Trecere peste
Chrono24 - România

Ajutor şi întrebări frecvente (FAQ) Chrono24

Pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebările dvs. cel mai bine este să utilizați căutarea cu text liber pe care o oferim. În mod alternativ, puteţi și să luați legătura cu noi în mod direct.

Pe Chrono24 găsiți comod ceasul pe care îl doriți, prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă și multiple posibilități de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare este cea mai simplă modalitate de a găsi un ceas, deoarece veți primi automat sugestii pentru căutarea dvs. pe măsură ce tastați.

Pagină cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă diverse posibilități de filtrare: De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, număr de referință sau disponibilitate. De asemenea, puteți sorta rezultatele căutării după preț, data publicării, relevanță și popularitate.

Dați clic pe Memorează această căutare, pentru a crea o nouă solicitare de căutare și pentru a fi informat prin e-mail despre noi anunțuri. Prin aceasta, filtrele pe care le-ați selectat sunt memorate în mod automat.
După ce ați căutat un articol prin bara de căutare, puteți efectua o filtrare mai fină a rezultatului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtrați în funcție marcă, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opțiuni suplimentare de filtrare. Puteți selecta mai multe opțiuni în fiecare categorie de filtre, în același timp. Pentru a dezactiva din nou un filtru, îndepărtați pur și simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptați sortarea rezultatelor: Alegeți între preț, data publicării, relevanță și popularitate. Puteți modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.
Numărul de referință al unui ceas de lux identifică univoc modelul ceasului. Unii producători de ceasuri (de ex. Breitling) îl folosesc pentru a defini varianta exactă a ceasului (de ex. brățara de ceas, tipul de încuietoare etc.).

Cumpărare ceasuri

Generalități

Pentru a cumpăra un ceas pe Chrono24 există 2 modalități:

Derulare prin Chrono24:
În cazul unor numeroase anunțuri, puteți să vă cumpărați ceasul direct prin Chrono24. Pentru aceasta, pe pagina anunțului, dați clic pe butonul verde „Cumpărare”. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment al întregului proces de cumpărare și vă asigură o achiziționare fără probleme.

Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:
Contactați direct vânzătorul:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, ar trebui să vă adresați vânzătorului prin butonul: „Contactare vânzător” sau telefonic. Condițiile referitoare la plată și expediere le stabiliți direct cu vânzătorul.

Vă rugăm să rețineți: În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este vânzătorul.
Prețul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. Pe de o parte, prețul ceasului însuși este relevant. Pe de altă parte, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată și taxa de import. În funcție de locația vânzătorului de la care comandați ceasul, în țară sau în străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Vă rugăm să luați legătura cu vânzătorul pentru informații exacte.
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveți întrebări și vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este comerciantul sau vânzătorul privat respectiv. Dacă vă decideți asupra cumpărării prin Chrono24, condițiile de vânzare vă vor fi afișate în cursul procesului de cumpărare. Atunci când vă cumpărați ceasul de la un comerciant, vă rugăm să țineți cont de termenii și condițiile comerciantului respectiv.

Informații suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiți aici:
În prezent, puteți plăti cu card bancar (VISA, MasterCard sau American Express), Affirm (momentan, numai în SUA) sau prin transfer bancar. Modalitățile de plată posibile în cazul unui articol vă sunt afișate pe pagina anunțului.

La derularea plăților colaborăm cu furnizorul de servicii de plăți Mangopay. Mangopay este un furnizor de servicii de plăți specializat în piața online, care este conectat cu banca franceză Bank Credit Mutuel Arkea.
Dacă un vânzător nu răspunde prompt, pot exista diverse motive. Chrono24 este o platformă online internațională cu vânzători din diverse țări. Mulți comercianți închid în timpul sărbătorilor naționale și în vacanță. Și în cazul unei cereri crescute este posibil să se răspundă la solicitări cu o mică întârziere. Vă rugăm să vă asigurați că luați legătura cu vânzătorii într-una din limbile enumerate lângă formularul de contact și că le acordați timp pentru a vă răspunde la mesajele.
Puteți raporta direct în anunț un articol suspect. Linkul Raportare anunț poate fi găsit în fiecare anunț. Vă rugăm să descrieți anormalitățile cât mai exact. După aceea, noi verificăm conținutul raportării, și dacă este cazul, luăm măsurile necesare.
Pe Chrono24 se aplică directiva nerestricționată care prevede că comercianții nu au voie să ofere ceasuri falsificate. Îi verificăm pe comercianții profesioniști și aceștia își oferă cu succes, de mulți ani, ceasurile de lux pe Chrono24. Sigiliul Trusted Seller este un indiciu suplimentar pentru seriozitatea unui comerciant. Dacă un comerciant oferă în mod dovedit un fals, acesta va fi mai întâi blocat.

Pentru a fi în siguranță, ar trebui să aflați care este valoarea reală pe piață deja dinainte de a cumpăra ceasul dorit. De obicei, Rolex, Breitling și alte mărci de lux nu sunt disponibile pentru câteva sute de euro. Considerații general valabile: Dacă o ofertă sună prea bine pentru a fi adevărată sau dacă aveți îndoieli cu privire la autenticitatea ceasului, ar fi mai bine să vă abțineți de la cumpărare. În schimb, raportați-ne direct în anunț suspiciunile dvs. folosind linkul „Raportare anunț”.

Vă rugăm să rețineți că ceasurile de marcă autentice sunt uneori prevăzute cu piese de schimb care au fost montate în acest model în timpul unei reparații și care nu corespund 1:1 cu piesele originale inițiale. Uneori există un deficit de piese de schimb, mai ales pentru ceasurile vintage. În acest caz, comerciantul este obligat să dovedească înlocuirea pieselor.
În cazul în care vânzarea este derulată direct prin Chrono24, puteți comanda ceasul dorit apăsând pe butonul verde „Cumpărare”. Prin intermediul butonului „Contactare vânzător” aveți posibilitatea de a adresa întrebările dvs. despre anunț. De asemenea, puteți trimite mai multor vânzători o propunere de preț apăsând pe butonul „Propunere de preț”. Dacă este disponibil butonul „Întrebări cu privire la anunț”, răspunsurile la întrebările dvs. sunt vizibile public pentru toți utilizatorii Chrono24.

Vânzătorul primește întotdeauna prin e-mail mesajul dvs. Pentru aceasta, vă vom afișa timpul mediu de răspuns. Din păcate, nu putem oferi nicio informație precisă despre momentul în care mesajul va fi citit sau se va răspunde la acesta.

Mai multe informații despre derularea prin Chrono24 pot fi găsite aici:

În principiu, articolele oferite sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Puteți găsi informații exacte pe pagina anunțului respectiv.

