Inimă din partea dreaptă de sus a anunțului, îl puteți insera pe memoratorul dvs. de articole. Cu un nou clic pe simbolul Inimă, anunțul va fi înlăturat din nou de pe memoratorul dvs. de articole. Dacă între timp vreunul dintre anunțuri nu mai este disponibil, nu îl mai puteți accesa.
    La ce servește istoricul?
    Istoricul arată ultimele ceasuri vizionate, astfel încât să puteți găsi cu ușurință anunțurile care au fost deja vizualizate.

    Watch Collection

    Ce este Watch Collection?
    În Watch Collection vă administrați și îngrijiți colecția de ceasuri online. Adăugați foarte simplu ceasuri, stocați cât de multe date doriți și încărcați propriile poze ale ceasurilor. În plus, în Watch Collection mai puteți urmări și istoricul performanțelor valorice și performanțele valorice viitoare. De asemenea, aveți posibilitatea de a viziona ceasurile care vă interesează, dar încă nu le dețineți.
    Trebuie să dețin un ceas pentru a-l putea adăuga în propria mea Watch Collection?
    Nu, puteți observa și ceasuri care vă interesează și doriți să le urmăriți performanța valorică. Pentru aceasta, introduceți numărul de referință sau marca, modelul și starea ceasului și selectați opțiunea „Nu dețin acest ceas”.

    Aflați mai multe
    Câte ceasuri pot adăuga în propria Watch Collection?
    Puteți adăuga un număr nelimitat de ceasuri.
    Cum de există în Watch Collection un ceas pe care nu l-am adăugat eu însumi?
    De îndată ce ați achiziționat un ceas prin Chrono24, ceasul va fi adăugat la Watch Collection, astfel încât să puteți urmări performanța valorică a acestui ceas.
    Ce valori estimative văd în propria Watch Collection?
    În Watch Collection vedeți valoarea estimativă și performanța valorică atât a fiecărui ceas individual, cât și a întregii dvs. colecții de ceasuri.
    La ce intervale de timp se recalculează valorile estimative?
    Valorile estimative se recalculează zilnic. Cu toate acestea, fluctuațiile nu sunt vizibile zilnic, ci pe o perioadă mai lungă de timp.
    Îmi poate vedea propria Watch Collection un alt utilizator?
    Nu, vă pot vedea propria Watch Collection numai utilizatorii cu care ați partajat-o activ.
    Pot salva informații personale în Watch Collection?
    Da, puteți adăuga pentru fiecare ceas poza proprie sau mențiuni proprii.
    Pot adăuga și ceasuri rare în Watch Collection?
    Da, puteți adăuga la Watch Collection toate ceasurile, pentru a avea o colecție de ceasuri completă. Cu toate acestea, pentru ceasurile rare avem din păcate doar puține date sau deloc. Însă, de îndată ce ceasul a fost publicat mai frecvent în anunțuri și există suficiente date, aceste informații vor fi introduse automat în Watch Collection.

    Vânzarea privată a ceasurilor

    Generalități

    Cât costă vânzarea pe Chrono24?
    Pe Chrono24 postați gratuit anunțul pentru ceasul dvs. În cazul unei vânzări de succes, vă vom percepe un comision de 6,5% din prețul de vânzare. Acest comision este scadent doar în momentul în care v-ați vândut cu succes ceasul. Comisionul îl reținem în mod direct în momentul plății prețului de vânzare către dvs. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că în anumite cazuri singulare cumpărătorul nu poate achita prin Serviciul de cont fiduciar. Într-o asemenea situație, vă vom factura un comision pentru vânzare.

    Aflați mai multe
    Cum se facturează accesoriile?
    Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

    Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
    Cât timp este valabil anunțul meu online?
    Anunțul dvs. este inițial online 3 luni pe Chrono24. În acest timp nu aveți voie să oferiți sau să vindeți articolul în altă parte. Dacă nu v-ați vândut articolul în acest timp, puteți solicita prelungirea anunțului cu încă 3 luni sau ștergerea anunțului. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți în continuare articolul.
    Câte anunțuri pot publica în calitate de vânzător privat?
    În calitate de vânzător privat, puteți publica anunțuri în cadrul privat. Însă vânzătorilor privați nu li se permite vânzarea comercială a articolelor. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a nu publica anunțuri de la vânzători privați dacă acestea lasă o impresie comercială.

