LogareLogare

Ajutor şi întrebări frecvente (FAQ) Chrono24

Pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebările dvs. cel mai bine este să utilizaţi căutarea cu text liber oferită de noi. În mod alternativ, puteţi lua direct legătura cu noi.

Căutare pe Chrono24

Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiţi comod ceasul pe care îl doriţi prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă şi multiple posibilităţi de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare oferă cea mai facilă şi mai rapidă cale. Termenul de căutare este completat şi întregit în mod automat în timpul introducerii.

Pagina cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă multiple opţiuni de filtrare. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, referinţă sau disponibilitate. În plus, pagina cu rezultatele căutării poate fi sortată în funcţie de relevanţă, preţ sau data prezentării.

Făcând clic pe Memorează această căutare, puteţi crea o nouă solicitare de căutare, pentru a fi informat prin e-mail despre noi oferte. Prin aceasta, filtrul pe care l-aţi selectat este memorat în mod automat.
Cum filtrez rezultatele căutării în funcţie de anumite oferte?
După ce aţi căutat un produs prin bara de căutare, puteţi efectua o filtrare mai fină a rezultatulului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opţiuni suplimentare de filtrare. Puteţi selecta simultan mai multe dintre valorile unui filtru. Pentru a dezactiva un filtru, îndepărtaţi simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptaţi sortarea rezultatelor. Alegeţi între preţ, data prezentării şi relevanţă. Puteţi modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.

Cumpărarea ceasurilor

Doresc să cumpăr un anumit ceas. Cum trebuie să procedez?
Pentru a cumpăra un ceas prin Chrono24 există mai multe posibilităţi:

1. Serviciul Trusted Checkout al Chrono24
Prin Trusted Checkout vă comandaţi ceasul dorit de la comerciantul favorit şi achitaţi prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar unde suma este păstrată în siguranţă până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Ofertele Trusted Checkout pot fi recunoscute după simbolul Trusted Checkout de culoare verde.

Pentru a cumpăra un ceas prin Trusted Checkout, pe pagina ofertei faceţi clic pe butonul verde Creare solicitare de cumpărare şi introduceţi-vă adresa de livrare. După aceea, comerciantul vă trimite o ofertă individuală, incluzând cheltuielile de expediere. Acceptaţi oferta pentru a comanda articolul.

2. Cumpărare imediată
Prin „Cumpărare imediată” puteţi comanda ceasul fără a contacta comerciantul în prealabil. Ofertele aferente sunt marcate cu indicaţia Cumpărare imediată posibilă.

Pentru a cumpăra un articol, faceţi clic pe butonul verde de pe pagina ofertei Cumpărare imediată. Introduceţi-vă adresa de livrare şi comandaţi articolul. După aceea, plătiţi suma pe un cont fiduciar. Banii sunt retransferaţi către comerciant numai după ce aţi primit ceasul.

3. Contactarea directă a vânzătorului
Dacă nu există posibilitatea Trusted Checkout „Cumpărare imediată”, ar trebui să vă adresaţi vânzătorului ceasului prin formularul de contact (buton: Contactare vânzător) sau telefonic.
Cine este partenerul meu contractual la cumpărarea unui ceas?
În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este comerciantul sau vânzătorul privat respectiv. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că Chrono24 nu este implicat în procesul de vânzare în sine, negocierea având loc între cumpărător şi vânzător. Atunci când vă cumpăraţi ceasul de la un comerciant, vă rugăm să ţineţi cont de termenii şi condiţiile comerciantului respectiv. În cazul cumpărării ceasului prin Trusted Checkout sau „Cumpărare imediată” condiţiile de vânzare vă vor fi afişate în cursul procesului de cumpărare.
Cum contactez vânzător unui ceas?
În cazul ofertelor pentru care există posibilitatea serviciului Trusted Checkout al Chrono24 sau cea de „Cumpărare imediată”, puteţi comanda articolul prin butonul verde Creare solicitare de cumpărare sau Cumpărare imediată. Prin intermediul opţiunii Întrebări referitoare la acest ceas puteţi adresa vânzătorului întrebări cu caracter general referitoare la ofertă.