Expediere

În multe anunțuri ale comercianților profesioniști puteți găsi deja informații despre termenele de livrare și cheltuielile de expediere. Vânzătorii privați vă trimit întotdeauna o ofertă care conține aceste informații.
În general, comerciantul este cel care decide cu ce prestator de servicii de expediere dorește să expedieze articolul. În confirmarea de expediere respectivă puteți vedea care este prestatorul de servicii de expediere utilizat.
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat și vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Cu excepția cazului în care ați încheiat un acord diferit cu comerciantul, la cumpărarea prin Protecția cumpărătorului Chrono24 fiecare ceas va fi expediat asigurat la valoarea totală – chiar și din străinătate. La cumpărarea de la o persoană privată, trebuie să discutați direct cu vânzătorul detaliile de expediere.
La expediere, articolul este asigurat la întreaga valoare.

Cumpărare de la vânzători privați

Dacă doriți să cumpărați de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti pentru ceasul dvs. Pentru aceasta, plătiți într-un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa de asistență Support Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condițiilor stabilite.

În cazul în care vânzătorul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliți o întâlnire personală, într-o locație sigură. Derularea directă la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să și verifice ceasul în același timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern.

Cumpărare de la comercianți profesioniști

O promisiune de garanție este un serviciu suplimentar, voluntar, furnizat de comerciant sau producător, care garantează compensații necondiționate. Promisiunea de garanție se referă de obicei la funcționalitatea anumitor piese sau la întregul ceas, pe o perioadă definită anterior.

De asemenea, comercianții online oferă garanții cu privire la anumite servicii. Informați-vă în prealabil care sunt garanțiile acoperite de comerciant și cât timp sunt valabile. După achiziție, asigurați-vă că cardul de garanție este datat și ștampilat sau semnat și că chitanța se potrivește cu cardul de garanție. În caz contrar, există posibilitatea neacceptării cardului de garanție.
În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unei verificări cuprinzătoare a identității și seriozității acestuia. Printre altele, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activității comerciale, cât și referințele din partea altor comercianți. De asemenea, în evaluare se reflectă în mod continuu feedback-ul de la clienți.
Comercianții de ceasuri au posibilitatea de a recomanda utilizatorilor de pe Chrono24 alți comercianți. Pentru aceasta se pot face maximum 10 recomandări. Însă numai Trusted Seller pot recomanda alți comercianți și pot fi recomandați ei înșiși.

Cumpărarea ceasurilor din străinătate

Prețul este afișat în anunț așa cum a fost indicat de vânzător. Astfel, pot fi aplicate costuri suplimentare, cum ar fi taxe vamale, impozite, costuri de expediere și asigurare.

Pentru a afla prețul exact și costurile incluse, vă rugăm să contactați vânzătorul ceasului. Acesta vă poate spune dacă formalitățile vamale sunt asigurate de prestatorul de servicii de expediere. În ceea ce privește regulamentele aplicabile în țara dvs., vă rugăm să vă adresați autorității dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene, cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o țară terță în UE, de exemplu din SUA, prețului i se mai adaugă și o taxă vamală cu valoare redusă și taxa de import. Vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă pentru informații detaliate.
Când importați un articol în țara dvs., ar putea fi percepute taxe vamale și taxe de import. Acestea sunt colectate de către autoritățile vamale responsabile și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. Pentru informații detaliate, vă rugăm să contactați autoritatea vamală competentă din zona dvs.
Taxele și impozitele sunt colectate de către autoritățile vamale competente și sunt scadente de îndată ce articolul a ajuns în țara de destinație. În majoritatea cazurilor, plătiți taxele și impozitele aferente direct prestatorului de servicii de expediere, în momentul livrării.

Plată

În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți cu cardul bancar sau prin transfer bancar pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță până când primiți ceasul. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și asigură o achiziționare fără probleme.

Informații suplimentare privind plata prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu derulați cumpărarea prin serviciul de cont fiduciar Chrono24, vă rugăm să contactați direct vânzătorul pentru a discuta detaliile privind plata.
În principiu, vă recomandăm să folosiți serviciul securizat de cont fiduciar Chrono24. Dacă acest lucru nu este posibil, vă puteți baza pe încrederea în comercianții noștri profesioniști. Acest lucru se datorează faptului că, în cadrul procesului de înregistrare, fiecare comerciant este supus unei verificări amănunțite a identității și seriozității, inclusiv pe baza certificatului de înregistrare a activității comerciale și a referințelor de la alți comercianți. Așadar, dacă un comerciant profesionist oferă plata în avans prin transfer bancar, acesta este cu siguranță de încredere.

Atunci când cumpărați de la un vânzător privat, pe de altă parte, plata în avans nu este o metodă sigură. În cazul în care vânzătorul privat insistă asupra acestei metode de plată și doriți neapărat să cumpărați ceasul, verificați credibilitatea vânzătorului și oferta în propriul dvs. interes. De exemplu, puteți solicita referințe sau puteți solicita mai multe fotografii ale ceasului sau documente personale. O posibilă alternativă la plata în avans este utilizarea unui serviciu extern de cont fiduciar. Dacă în general aveți îndoieli cu privire la credibilitatea vânzătorului, este mai bine să nu faceți achiziția.

Mulți vânzători oferă procesarea prin intermediul serviciului de cont fiduciar Chrono24. În acest caz, dvs. plătiți banii în contul nostru fiduciar, unde rămân în siguranță până când veți ține ceasul în mâinile dvs. și sunteți convins de calitatea acestuia. Echipa noastră de asistență Support este întotdeauna disponibilă pentru a vă ajuta și pentru a se asigura că achiziția dumneavoastră decurge fără probleme. Puteți găsi mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar Chrono24 aici:

Vă recomandăm plata în siguranță prin serviciul de cont fiduciar de la Chrono24. La plata cu cardul bancar sau prin PayPal, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

Dvs. înșivă puteți contribui la o mai mare siguranță, prin respectarea anumitor reguli de siguranță la cumpărarea online cu cardul bancar. Asigurați-vă că utilizați o conexiune criptată. Aceasta se poate vedea în denumirea https și sub simbolul Cheie din linia de adresă din browserul dvs. Verificați periodic extrasele cardurilor bancare. Numeroși furnizori de carduri bancare au o politică de răspundere zero, în afară de neglijență. Aceasta înseamnă că clientul nu este răspunzător în caz de utilizare abuzivă. În cazul plăților neautorizate cu cardul dvs. bancar, contactați furnizorul cardului dvs. bancar cât mai curând posibil. Pentru detalii suplimentare și condiții pentru achiziția prin PayPal, vă rugăm să contactați direct PayPal. Vă rugăm să rețineți că, dacă plătiți prietenilor și familiei nu veți beneficia de Protecția cumpărătorului PayPal și nu vă putem susține în acest caz.
În cazul majorității anunțurilor este posibilă o plată prin serviciul de cont fiduciar Chrono24. Pentru aceasta, plătiți pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranță, până când primiți ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment și vă asigură o achiziționare fără probleme. Informații suplimentare privind serviciul de cont fiduciar prin Chrono24 găsiți aici:
Dacă nu este posibilă plata prin serviciul de cont fiduciar prin Chrono24, vă rugăm să rețineți următoarele indicații:

Este posibil ca în țara dvs. să fie disponibile și alte servicii serioase de cont fiduciar pentru derularea cumpărării. Informați-vă cu exactitate în prealabil atunci când alegeți un serviciu de cont fiduciar.