    Dacă doriți să vă vindeți comercial ceasurile pe Chrono24, vă puteți înregistra în calitate de comerciant. Informații suplimentare puteți găsi aici.
    În calitate de colecționar privat, îmi pot vinde întreaga colecție?
    Pentru colecționari nu există condiții speciale. În acest caz, publicați-vă fiecare ceas individual.
    Chrono24 achiziționează ceasuri în mod direct?
    Ca portal online, Chrono24 reunește iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător și vânzător. De aceea, noi nu cumpărăm, nu evaluăm și nu verificăm niciun fel de articol. Vă recomandăm să vă vindeți ceasul prin intermediul unui anunț.

    Postare anunț pentru ceas

    Cum postez anunțul pentru un ceas?
    Cu ajutorul Asistentului de anunțuri vă puteți posta anunțul în câțiva pași:
    1. Introduceți mai întâi numărul de referință al ceasului dvs. în câmpul de căutare. Asistentul nostru de anunțuri detectează modelul și completează automat formularul.
    2. Acum, descrieți detaliat ceasul dvs. Cu cât este mai exactă descrierea, cu atât este mai ușor pentru potențialii clienți să găsească anunțul dvs.
    3. Introduceți în anunțul dvs. cel mult 10 poze cu vederi diferite ale ceasului. Mențineți pregătite camera foto și ceasul. În timpul creării anunțului dvs. vi se va solicita să fotografiați ceasul dvs. cu 2 ore stabilite de noi și să încărcați aceste poze ca dovadă a posesiei acestuia. Aceste poze apar ulterior și în anunțul dvs.
    4. Înregistrați-vă ca vânzător și introduceți datele dvs. bancare, pentru ca suma să poată fi virată direct în contul dvs.
    Aflați mai multe
    Ce este un număr de referință?
    Numărul de referință indică modelul, resp. varianta modelului ceasului dvs. și poate consta din mai multe cifre și litere. În cazul unora dintre producători, găsiți numărul de referință gravat pe corpul carcasei (a nu se confunda cu numărul carcasei), pe închizătoarea curelei și rareori chiar și pe cadran. În orice caz, numărul de referință ar trebui să se regăsească pe documentele ceasului dvs. sau pe factură. Dacă nu găsiți numărul de referință, căutați pe internet numele producătorului de pe cadran și comparați pozele cu ceasul dvs. În majoritatea cazurilor, această cercetare vă va fi de folos.
    Ce trebuie să specific la starea ceasului?
    Ce să fac dacă nu pot seta orele de siguranță solicitate?
    Pe baza pozelor de siguranță, verificăm dacă un vânzător deține într-adevăr ceasul ofertat. Dacă nu puteți seta ora specificată, o puteți nota pe un bilețel pe care să îl așezați lângă ceasul dvs. După aceea, încărcați fotografiile pe care le faceți în acest fel. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să ne contactați la PrivateSeller@chrono24.com
    Cum pot solicita evaluarea valorii unui ceas?
    Beneficiați de Determinarea gratuită a valorii pe Chrono24. Comparăm ceasul dvs. cu 475.000 de anunțuri din întreaga lume și vă oferim o recomandare de preț cu ajutorul căreia obțineți cel mai bun preț de vânzare posibil.

    Bineînțeles că pentru a analiza prețul puteți căuta și manual prin anunțurile de pe Chrono24. În afară de aceasta, puteți solicita unui bijutier sau unei case de licitații să vă evalueze ceasul.