Pentru toate celelalte oferte, puteţi lua legătura cu vânzătorul prin utilizarea butonului Contactare vânzător.

Vânzătorul primeşte mesajul dvs. prin e-mail. Nu deţinem nicio informaţie referitoare la momentul în care mesajul a fost citit sau în care s-a răspuns la acesta. În mod alternativ, puteţi lua legătura telefonic. Numărul de telefon îl puteţi găsi pe pagina ofertei, utilizând butonul Vânzător.
Din ce este constituit preţul de vânzare al unui ceas?
Preţul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. În primul rând este relevant preţul ofertei pentru ceasul în sine. În plus, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată şi taxa de import. În funcţie de locaţia comerciantului de la care comandaţi ceasul, din ţară sau din străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Contactaţi comerciantul pentru informaţii exacte.
Oferta provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere şi ce comisioane se aplică?
Preţul este afişat în anunţ aşa cum a fost introdus de vânzător. Astfel, pot să se aplice costuri suplimentare, cum ar fi comisioanele vamale, impozitele, costurile de expediere şi asigurare.

Pentru a afla preţul exact şi costurile incluse, vă rugăm să contactaţi ofertantul. El vă poate spune dacă formalităţile vamale sunt asigurate de operatorul de transport. Pentru regulamentele aplicabile în ţara dvs., vă rugăm să vă adresaţi autorităţii dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o ţară terţă în U.E., de exemplu din S.U.A., preţului i se mai adaugă şi un comision vamal cu valoare redusă şi taxa de import. Pentru informaţii exacte, vă rugăm să contactaţi autoritatea dvs. vamală.
Care sunt modalităţile de plată disponibile?
Fiecare comerciant decide în nume propriu asupra modalităţilor de plată pe care le oferă. Vă rugăm să contactaţi direct ofertantul pentru a discuta detaliile privind plata. Uneori, ofertantul menţionează în textul descrierii modalităţile de plată posibile. Modalitatea de plată în cazul comercianţilor de ceasuri profesionişti este plata în avans prin transfer bancar, deoarece în comparaţie cu cardul de credit şi PayPal cumpărătorului şi vânzătorului le revin mai puţine comisioane suplimentare. În acest caz, ceasul este expediat după ce plata a fost creditată în contul bancar al comerciantului. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că aceasta poate dura câteva zile. În mod alternativ, există derularea plăţii prin PayPal, card de credit, întâlnire personală într-un loc sigur cu plată în numerar sau prin utilizarea unui serviciu fiduciar demn de încredere.

Numeroşi comercianţi îşi oferă ceasurile prin Chrono24 Trusted Checkout. Cu ajutorul serviciului Trusted Checkout are loc o derulare completă a comenzii prin Chrono24 – de la solicitarea adresată vânzătorului, până la plată şi organizarea unei eventuale returnări. Echipa Chrono24 vă stă oricând la dispoziţie ca persoană de contact, asigurându-vă o derulare fără probleme a tranzacţiei.
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
În momentul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unui verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianţilor care se disting prin seriozitate şi grad de încredere, fiind catalogaţi astfel atât de către Chrono24, cât şi de utilizatorii săi.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist şi se obligă să respecte anumite condiţii.Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informaţiile lui personale şi cele ale companiei lui, afişate pe platformă şi puse la dispoziţia Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • el comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • el afişează starea produselor sale conform realităţii şi atenţionează textual, dar şi prin imagini, cu privire la eventuale defecţiuni sau deteriorări
  • el răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienţi pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanţe, comerciantul, împreună cu clientul, caută o soluţie satisfăcătoare pentru ambele părţi. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiţii poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau - în cazul unor încălcări mai grave - chiar la retragerea calităţii de membru al Chrono24.
Cum îi este afişată vânzătorului adresa mea de e-mail?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. Atunci când contactaţi un vânzător, adresa dvs. de e-mail nu este comunicată, ci anonimizată în mod automat prin intermediul sistemului nostru.