În ceea ce privește utilizarea unui serviciu de cont fiduciar trebuie să fie de acord atât cumpărătorul, cât și vânzătorul. Dacă utilizați un serviciu de cont fiduciar, obțineți toate informațiile direct de la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazați pe e-mail-urile retransmise de vânzător.

Retur

Înainte de a cumpăra un ceas, ar trebui să aflați care sunt condițiile de returnare ale comerciantului. Unii comercianți acceptă returnări numai dacă eticheta și ambalajul ceasului se află în starea lor originală, nedeschisă. În interesul dvs., trimiteți ceasul înapoi doar asigurat și respectați termenul de returnare specificat. Vă recomandăm să contactați vânzătorul înainte de returnare, pentru a clarifica procedura exactă.
Dacă ați efectuat plata prin serviciul nostru de cont fiduciar și doriți să faceți uz de dreptul de revocare, contactați Echipa serviciului nostru de asistență telefonic la +1 646-887-3560 sau prin e-mail la în termen de 14 zile. Documentăm și confirmăm în timp util primirea revocării dvs., inițiem toți pașii suplimentari și vă informăm în consecință.

Dacă ați plătit prețul de cumpărare direct comerciantului sau vânzătorului privat, vă rugăm să îl contactați cu privire la returnare.

Vă rugăm să rețineți că nu există niciun drept legal de revocare sau returnare atunci când cumpărați de la un vânzător privat.
În cazul unei revocări, dvs. veți suporta cheltuielile directe pentru returnare. Vă rugăm să țineți cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecția oferită de asigurare.

Protecția cumpărătorului

Dacă doriți să raportați o problemă, vă rugăm să contactați în decurs de 14 zile de la data primirii produsului echipa noastră de asistență Chrono24 Support, indicând numărul dvs. de comandă.
Protecția cumpărătorului Chrono24 include diverse servicii de siguranță, datorită cărora sunteți complet protejat/ă, de la comanda ceasul până la posibila returnare:

  • Plată prin serviciul de cont fiduciar
  • Garanția autenticității
  • Drept legal de revocare de 14 zile
  • Politici stricte pentru comercianți
  • Expediere asigurată
  • Echipa Quality & Security


Mai multe informații despre Protecția cumpărătorului Chrono24 găsiți accesând https://www.chrono24.de/about-us.htm.
În principiu, serviciul Protecția cumpărătorului Chrono24 este gratuit pentru dvs. Se percepe o taxă suplimentară doar atunci când plătiți prin serviciul de cont fiduciar cu un card American Express (Amex), deoarece această metodă de plată este foarte costisitoare pentru noi. Valoarea taxei individuale vă va fi afișată în timp util în timpul procesului de cumpărare, la selectarea metodelor de plată disponibile.
Puteți apela mereu la Protecția cumpărătorului dacă ați comandat un produs la un comerciant Chrono24. Pentru aceasta, comanda trebuie să fie plasată prin sistemul Chrono24. Dacă nu ați plătit ceasul prin serviciul nostru de cont fiduciar, puteți activa Protecția cumpărătorului și la o dată ulterioară.

Vă rugăm să rețineți că achizițiile de la vânzătorii privați nu sunt acoperite de Protecția cumpărătorului Chrono24.
La o cumpărare prin Protecția cumpărătorului se aplică condițiile reglementate în mod legal în privința dreptului la garanție. Nu are loc o extindere a garanției și a drepturilor de garanție.
Dacă ați cumpărat ceasul prin Protecția cumpărătorului, în cazul unei returnări cu succes veți primi întregul preț de cumpărare, precum și costurile de expediere deja plătite.

Însă vă rugăm să rețineți că pentru returnare trebuie să suportați dvs. costurile, care pot ajunge până la 250 EUR din cauza acoperirii asigurării. De asemenea, trebuie să vă ocupați dvs. de rambursarea taxelor de import la Biroul vamal principal responsabil.
Trusted Checkout era denumirea anterioară pentru Protecția cumpărătorului Chrono24. Pentru o mai bună înțelegere, am modificat numele pentru clienții noștri. Bineînțeles că veți beneficia în continuare de avantajele obișnuite și de multe altele noi.

Protecția cumpărătorului Chrono24 vă oferă următoarele servicii de siguranță:
  • Plată prin serviciul de cont fiduciar
  • Garanția autenticității
  • Drept legal de revocare de 14 zile
  • Politici stricte pentru comercianți
  • Expediere asigurată
  • Echipa Quality & Security

Mai multe informații despre Protecția cumpărătorului Chrono24 găsiți accesând Protecția cumpărătorului

myChrono24

Generalități

Prin înregistrarea dumneavoastră veniți mai aproape de lumea ceasurilor de lux: Comunicați rapid și sigur cu vânzătorii și profitați de numeroasele posibilități oferite în zona dvs. personală. Toate funcțiile din contul dvs. sunt afișate clar, astfel încât să puteți vedea datele dintr-o privire.

Cumpărare rapidă și în condiții de siguranță

Prin myChrono24 aveți oportunitatea de a cumpăra ceasul de vis rapid și în condiții de siguranță de la un comerciant la alegere. La eventualele întrebări vă răspunde direct comerciantul.

Țineți evidența

Prin myChrono24 puteți insera anunțuri atractive pe memoratorul dvs. de articole și le puteți regăsi rapid. Salvați-vă căutarea și fiți întotdeauna la curent. Datorită myChrono24 nu veți rata nicio ofertă interesantă, deoarece vă vom anunța de îndată ce vor intra anunțuri noi.

Setarea și administrarea confortabilă a anunțurilor

Prin Chrono24 puteți nu doar cumpăra ceasuri, ci le puteți și vinde foarte facil. Prin myChrono24 puteți crea rapid și facil un anunț și în doar câțiva pași ceasul dvs. va fi prezentat pe platforma noastră.

Informații suplimentare: https://www.chrono24.ro/info/mychrono24.htm
Logați-vă cu adresa dvs. de e-mail (numele de utilizator) și parola dvs. în zona myChrono24. În Profil puteți să vă editați și să vă salvați datele personale precum numele, adresa, numărul de telefon sau parola. În zona Setări puteți să vă adaptați setările din portal și de e-mail și să alegeți o limbă preferată în care doriți să primiți e-mail-urile de la Chrono24. Tot aici puteți să vă abonați sau să vă dezabonați de la buletinul nostru informativ.
Puteți să vă modificați parola în zona myChrono24 la Profil. Printr-un clic pe Modificarea parolei de pe marginea de jos a paginii vi se va solicita să introduceți parola dvs. veche și cea nouă. Dacă v-ați uitat parola, dați clic pe Am uitat parola. Vă rugăm să introduceți adresa dvs. de E-mail și apoi să dați clic pe Resetarea parolei. Acum veți primi un e-mail cu instrucțiuni pentru modificarea parolei dvs.
Pentru aceasta, dați clic propria dvs. zonă myChrono24 în punctul de meniu Profil pe „Ștergere cont de utilizator”. Vă rugăm să rețineți că astfel vor fi șterse și memoratorul dvs. de articole, propria dvs. Watch Collection, căutările salvate și toate anunțurile proprii.
Da, puteți citi și răspunde la mesajele de la vânzători și cumpărători facil și în siguranță pe Chrono24. Pentru a utiliza mesajele, este necesar să fiți logat în zona dvs. personală. Vă puteți accesa mesajele atât pe site-ul web Chrono24, cât și prin aplicația mobilă.
Siguranță și protecție

Puteți utiliza mesajele pentru a derula comenzile și plățile în condiții de siguranță. Nu trebuie să furnizați cumpărătorilor sau vânzătorilor o adresă de e-mail sau numere de telefon și, prin urmare, puteți comunica cu terții fără a vă dezvălui datele. Prin aceasta, datele și mesajele dvs. sunt în siguranță cu noi.