    Vă rugăm să rețineți că puteți obține un preț mai mare dacă publicați un anunț online cu ceasul dvs. Prețul pe care îl obțineți de la casele de licitații locale sau de la bijutieri este de obicei mai mic, deoarece aceștia iau în calcul la achiziționare și propriul lor comision.
    Ce înseamnă termenii de specialitate, precum repetiție sau cronograf?
    Descrierile celor mai importanți termeni de specialitate le găsiți în propriul nostru Lexicon pentru ceasuri.
    Nu îmi găsesc anunțul. Când este publicat pe Chrono24?
    Dacă nu vă găsiți anunțul pe Chrono24, pot exista următoarele motive:
    1. Verificarea manuală nu a avut încă loc.
    2. Pentru siguranța tuturor utilizatorilor Chrono24, verificăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, deci nu și la sfârșit de săptămână. Activarea durează de regulă de la 1 până la 3 zile lucrătoare.
    3. Pozele de siguranță nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza pozele de siguranță în propria dvs. zonă myChrono24.
    4. Contul dvs. de utilizator nu a fost încă activat. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul primit în e-mailul de activare și dacă v-ați confirmat contul de utilizator.
    5. În unele țări este necesară verificarea identității vânzătorului privat. Este probabil ca identitatea dvs. să nu fi fost încă verificată. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că verificarea documentelor dvs. de identitate ar putea dura între 1-3 zile lucrătoare.
    Cum îmi editez sau șterg anunțurile private?
    Vă puteți edita anunțurile private în zona myChrono24 Anunțuri. Printr-un clic pe linkul corespunzător puteți să vă modificați sau să vă ștergeți anunțurile. Dacă doriți să faceți modificări asupra prețului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să contactați PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să țineți cont de faptul că anunțul dvs. este eliminat definitiv din portofoliul nostru imediat ce îl ștergeți.
    Pot modifica ulterior modalitatea de plată pentru anunț?
    Dacă plata pentru taxa pentru upgrade-ul dvs. premium nu funcționează, puteți anula tranzacția și vă puteți adresa la Chrono24. Selectați acolo o altă modalitate de plată. Pentru alte întrebări vă rugăm să vă adresați la PrivateSeller@chrono24.com
    Când pot solicita ștergerea anunțului meu?
    Anunțul dvs. este inițial online 3 luni. În decursul acestei perioade, oferiți-vă articolul numai pe Chrono24, pentru a nu dezamăgi persoanele interesate. Dacă există motive serioase, vă puteți șterge anunțul din propria dvs. zonă myChrono24.
    De ce verifică Chrono24 în perioada de timp plătită dacă anunțul meu mai este actual?
    Vrem să oferim permanent vizitatorilor pieței noastre de ceasuri cea mai bună calitate posibilă. Pentru a menține starea actualizată a anunțurilor de pe Chrono24, verificăm prin e-mail la fiecare 3 luni dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână.
    Cum îmi pot reactiva anunțul după ce a fost șters în urma verificării cu privire la actualitate?
    Suntem bucuroși să vă reactivăm anunțul. Trimiteți-ne pur și simplu un e-mail la PrivateSeller@chrono24.com

    Vânzare

    Cum se desfășoară vânzarea, în detaliu?
    Dvs. vindeți în condiții de siguranță prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Acest lucru înseamnă că veți expedia ceasul abia după ce cumpărătorul a virat prețul de cumpărare pe contul fiduciar. De îndată ce produsul a ajuns în siguranță la cumpărător, vi se va plăti prețul de cumpărare.

    În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați acestuia o modalitate de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.

    Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
    Un cumpărător mi-a lăsat impresia că nu este serios. Cum ar trebui să mă comport?
    Într-un astfel de caz, nu vă asumați niciun risc inutil. Îi puteți oferi cumpărătorului, de ex. plata prin PayPal. Foarte important: Expediați articolul numai după ce ați primit banii și suma a fost creditată definitiv în contul dvs. bancar. Nu vă bazați pe confirmările de plată prin e-mail.

    Bineînțeles că puteți preda ceasul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii.
    De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afișată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
    Din motive de protecție a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului și vânzătorului. În cursul acestei operații, adresele de e-mail sunt anonimizate în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activități frauduloase.

    Atunci când ați ajuns la un acord cu persoana interesată, puteți solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular puteți găsi în fiecare e-mail pe care îl primiți de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

    Aici puteți vedea un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
    Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

    În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.

    Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

    Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
    Când este scadent comisionul pentru vânzare?
    Dacă utilizați Serviciul de cont fiduciar pentru anunțul dvs., noi vom reține comisionul în mod direct în momentul plății prețului de vânzare către dvs.

    Dacă suma vă este plătită în mod direct de către cumpărător, vă vom factura un comision pentru vânzare. Vă rugăm să achitați în cel mult 14 zile factura emisă către dvs.

    Aflați mai multe
    Ce se întâmplă cu comisionul pentru vânzare, dacă vânzarea nu a avut loc?
    Dacă v-am facturat comisionul pentru vânzare, cu toate că nu v-ați vândut ceasul, puteți storna vânzarea. Pentru aceasta, vă rugăm să încărcați din nou în vederea de ansamblu a vânzărilor 2 fotografii ale ceasului dvs., ca dovadă a deținerii.