După ce aţi ajuns la un acord cu vânzătorul, acesta poate solicita datele dvs. de contact. Pentru aceasta, primiţi prin e-mail un link către un formular de pe pagina noastră, prin care puteţi să trimiteţi datele dvs. de contact.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
De ce sunt anonimizate adresele de e-mail ale unora dintre vânzători şi altele nu?
Pentru vânzătorii din anumite ţări am implementat deja un sistem anonimizat de comunicaţii. În prezent, adresele de e-mail sunt afişate anonimizat numai în aceste cazuri. În curând ne vom extinde sistemul de comunicaţii la nivelul tuturor ţărilor.

Vânzarea ceasurilor în privat pe Chrono24

Cum postez anunţul pentru un ceas?
Prin intermediul formularului nostru postaţi anunţul cu ceasul dvs. urmând puţine etape:
  1. Descrieţi detaliat ceasul dvs. Cu cât este mai exactă descrierea, cu atât mai uşor pentru potenţialii clienţi să găsească anunţul dvs.
  2. Introduceţi în anunţul dvs. cel mult 4 poze cu vederi diferite ale ceasului. Menţineţi pregătită camera foto. În timpul creării anunţului dvs. vi se va solicita să fotografiaţi ceasul dvs. cu 2 ore stabilite de noi şi să încărcaţi aceste poze ca dovadă a deţinerii. Aceste poze apar mai târziu şi în anunţul dvs.
  3. Vă rugăm să vă introduceţi datele personale.
  4. În ultima etapă va trebui să verificaţi încă o dată informaţiile pe care le-aţi introdus şi să achitaţi comisionul pentru anunţ.
Cât costă anunţul şi ce modalităţi de plată există?
Pentru un anunţ privat pentru ceasuri solicităm un comision în valoare de 2,85% din preţul specificat în anunţ, însă minimum 5,00EUR. Suma cea mai mare pe care o plătiţi este de 299,00 EUR per anunţ – indiferent cât de mare este preţul. Dacă ceasul dvs. nu se vinde în termen de 6 luni, vă rambursăm în întregime acest comision. Comisionul pentru anunţ poate fi plătit prin PayPal, card de credit sau transfer bancar. Versiunea 10/2015.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Cum îmi editez sau şterg anunţurile private?
Anunţurile dvs. private le editaţi în zona myChrono24Anunţurile mele”. Printr-un clic pe link-ul corespunzător puteţi să vă modificaţi sau să vă ştergeţi anunţul. Dacă doriţi să faceţi modificări asupra preţului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să vă contactaţi PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că anunţul dvs. este eliminat definitiv din gestiunea noastră imediat ce îl ştergeţi.
Ce metode plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
De exemplu, puteţi oferi următoarele opţiuni de plată: prin transfer bancar, PayPal sau printr-un serviciu fiduciar. Din păcate, până în acest moment, serviciul nostru Trusted Checkout poate fi oferit numai de către comercianţii profesionişti. Foarte important: expediaţi articolul numai după ce aţi primit banii şi au fost creditaţi definitiv în contul dvs.

Dacă vă decideţi împreună cu cumpărătorul asupra plăţii prin PayPal, aveţi nevoie de adresa de e-mail a contului său PayPal pentru a îi trimite o solicitare de plată. Pentru aceasta trebuie să solicitaţi datele de contact ale cumpărătorului printr-un formular. Un link în acest scop găsiţi în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la cumpărător prin intermediul sistemului nostru.

Bineînţeles că puteţi preda ceasul cumpărătorului şi personal. Pentru aceasta vă recomandăm să alegeţi un loc protejat şi monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii.
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afişată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. În cursul acestei operaţii, adresa de e-mail este anonimizată în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.

Atunci când aţi ajuns la un acord cu persoana interesată, puteţi solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular găsiţi în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

De ce să mă înregistrez în myChrono24?

Oferte exclusive
Obţineţi acces la oferte care sunt vizibile numai utilizatorilor myChrono24. Aveţi acces exclusiv la oferte ale ofertanţilor privaţi din primele zile de după publicare.

Mai rapid către ţintă
myChrono24 diminuează munca utilizatorilor înregistraţi. Nu trebuie să introduceţi caractere de confirmare şi funcţia noastră de completare automată face şi mai uşoară căutarea ceasului pe care îl doriţi.