Comunicare eficientă

Puteți trimite mesaje direct, rapid și facil pe Chrono24. Nu este necesar să utilizați niciun program de e-mail suplimentar sau alte servicii de mesagerie.

Comunicare în întreaga lume

Dacă mesajele sunt scrise în alte limbi, pot fi traduse în limba dvs. pur și simplu prin clic pe butonul „Traducere”. Acest buton se află sub fiecare mesaj.

Totul într-o privire de ansamblu

Aveți o evidență facilă a mesajelor dvs. Puteți vizualiza și gestiona atât interacțiunile actuale, cât și cele anterioare cu cumpărătorii și vânzătorii. În plus, puteți vedea întotdeauna starea actuală a solicitărilor și comenzilor. Pentru protecția dvs., aici veți găsi comunicările anterioare – în cazul unei neînțelegeri între cumpărător și vânzător.

Filtru de spam

Recunoaștem mesaje suspecte și vă protejăm împotriva acestora: Utilizarea mesageriei pe Chrono24 presupune scanarea și analizarea automată și manuală a mesajelor care vă sunt trimise. Acest lucru are loc în scopurile:

  • prevenirii fraudei
  • detectării actelor ilegale și a încălcărilor Termenilor și condițiilor noastre generale de afaceri
  • precum și pentru îmbunătățirea comunicării și a serviciului de asistență pentru clienți.
  • Da, puteți adăuga atașamente printr-un simplu clic pe simbolul Agrafă de birou. Dimensiunea fișierului nu trebuie să depășească 60 MB. Formatele permise sunt: pdf, txt, eml, mp4, mov, rtf, m4v, csv, wmv, doc, docx, xls, zip, odt, pages, rar, ppt, pptx, ods, jpg, jpeg, png, gif.
    Puteți administra arhiva și arhiva și dvs. înșivă mesajele trimise și primite. La cerere, le putem și șterge pentru dvs.
    Nu, mesajele deja trimise nu pot fi revocate.
    Da, mesajele pot fi filtrate după Necitit, Nu s-a răspuns și Arhivă. De asemenea, puteți căuta în mesaje cuvinte-cheie sau prețuri.

    Logare cu Google/Apple

    Pentru a vă înregistra, respectiv loga la Chrono24, aveți următoarele opțiuni:

    1. Creați un nou cont Chrono24 cu adresa dvs. de e-mail și o parolă. După aceea, vă logați cu acestea.
    2. Vă înregistrați sau vă logați printr-un furnizor terț, adică cu Google sau Apple. În acest caz, autentificarea are loc prin datele dvs. de logare la Google sau prin ID-ul dvs. Apple. Nu trebuie să alocați o nouă parolă pentru contul dvs. Chrono24 și în viitor vă puteți loga rapid și ușor.
    Indicație:Când vă înregistrați cu ID-ul dvs. Apple, vă rugăm să acordați atenție și caracteristicilor speciale ale funcției „Ascundere adresă de e-mail”.
    Indiferent de modul în care v-ați înregistrat la Chrono24 – cu o adresă de e-mail și o parolă sau cu logarea Google sau Apple – vă puteți schimba cu ușurință adresa de e-mail în zona myChrono24, la secțiunea „Profil”. Schimbarea adresei de e-mail nu afectează logarea Google sau Apple. Puteți continua să o utilizați ca de obicei.
    Este posibil să vă fi creat contul Chrono24 cu o adresă de e-mail diferită față de cea pe care ați folosit-o pentru logarea cu Google sau Apple? Dacă da, vă rugăm să procedați după cum urmează:
    1. Ștergeți contul Chrono24 pe care tocmai l-ați creat folosind logarea cu Google, respectiv cu ID-ul dvs. Apple. Pentru aceasta, în Zona myChrono24, în „Profil”, apăsați pe „Ștergere cont de utilizator”.
    2. Reîncepeți procesul de înregistrare cu Google, respectiv cu Apple. La întrebarea dacă aveți deja un cont Chrono24, asigurați-vă că apăsați pe „Da, am deja unul”. Apoi introduceți adresa de e-mail a contului dvs. Chrono24.
    3. Acum contul dvs. Chrono24 este interconectat cu logarea dvs. cu Google, respectiv cu ID-ul dvs. Apple ID. Acum aveți acces la toate datele stocate în contul dvs.
    1. Începeți procesul de înregistrare cu Google, respectiv cu Apple. La întrebarea dacă aveți deja un cont Chrono24, asigurați-vă că apăsați pe „Da, am deja unul”. Indicație: Interconectarea conturilor nu poate fi efectuată ulterior.
    2. Introduceți adresa de e-mail a contului dvs. Chrono24.
    3. Verificați interconectarea cu logarea dvs. cu Google, respectiv cu ID-ul dvs. Apple –
    și puteți deja accesa toate datele stocate în contul dvs.
    Da, puteți interconecta orice număr de logări cu Google, respectiv cu Apple la contul dvs. Chrono24.
    Pentru a anula interconectarea contului dvs. Chrono24 de la logarea cu Google sau Apple, urmați pur și simplu următorii trei pași:
    1. Logați-vă în contul dvs. Chrono24.
    2. În zona myChrono24, în secțiunea „Profil”, veți vedea logările cu Google/Apple pe care le-ați interconectat la contul dvs. Chrono24.
    3. Apăsați pe pictograma Coș de gunoi pentru a anula interconectarea pentru fiecare.
    De obicei, vă identificați cu adresa dvs. de e-mail și cu PIN-ul dvs. PIN-ul poate fi găsit în zona myChrono24, la „Profil”.
    V-ați interconectat contul Chrono24 cu o logare Google sau Apple și nu sunteți sigur/ă ce adresă de e-mail este stocată acolo? Sau folosiți funcția Apple „Ascundere adresă de e-mail”? Apoi vă puteți identifica cu numărul dvs. de client, pe care îl puteți găsi în Zona myChrono24 la „Profil”, chiar sub poza dvs. de profil.
    De obicei, ID-ul dvs. Apple este o adresă de e-mail privată specificată de dvs. Alternativ, puteți să vă ascundeți adresa de e-mail privată și să utilizați o adresă de e-mail unică sugerată aleatoriu de Apple (de ex. 12312455915123@appleid.com). Toate e-mailurile pe care le trimitem la această adresă de e-mail sunt redirecționate ulterior automat către adresa dvs. privată de e-mail, pe care o păstrați secretă în acest mod.
    1. Verificați-vă din nou căsuța poștală. Poate dura câteva minute până când primiți e-mailul cu codul de verificare.
    2. Tot nu ați primit niciun e-mail de la noi în căsuța dvs. poștală? Atunci verificați-vă și folderul de spam.
    3. Nu găsiți niciun e-mail de la noi nici în folderul de spam? Atunci solicitați să vi se trimită din nou un e-mail prin intermediul linkului din procesul de înregistrare.
    Indicație: Codul de verificare este valabil doar 24 de ore. După aceea nu îl mai puteți utiliza.