    În cazul în care ați v-ați vândut ceasul prin alte modalități, vă rugăm să ne trimiteți un document justificativ în acest sens.
    Cum îmi expediez în siguranță ceasul ca vânzător privat?
    Pentru ca ceasul dvs. să ajungă în siguranță la destinatar, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

    • Ambalarea: Alegeți o cutie de carton stabilă pentru expediere, într-o dimensiune potrivită, și utilizați material de ambalare suficient.
    • Adresa destinatarului: Înainte de expediere, solicitați-i cumpărătorului să vă confirme adresa de livrare. Aveți grijă ca aceasta să fie bine lizibilă pe cutia de carton de expediere.
    • Asigurarea: Informați-vă încă dinainte de expediere în privința asigurării de expediere. Aceasta trebuie să fie neapărat valabilă și pentru bunuri de valoare, precum ceasurile, și aceasta trebuie să acopere întreaga lor valoare împotriva deteriorării și pierderii.
    • Tracking: Alegeți o modalitate de expediere cu urmărirea expedierii. După expediere, comunicați-i cumpărătorului ID-ul de tracking, pentru ca acesta să poată urmări expedierea.

    Vânzarea profesională a ceasurilor

    Cum mă înregistrez în calitate de comerciant profesionist?
    Pe Chrono24 vă înregistrați în doar câțiva pași ca comerciant profesionist:
    1. Introduceți-vă datele personale
    2. Specificați informațiile privind plata (card bancar sau pe întreg teritoriul Europei și debitare directă SEPA)
    3. Transmiteți documentele pentru verificare
    Acum, puteți deja încărca primele anunțuri. Însă înainte ca anunțurile dvs. să fie publicate, este necesară activarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea se face numai după verificarea informațiilor și documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, prin încărcare, e-mail, fax sau servicii poștale:
    • Extras de la Registrul Comerțului sau Autorizație de funcționare
    • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
    Utilizați perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24 și înregistrați-vă acum:

    Înregistrare gratuită
    Ce modele de prețuri există pentru comercianții profesioniști?
    Chrono24 oferă trei pachete cu modele de preț diferite, care sunt adaptate perfect nevoilor dvs. Pachetele Light, Pro și Premium diferă, printre altele, în ceea ce privește numărul de anunțuri incluse și comisionul pentru vânzare. Puteți plăti pachetul dvs. în avans lunar sau pentru un an. Toate detaliile le găsiți aici.
    Cum îmi creez anunțurile?
    Puteți fie să introduceți chiar dvs. înșivă datele ceasurilor dvs., fie să le importăm noi pentru dvs. din pagina dvs. de internet. În Zona comerciantului vă creați dvs. înșivă anunțurile – aveți la dispoziție numeroase funcții utile pentru aceasta. Indiferent de pachetul rezervat, puteți publica și 16 poze în anunțul dvs. Importul de date de pe pagina dvs. web este posibil începând de la 50 de anunțuri. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet și sunt actualizate zilnic.
    Cum îmi editez sau șterg anunțul?
    La importul de date, reclamele sunt preluate 1:1 de pe site-ul dvs. web de comerciant. Modificările de pe site-ul dvs. web sunt afișate automat pe Chrono24 după importul următor.

    La introducerea manuală a datelor, editați sau ștergeți chiar dvs. înșivă anunțurile în zona comerciantului. Pentru aceasta, selectați în Anunțurile mele opțiunea Modificare/ștergere anunțuri. Introduceți în formular modificările corespunzătoare și apoi salvați anunțul.
    Cum se facturează accesoriile?
    Pentru piesele accesorii oferim condiții speciale. 50 de anunțuri pentru piese accesorii vor fi socotite ca un singur anunț pentru un ceas.
    De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afișată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
    Din motive de protecție a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului și vânzătorului. Prin aceasta, adresele de e-mail sunt anonimizate automat, pentru a vă proteja de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activități frauduloase.

    Atunci când ați ajuns la un acord cu persoana interesată, îi puteți solicita datele de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal sau pentru a afla adresa de expediere a acesteia. Un link către acest formular puteți găsi în fiecare e-mail pe care îl primiți de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

    Aici puteți să vedeți un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Protecția datelor

    Sunt datele mele în siguranță la Chrono24?
    Da. Utilizăm cea mai modernă tehnologie de siguranță tehnică, pentru ca datele dvs. personale să fie protejate împotriva manipulării, pierderii parțiale sau totale și împotriva accesului nepermis din partea terților. Mai multe detalii găsiți în Politica de confidențialitate.
    Datele mele vor fi transmise terților?
    Utilizăm datele dvs. personale exclusiv pentru derularea solicitării dvs. de cumpărare sau a comenzii dvs. Dezvăluirea datelor către terți are loc numai dacă acest lucru este adus la cunoștință în propria noastră Politică de confidențialitate.
    Căutarea dvs. nu a returnat nici un rezultat