Întotdeauna la zi cu actualitatea
Datorită căutării memorate nu mai pierdeţi nicio ofertă interesantă. Dvs. vă salvaţi căutarea, iar noi vă informăm imediat ce sunt găsite oferte noi.

Ţineţi evidenţa
Prin intermediul funcţiei de memorare personală a produselor ţineţi întotdeauna evidenţa ofertelor atractive.

Administraţi confortabil ofertele
În zona myChrono24 vă administraţi ofertele în mod centralizat şi în mod uşor de utilizat.

Regăsiţi facil oferte interesante
Cronografia dvs. din myChrono24 afişează în mod automat ofertele pe care le-aţi vizionat cel mai recent. În acest fel regăsiţi rapid oferte captivante.

Cum îmi editez sau şterg anunţurile private?
Anunţurile dvs. private le editaţi în zona myChrono24 Anunţurile mele. Printr-un clic pe link-ul corespunzător puteţi să vă modificaţi sau să vă ştergeţi anunţul. Dacă doriţi să faceţi modificări asupra preţului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să vă contactaţi PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că anunţul dvs. este eliminat definitiv din gestiunea noastră imediat ce îl ştergeţi.
Cum îmi editez datele personale?
Logaţi-vă cu adresa dvs. de e-mail (numele de utilizator) şi parola dvs. în zona myChrono24. În Datele mele puteţi să vă editaţi şi salvaţi datele personale precum numele, adresa, numărul de telefon sau parola. În zona Setări puteţi să vă adaptaţi setările din portal şi e-mail şi să alegeţi limba preferată în care doriţi să primiţi e-mail-urile de la Chrono24. Tot aici puteţi să vă abonaţi sau să vă dezabonaţi de la buletinul nostru informativ.

Vânzarea profesionistă a ceasurilor

Cum mă înregistrez ca şi comerciant profesionist?
Pe Chrono24 vă înregistraţi în puţine etape ca şi comerciant profesionist:
  1. Introduceţi datele personale
  2. Specificaţi informaţiile privind plata (card de credit sau, în Germania, şi debitarea directă SEPA)
  3. Transmiteţi documentele necesare pentru verificare
După aceea, puteţi deja încărca primele oferte. Înainte ca ofertele dvs. să fie publicate, este totuşi necesară aprobarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că aprobarea se face numai după verificarea informaţiilor şi documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, fie prin funcţia de încărcare a documentelor, fie trimise prin e-mail, fax sau servicii poştale:
  • Extras de la Registrul Comerţului sau autorizaţia de funcţionare
  • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
Utilizaţi perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24.
Ce modele de preţuri există pentru comercianţii profesionişti?
Chrono24 oferă diverse pachete pentru diferite necesităţi. Pachetele se diferenţiază, printre altele, în funcţie de numărul de oferte incluse şi prin pozele pentru fiecare ofertă. În plus, modelele de preţuri influenţează poziţionarea în lista de afişare a rezultatelor căutărilor şi în ofertele TOP pe pagina de internet Chrono24. Puteţi plăti în avans lunar sau pentru un an. Toate detaliile le găsiţi aici.
Cine poate rezerva pachetul Premium şi ce avantaje oferă acesta?
Oferim pachetul Premium în mod exclusiv comercianţilor care sunt înregistraţi pe Chrono24 de cel puţin un an. În plus, comerciantul trebuie să fie şi Trusted Seller. Condiţiile preliminare pentru calitatea şi sigiliul Trusted Seller le găsiţi aici.

Pachetul Premium oferă unele avantaje. Acesta măreşte vizibilitatea ofertelor dvs. pe pagina de internet şi în lista cu rezultate ale căutărilor şi puteţi adăuga mai multe poze. Suplimentar, toate ofertele dvs. sunt marcate cu simbolul Premium Seller. Ofertele dvs. de top sunt marcate în lista de rezultate cu TOP în cadrul pozei. Pe pagina ofertei, persoanelor interesate le sunt afişate în mod exclusiv ofertele ceasurilor dvs. proprii în zona „S-ar putea să vă intereseze şi aceste ceasuri”. În plus, beneficiaţi de oferte fără reclame, deoarece lângă ofertele dvs. nu apar reclame ale altor comercianţi.
Cum îmi introduc ofertele?
Puteţi fie să introduceţi datele ceasurilor dvs., fie să le importaţi din pagina dvs. de internet.