    Memoratorul de articole și căutările

    Dați clic pe butonul Memorare această căutare din partea de sus a listei cu rezultatele căutării pentru a memora noua căutare. Puteți memora oricât de multe căutări doriți.
    În zona dvs. myChrono24, la Căutări memorate veți găsi o prezentare generală a căutărilor dvs. memorate. Aici puteți afișa rezultatele căutării curente pentru căutările dvs. individuale, puteți șterge căutările și puteți activa sau dezactiva notificările despre căutări. Printr-un clic pe Editare puteți redenumi căutări individuale.
    În contul dvs. Chrono24, la fila „Memorator de articole” veți găsi toate anunțurile dvs. marcate, astfel încât să le puteți accesa rapid. Prin clic pe inima din dreapta sus a anunțului, îl puteți adăuga în memoratorul dvs. de articole. Cu un nou clic pe inimă, anunțul va fi înlăturat din nou din memoratorul dvs. de articole. Dacă între timp vreunul dintre anunțuri nu mai este disponibil, nu îl veți mai putea accesa.
    Istoricul arată ultimele ceasuri vizionate, astfel încât să puteți găsi cu ușurință anunțurile care au fost deja vizualizate.

    Watch Collection

    În Watch Collection vă administrați și îngrijiți colecția de ceasuri online. Adăugați foarte simplu ceasuri, stocați cât de multe date doriți și încărcați propriile poze ale ceasurilor. În plus, în Watch Collection mai puteți urmări și istoricul performanțelor valorice și performanțele valorice viitoare. De asemenea, aveți posibilitatea de a viziona ceasurile care vă interesează, dar încă nu le dețineți.
    Nu, puteți observa și ceasuri care vă interesează și doriți să le urmăriți performanța valorică. Pentru aceasta, introduceți numărul de referință sau marca, modelul și starea ceasului și selectați opțiunea „Nu dețin acest ceas”.

    Aflați mai multe
    Puteți adăuga un număr nelimitat de ceasuri.
    De îndată ce ați achiziționat un ceas prin Chrono24, ceasul va fi adăugat la Watch Collection, astfel încât să puteți urmări performanța valorică a acestui ceas.
    În Watch Collection vedeți valoarea estimativă și performanța valorică atât a fiecărui ceas individual, cât și a întregii dvs. colecții de ceasuri.
    Valorile estimative se recalculează zilnic. Cu toate acestea, fluctuațiile nu sunt vizibile zilnic, ci pe o perioadă mai lungă de timp.
    Da, puteți adăuga pentru fiecare ceas poza proprie sau mențiuni proprii.
    Da, puteți adăuga la Watch Collection toate ceasurile, pentru a avea o colecție de ceasuri completă. Cu toate acestea, pentru ceasurile rare avem din păcate doar puține date sau deloc. Însă, de îndată ce ceasul a fost publicat mai frecvent în anunțuri și există suficiente date, aceste informații vor fi introduse automat în Watch Collection.

    Vânzarea privată a ceasurilor

    Generalități

    Pe Chrono24 postați gratuit anunțul pentru ceasul dvs. În cazul unei vânzări de succes, vă vom percepe un comision de 6,5% din prețul de vânzare. Acest comision este scadent doar în momentul în care v-ați vândut cu succes ceasul. Comisionul îl reținem în mod direct în momentul plății prețului de vânzare către dvs. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că în anumite cazuri singulare cumpărătorul nu poate achita prin Serviciul de cont fiduciar. Într-o asemenea situație, vă vom factura un comision pentru vânzare.

    Aflați mai multe
    Pe Chrono24, vânzătorii privați pot vinde gratuit accesorii.

    Pentru a crea un anunț, selectați punctul de meniu Vânzare ceas și apoi Vânzare accesorii.
    Inițial, anunțul dvs. va fi disponibil online pe Chrono24 timp de 3 luni. Dacă nu vindeți ceasul în acest timp, puteți prelungi durata anunțului cu încă 3 luni sau îl puteți șterge. Pentru prelungire, în anumite situații, avem nevoie de o dovadă că dețineți ceasul în continuare.
    În calitate de vânzător privat, puteți publica maximum 10 anunțuri. Vânzătorilor privați nu li se permite vânzarea comercială a articolelor. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a nu publica anunțuri de la vânzători privați dacă acestea lasă o impresie comercială.

    Dacă doriți să vă vindeți comercial ceasurile pe Chrono24, înregistrați-vă în calitate de comerciant. Informații suplimentare puteți găsi aici.
    Pentru colecționari nu există condiții speciale. În acest caz, publicați-vă fiecare ceas individual.
    Ca portal online, Chrono24 reunește iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător și vânzător. De aceea, noi nu cumpărăm, nu evaluăm și nu verificăm niciun fel de articol. Vă recomandăm să vă vindeți ceasul prin intermediul unui anunț.

    Postare anunț pentru ceas

    Cu ajutorul Asistentului de anunțuri vă puteți posta anunțul în câțiva pași:
    1. Introduceți mai întâi numărul de referință al ceasului dvs. în câmpul de căutare. Asistentul nostru de anunțuri detectează modelul și completează automat formularul.
    2. Acum, descrieți detaliat ceasul dvs. Cu cât este mai exactă descrierea, cu atât este mai ușor pentru potențialii clienți să găsească anunțul dvs.
    3. Introduceți în anunțul dvs. cel mult 10 poze cu vederi diferite ale ceasului. Mențineți pregătite camera foto și ceasul. În timpul creării anunțului dvs. vi se va solicita să fotografiați ceasul dvs. cu 2 ore stabilite de noi și să încărcați aceste poze ca dovadă a posesiei acestuia. Aceste poze apar ulterior și în anunțul dvs.
    4. Înregistrați-vă ca vânzător și introduceți datele dvs. bancare, pentru ca suma să poată fi virată direct în contul dvs.
    Aflați mai multe
    Numărul de referință indică modelul, resp. varianta modelului ceasului dvs. și poate consta din mai multe cifre și litere. În cazul unora dintre producători, găsiți numărul de referință gravat pe corpul carcasei (a nu se confunda cu numărul carcasei), pe închizătoarea curelei și rareori chiar și pe cadran. În orice caz, numărul de referință ar trebui să se regăsească pe documentele ceasului dvs. sau pe factură. Dacă nu găsiți numărul de referință, căutați pe internet numele producătorului de pe cadran și comparați pozele cu ceasul dvs. În majoritatea cazurilor, această cercetare vă va fi de folos.
    Pe baza pozelor de siguranță, verificăm dacă un vânzător deține într-adevăr ceasul ofertat. Dacă nu puteți seta ora specificată, o puteți nota pe un bilețel pe care să îl așezați lângă ceasul dvs. După aceea, încărcați fotografiile pe care le faceți în acest fel. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să ne contactați la PrivateSeller@chrono24.com
    Beneficiați de determinarea gratuită a valorii pe Chrono24. Comparăm ceasul dvs. cu 500.000 de anunțuri din întreaga lume și vă oferim o recomandare de preț cu ajutorul căreia obțineți cel mai bun preț de vânzare posibil.

    Bineînțeles că pentru a analiza prețul puteți căuta și manual prin anunțurile de pe Chrono24. În afară de aceasta, puteți solicita unui bijutier sau unei case de licitații să vă evalueze ceasul.

    Vă rugăm să rețineți că puteți obține un preț de vânzare mai mare dacă publicați un anunț online cu ceasul dvs. Prețul pe care îl obțineți de la casele de licitații locale sau de la bijutieri este de obicei mai mic, deoarece aceștia iau în calcul la achiziționare și propriul lor comision.
    Descrierile celor mai importanți termeni de specialitate le găsiți în propriul nostru Lexicon pentru ceasuri.
    Dacă nu găsiți anunțul dvs. pe Chrono24, acest lucru se poate datora următoarelor motive:
    1. Verificarea manuală nu a avut loc încă.
    2. Pentru securitatea tuturor utilizatorilor Chrono24, examinăm manual anunțurile noi. Această verificare are loc în zilele lucrătoare, dar nu în weekend. Activarea durează de obicei între 1 și 3 zile lucrătoare.
    3. Imaginile de securitate nu sunt corecte. În acest caz, ați primit un e-mail cu rugămintea de a actualiza imaginile de securitate din contul dvs. Chrono24.
    4. Contul dvs. de utilizator nu este activat încă. Vă rugăm să verificați dacă ați dat clic pe linkul inclus în e-mailul de activare și ați confirmat contul dvs. de utilizator.
    5. În unele țări este necesar să se verifice identitatea vânzătorului privat. Probabil, identitatea dvs. nu a fost încă verificată. Vă rugăm să rețineți că verificarea documentului dvs. de identitate poate dura între 1 și 3 zile lucrătoare.
    6. Avem nevoie încă de informații fiscale de la dvs.: dacă sunteți supus impozitării în UE, vă rugăm să introduceți numărul dvs. de identificare fiscală.
    Vă puteți edita anunțurile private în zona myChrono24 Anunțuri. Printr-un clic pe linkul corespunzător puteți să vă modificați sau să vă ștergeți anunțurile. Dacă doriți să faceți modificări asupra prețului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să contactați PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să țineți cont de faptul că anunțul dvs. este eliminat definitiv din portofoliul nostru imediat ce îl ștergeți.
    Dacă plata pentru taxa pentru upgrade-ul dvs. premium nu funcționează, puteți anula tranzacția și vă puteți adresa la Chrono24. Selectați acolo o altă modalitate de plată. Pentru alte întrebări vă rugăm să vă adresați la PrivateSeller@chrono24.com
    Inițial, anunțul dvs. va fi disponibil online pe Chrono24 timp de 3 luni. Dacă vindeți ceasul în afara platformei în această perioadă sau dacă nu mai vrei să-l vindeți, puteți oricând să vă ștergeți anunțul din contul dvs. Chrono24.
    Vrem să oferim permanent vizitatorilor pieței noastre de ceasuri cea mai bună calitate posibilă. Pentru a menține starea actualizată a anunțurilor de pe Chrono24, verificăm prin e-mail la fiecare 3 luni dacă articolele din anunțurile publicate mai sunt disponibile. Dacă nu confirmați anunțul dvs., acesta va fi șters automat după o săptămână.
    Suntem bucuroși să vă reactivăm anunțul. Trimiteți-ne pur și simplu un e-mail la PrivateSeller@chrono24.com

    Vânzare

    Dvs. vindeți în condiții de siguranță prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Acest lucru înseamnă că veți expedia ceasul abia după ce cumpărătorul a virat prețul de cumpărare pe contul fiduciar. De îndată ce produsul a ajuns în siguranță la cumpărător, vi se va plăti prețul de cumpărare.

    În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. În acest sens, vă rugăm să îi comunicați acestuia o modalitate de plată aleasă de dvs., de ex., virament bancar sau PayPal.

    Mai multe informații despre vânzarea prin serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.
    Într-un astfel de caz, nu vă asumați niciun risc inutil. Îi puteți oferi cumpărătorului, de ex. plata prin PayPal. Foarte important: Expediați articolul numai după ce ați primit banii și suma a fost creditată definitiv în contul dvs. bancar. Nu vă bazați pe confirmările de plată prin e-mail.

    Bineînțeles că puteți preda ceasul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii.
    Din motive de protecție a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului și vânzătorului. În cursul acestei operații, adresele de e-mail sunt anonimizate în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activități frauduloase.

    Atunci când ați ajuns la un acord cu persoana interesată, puteți solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular puteți găsi în fiecare e-mail pe care îl primiți de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

    Aici puteți vedea un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
    Cumpărătorul plătește de regulă prin serviciul de cont fiduciar de pe Chrono24. Aceasta înseamnă că după comandă, acesta virează suma pe un cont fiduciar sigur. Apoi expediați ceasul către cumpărător și veți primi prețul de cumpărare imediat ce ceasul a ajuns în siguranță la cumpărător.

    În cazuri individuale, poate să apară situația în care cumpărătorul sau vânzătorul nu poate beneficia de serviciul de cont fiduciar în țara sa. Într-un astfel de caz, cumpărătorul vă plătește direct. Pentru aceasta, vă rugăm să alegeți o modalitate de plată, de ex. virament bancar sau PayPal. Chrono24 transmite apoi informațiile dvs. de plată către cumpărător.

    Mai multe informații despre serviciul de cont fiduciar puteți găsi aici.

    Bineînțeles că puteți preda articolul și personal cumpărătorului. Pentru aceasta, vă recomandăm să alegeți un loc protejat și monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii. Și în acest caz puteți alege serviciul de cont fiduciar ca modalitate sigură de plată. Vă rugăm să aveți în vedere și propriile noastre Indicații privind siguranța.
    Dacă utilizați Serviciul de cont fiduciar pentru anunțul dvs., noi vom reține comisionul în mod direct în momentul plății prețului de vânzare către dvs.

    Dacă suma vă este plătită în mod direct de către cumpărător, vă vom factura un comision pentru vânzare. Vă rugăm să achitați în cel mult 14 zile factura emisă către dvs.

    Aflați mai multe
    Dacă v-am facturat comisionul pentru vânzare, cu toate că nu v-ați vândut ceasul, puteți storna vânzarea. Pentru aceasta, vă rugăm să încărcați din nou în vederea de ansamblu a vânzărilor 2 fotografii ale ceasului dvs., ca dovadă a deținerii.