Prin zona destinată comercianţilor creaţi chiar dvs. ofertele. Pentru aceasta, completaţi formularul Ofertă nouă. Chestionarul nostru vă ghidează rapid în vederea unei descrieri complete a ceasului dvs. În funcţie de pachetul pe care l-aţi rezervat, pentru fiecare ofertă puteţi publica între 6 şi 16 poze.

Importul de date de pe pagina dvs. de internet este posibil începând de la 25 de oferte şi listarea PRO. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet şi sunt actualizate zilnic.
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afişată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. În cursul acestei operaţii, adresa de e-mail este anonimizată în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.

Atunci când aţi ajuns la un acord cu persoana interesată, puteţi solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular găsiţi în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

Vânzare expres

Ce este vânzarea expres?
Vânzarea expres este un serviciu gratuit pentru vânzători privaţi, în cadrul căruia puteţi să vă vindeţi ceasul în termen de numai 6 zile, către un cerc selectat de comercianţi. Vânzarea unui ceas funcţionează conform procedurii „Sealed-bid”. Comercianţii au timp 5 zile să vă facă o ofertă, iar în acest timp ei nu văd ofertele altor comercianţi.
Cum îmi vând ceasul prin vânzarea expres?
  1. Creaţi o solicitare pentru ceasul dvs. de pe aplicaţia noastră iPhone.
  2. După aprobarea din partea Chrono24, comercianţii participanţi au timp 5 zile să plaseze oferte pentru ceasul dvs.
  3. După expirarea termenului de plasare a ofertelor, aveţi timp 3 zile să vă decideţi asupra unei oferte.
  4. După ce v-aţi decis asupra unei oferte, vă prezentăm datele de contact ale comerciantului, a cărui ofertă aţi selectat-o.
  5. Contractul de vânzare-cumpărare va fi apoi încheiat între dvs. şi comerciant.
Ce se întâmplă, dacă nu mi se confirmă oferta?
Nu trebuie să acceptaţi o ofertă. Dacă tot mai doriţi să vă vindeţi ceasul, puteţi face acest lucru la nivel internaţional printr-unanunţ privat plasat pe Chrono24 Cumpărători.
Cât costă serviciul?
Serviciul este complet gratuit pentru dvs. în calitate de cumpărător privat.
Cum îmi expediez în mod sigur ceasul?
Chrono24 nu colaborează în prezent cu niciun transportator. Transportatori cunoscuţi, activi la nivel mondial, sunt, de exemplu, FedEx, UPS sau GLS. Informaţi-vă direct la transportator cu privire la condiţiile de expediere. Aveţi grijă să expediaţi ceasul cu asigurarea încheiată pe valoarea sa completă.

Încă un sfat: deseori, comercianţii Chrono24 sunt foarte bine familiarizaţi cu expedierea ceasurilor în condiţii sigure. Solicitaţi sfatul cumpărătorului!
Ce se întâmplă după ce m-am hotărât pentru o ofertă?
După ce v-aţi decis asupra unei oferte, vă prezentăm datele de contact ale comerciantului, astfel încât să luaţi legătura cu el. Comerciantul va primi concomitent datele dvs. de contact. Contractul de vânzare-cumpărare va fi apoi încheiat între dvs. şi comerciant. Dacă nu ajungeţi la un acord, puteţi să vă reintroduceţi ceasul.
Nu am primit nicio ofertă, ce pot face?
Dacă nu aţi primit nicio ofertă, puteţi plasa unanunţ privat pe Chrono24 Cumpărători şi să vă prezentaţi ceasul la nivel mondial.
Cum funcţionează plata şi expedierea?
Discutaţi direct cu comerciantul detaliile privind plata şi expedierea. Majoritatea comercianţilor preferă să achite ceasul abia după primire. La vânzarea expres participă în mod exclusiv comercianţi care îşi vând deja cu succes ceasurile prin Chrono24 de mai mulţi ani.
Căutarea dvs. nu a returnat nici un rezultat