    În cazul în care ați v-ați vândut ceasul prin alte modalități, vă rugăm să ne trimiteți un document justificativ în acest sens.
    Pentru ca ceasul dvs. să ajungă în siguranță la destinatar, vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

    • Ambalarea: Alegeți o cutie de carton stabilă pentru expediere, într-o dimensiune potrivită, și utilizați material de ambalare suficient.
    • Adresa destinatarului: Înainte de expediere, solicitați-i cumpărătorului să vă confirme adresa de livrare. Aveți grijă ca aceasta să fie bine lizibilă pe cutia de carton de expediere.
    • Asigurarea: Informați-vă încă dinainte de expediere în privința asigurării de expediere. Aceasta trebuie să fie neapărat valabilă și pentru bunuri de valoare, precum ceasurile, și aceasta trebuie să acopere întreaga lor valoare împotriva deteriorării și pierderii.
    • Tracking: Alegeți o modalitate de expediere cu urmărirea expedierii. După expediere, comunicați-i cumpărătorului ID-ul de tracking, pentru ca acesta să poată urmări expedierea.

    Vânzarea profesională a ceasurilor

    Pe Chrono24 vă înregistrați în doar câțiva pași ca comerciant profesionist:
    1. Introduceți-vă datele personale
    2. Specificați informațiile privind plata (card bancar sau pe întreg teritoriul Europei și debitare directă SEPA)
    3. Transmiteți documentele pentru verificare
    Acum, puteți deja încărca primele anunțuri. Însă înainte ca anunțurile dvs. să fie publicate, este necesară activarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că activarea se face numai după verificarea informațiilor și documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, prin încărcare, e-mail, fax sau servicii poștale:
    • Extras de la Registrul Comerțului sau Autorizație de funcționare
    • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
    Utilizați perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24 și înregistrați-vă acum:
    Chrono24 oferă trei pachete cu modele de preț diferite, care sunt adaptate perfect nevoilor dvs. Pachetele Light, Pro și Premium diferă, printre altele, în ceea ce privește numărul de anunțuri incluse și comisionul pentru vânzare. Puteți plăti pachetul dvs. în avans lunar sau pentru un an. Toate detaliile le găsiți aici.
    Puteți fie să introduceți chiar dvs. înșivă datele ceasurilor dvs., fie să le importăm noi pentru dvs. din pagina dvs. de internet. În Zona comerciantului vă creați dvs. înșivă anunțurile – aveți la dispoziție numeroase funcții utile pentru aceasta. Indiferent de pachetul rezervat, puteți publica și 16 poze în anunțul dvs. Importul de date de pe pagina dvs. web este posibil începând de la 50 de anunțuri. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet și sunt actualizate zilnic.
    La importul de date, reclamele sunt preluate 1:1 de pe site-ul dvs. web de comerciant. Modificările de pe site-ul dvs. web sunt afișate automat pe Chrono24 după importul următor.

    La introducerea manuală a datelor, editați sau ștergeți chiar dvs. înșivă anunțurile în zona comerciantului. Pentru aceasta, selectați în Anunțurile mele opțiunea Modificare/ștergere anunțuri. Introduceți în formular modificările corespunzătoare și apoi salvați anunțul.
    Pentru piesele accesorii oferim condiții speciale. 50 de anunțuri pentru piese accesorii vor fi socotite ca un singur anunț pentru un ceas.
    Din motive de protecție a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului și vânzătorului. Prin aceasta, adresele de e-mail sunt anonimizate automat, pentru a vă proteja de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activități frauduloase.

    Atunci când ați ajuns la un acord cu persoana interesată, îi puteți solicita datele de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal sau pentru a afla adresa de expediere a acesteia. Un link către acest formular puteți găsi în fiecare e-mail pe care îl primiți de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

    Aici puteți să vedeți un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:

    41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

    Protecția datelor

    Da. Utilizăm cea mai modernă tehnologie de siguranță tehnică, pentru ca datele dvs. personale să fie protejate împotriva manipulării, pierderii parțiale sau totale și împotriva accesului nepermis din partea terților. Mai multe detalii găsiți în Politica de confidențialitate.
    Utilizăm datele dvs. personale exclusiv pentru derularea solicitării dvs. de cumpărare sau a comenzii dvs. Dezvăluirea datelor către terți are loc numai dacă acest lucru este adus la cunoștință în propria noastră Politică de confidențialitate.

    DAC 7

    DAC 7 este noua Directivă UE 2021/514. În calitate de portal, suntem obligați să furnizăm Biroului Federal Central German pentru Impozite (BZSt) informații despre veniturile vânzătorilor de pe platforma noastră. De asemenea, în acest context, trebuie să transmitem numărul dvs. de identificare fiscală.

    Găsiți mai multe informații despre datele pe care le transmitem în Politica de confidențialitate.

    Interogarea se bazează pe Directiva UE 2021/514 („DAC 7”) din 22 martie 2021, care a intrat în vigoare la 1 ianuarie 2023.

    Această abreviere înseamnă „Directiva privind cooperarea administrativă (Directive on Administrative Cooperation)”.
    Stocăm datele atâta timp cât există o cerință legală în acest sens.
    Nu – dacă sunteți înregistrat(ă) fiscal într-un stat membru UE. Acesta este cazul în care vi s-a atribuit un cod de identificare fiscală într-o țară din UE.
    • Pentru comercianți și vânzători privați rezidenți în afara UE: deoarece nu putem determina obligațiile fiscale în acest caz, întrebăm în mod activ dacă există un cod de identificare fiscală relevant.
    • Pentru comercianții și vânzătorii particulari din UE: presupunem că există cel puțin un cod de identificare fiscală relevant pentru DAC 7. Sunteți obligat să-l furnizați conform realității.
    Pentru vânzătorii privați de pe Chrono24, suntem obligați să transmitem următoarele date către Biroul Federal Central German pentru Impozite (BZSt):
    • Prenume și numele de familie
    • Adresa (strada, codul poștal, localitatea, țara)
    • codul de identificare fiscală atribuit vânzătorului și statul membru al Uniunii Europene care l-a emis
    • Data nașterii
    • identificatorul contului financiar
    • orice taxe, comisioane sau impozite reținute sau percepute de noi în perioada de raportare
    • remunerarea totală plătită sau creditată în perioada de raportare
    • numărul de activități relevante pentru care a fost plătită sau creditată remunerația în perioada de raportare

    Pentru mai multe informații despre datele pe care le transferăm, consultați Declarația privind protecția datelor.
    Începând cu anul 2023 trebuie să raportăm toate vânzările generate precum și informații despre vânzătorii care operează la noi și care sunt rezidenți fiscali în UE, către Biroul Central Federal pentru Impozite (BZSt).
    Trebuie să oferim informații cu privire la toți vânzătorii înregistrați în UE care fie au efectuat cel puțin 30 de vânzări, fie au câștigat cel puțin 2.000 de € pe platforma noastră într-un an calendaristic.
    Suntem obligați să solicităm codurile de identificare fiscală de îndată ce vindeți ceasuri prin intermediul Chrono24 începând cu anul 2023 - chiar dacă anunțul dvs. a fost deja publicat înainte de această dată.
    Trebuie să furnizați codul de identificare fiscală al fiecărei țări în care sunteți înregistrat în scopuri fiscale.
    Atât timp cât sunteți înregistrat în scopuri fiscale într-o țară din UE, trebuie să furnizați codul corespunzător.
    Nu, nu reținem taxele și nici nu le plătim pentru dvs. Doar transmitem date relevante din punct de vedere fiscal privind tranzacțiile de pe piață printr-o conexiune criptată.
    Respectăm cu strictețe legile aplicabile privind protecția datelor. Toate datele pe care le înregistrați pe Chrono24 sunt criptate (SSL) și transmise prin conexiuni de internet securizate (HTTPS).
    Datele dvs. fiscale vor fi folosite exclusiv în cadrul furnizării de informații Biroului Federal Central pentru Impozite și nu vor fi publicate.
    Urmați acest link pentru a ajunge la pagina de introducere a datelor. Ați primit deja prin e-mail și linkul de la noi.
    Dacă aveți o rezidență în UE, vă rugăm să salvați codul de identificare fiscală al țării în care aveți rezidența. În cazul în care sunteți înregistrat în scopuri fiscale și în alte țări din UE, vă rugăm să furnizați și aceste coduri de identificare fiscală. În cazul în care rezidența dvs. se găsește în afara UE, puteți să menționați dacă există înregistrări fiscale pentru dvs. în cadrul UE.
    În funcție de țara în care sunteți rezident, codul dvs. de identificare fiscală poate fi găsit pe diferite documente. O prezentare generală a documentelor relevante din țara dvs. găsiți pe pagina web OECD.
    Urmați linkul și selectați țara dvs. din listă. În PDF-ul anexat puteți citi unde găsiți codul de identificare fiscală.
    În cazul în care ați introdus neintenționat un cod incorect pe care nu îl puteți prelucra singur(ă), vă rugăm să contactați Serviciul de asistență.

    Obligația de raportare a vânzărilor care au legătură cu Franța

    Dispozițiile articolului 242 bis din „Code général des impôts” (CGI, Codul fiscal din Franța) din articolul 10 din Legea nr. 2018-898 (cunoscută și sub numele de „Ecollab”) din 23 octombrie 2018 de combatere a fraudei prevăd că operatorii de piețe online trebuie să respecte următoarea obligație de raportare:
    • Raportare anuală către autoritatea fiscală franceză privind activitățile vânzătorilor care operează pe platformă care au legătură cu Franța;
    • Informare cu privire la raportarea vânzătorilor înregistrați.
    Suntem obligați să raportăm vânzările prin intermediul Chrono24 către autoritățile fiscale franceze, dacă este îndeplinit unul dintre următoarele criterii:
    • expedierea a fost efectuată către o adresă din Franța;
    • expedierea a fost efectuată de la o adresă din Franța;
    • vânzătorul este rezident în Franța sau are o adresă a sediului social în Franța – pe lângă expediere, și o livrare personală în interiorul și în afara Franței este supusă raportării.

    Veți primi un mesaj de la noi prin care vă informăm că am raportat una sau mai multe dintre vânzările dvs. către autoritățile fiscale franceze. Pentru mai multe informații privind obligațiile fiscale și/sau de securitate socială, vă rugăm să vizitați site-urile web ale autorităților fiscale franceze: www.impots.gouv.fr și www.urssaf.fr.
    Nu putem și nu ne este permis să vă oferim consultanță fiscală. Dacă aveți întrebări cu privire la raportare, vă rugăm să contactați autoritățile fiscale franceze sau consilierul dumneavoastră fiscal.
    Conform legii franceze de combatere a fraudei suntem obligați să raportăm următoarele informații:
    • numărul dumneavoastră de identificare fiscală, numărul dumneavoastră UE de identificare în scopuri de TVA sau SIREN / SIRET;
    • statutul dumneavoastră declarat – persoană juridică, persoană fizică care desfășoară o activitate profesională sau persoană fizică care activează ca vânzător privat;
    • numărul și cifra de afaceri totală a tranzacțiilor dumneavoastră, care au legătură cu Franța.

    Toate sumele de aici sunt rotunjite la cel mai apropiat număr întreg și sunt prezentate în euro.
    Există un prag minim pentru vânzările care trebuie să fie raportate la autoritățile fiscale franceze – dacă ați efectuat mai puțin de 20 de vânzări sau ați realizat un venit din vânzări mai mic de 3.000 de euro, aceste vânzări nu se raportează autorităților fiscale franceze de către noi.
    Noi nu putem și nu ne este permis să vă oferim consiliere fiscală. Dacă aveți întrebări cu privire la raportare, vă rugăm să contactați autoritățile fiscale franceze sau pe consilierul dumneavoastră fiscal.
    Noi stabilim ce vânzări raportăm autorităților fiscale franceze pe baza
    • adresei pe care ați introdus-o în contul dumneavoastră Chrono24,
    • a locului de expediere,
    • a adresei de livrare.

    Vă rugăm să păstrați la zi informațiile din contul dumneavoastră Chrono24. Se aplică Termenii și condițiile generale ale platformei noastre.
    Nu putem și nu ne este permis să vă oferim consultanță fiscală. Dacă aveți întrebări cu privire la raportare, vă rugăm să contactați autoritățile fiscale franceze sau consilierul dumneavoastră fiscal.

    Pentru mai multe informații privind obligațiile fiscale și/sau de securitate socială, vă rugăm să vizitați site-urile autorităților fiscale franceze: www.impots.gouv.fr și www.urssaf.fr.
    În acest caz, este posibil să vă supuneți în continuare obligațiilor fiscale și/sau de securitate socială din Franța. Exemple:
    • Vânzarea către clienți rezidenți în Franța poate conduce la obligații fiscale în materie de TVA.
    • Aveți reședința obișnuită sau un sediu permanent în Franța.
    • În calitate de angajator, angajat sau lucrător independent în Franța, ați putea fi obligat să plătiți contribuții de securitate socială în această țară.

    Dacă nu sunteți sigur dacă trebuie să vă conformați anumitor obligații fiscale și/sau de securitate socială în Franța, nu ezitați să contactați autoritatea fiscală franceză sau consilierul dumneavoastră fiscal.
    Puteți găsi mai multe informații privind obligațiile fiscale și/sau de securitate socială pe site-urile web ale autorităților fiscale franceze: www.impots.gouv.fr și www.urssaf.fr.
    Suntem obligați să raportăm vânzările dvs. către autoritățile fiscale franceze începând cu anul 2019.
    Nu putem și nu ne este permis să vă oferim consultanță fiscală. Dacă aveți întrebări cu privire la raportare, vă rugăm să contactați autoritățile fiscale franceze sau consilierul dumneavoastră fiscal.
    Căutarea dvs. nu a returnat nici un rezultat
    Aveţi întrebări?

    Suntem bucuroși să vă ajutăm personal în continuare.

    +1 646-887-3560