LogareLogare

Ajutor şi întrebări frecvente (FAQ) Chrono24

Pentru a găsi rapid răspunsuri la întrebările dvs. cel mai bine este să utilizaţi căutarea cu text liber oferită de noi. În mod alternativ, puteţi lua direct legătura cu noi.

Căutare pe Chrono24

Cum caut un ceas pe Chrono24?
Pe Chrono24 găsiţi comod ceasul pe care îl doriţi prin bara de căutare. În plus, pagina cu rezultatele căutării oferă şi multiple posibilităţi de filtrare.

Bară de căutare
Bara de căutare oferă cea mai facilă şi mai rapidă cale. Termenul de căutare este completat şi întregit în mod automat în timpul introducerii.

Pagina cu rezultatele căutării
Pagina cu rezultatele căutării oferă multiple opţiuni de filtrare. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, referinţă sau disponibilitate. În plus, pagina cu rezultatele căutării poate fi sortată în funcţie de relevanţă, preţ sau data prezentării.

Făcând clic pe Memorează această căutare, puteţi crea o nouă solicitare de căutare, pentru a fi informat prin e-mail despre noi oferte. Prin aceasta, filtrul pe care l-aţi selectat este memorat în mod automat.
Cum filtrez rezultatele căutării în funcţie de anumite oferte?
După ce aţi căutat un produs prin bara de căutare, puteţi efectua o filtrare mai fină a rezultatulului căutării cu ajutorul filtrelor din lista cu rezultate. De exemplu, filtraţi în funcţie fabricant, model, stare sau material. Printr-un clic pe mai mult apar opţiuni suplimentare de filtrare. Puteţi selecta simultan mai multe dintre valorile unui filtru. Pentru a dezactiva un filtru, îndepărtaţi simplu bifa corespunzătoare.

Prin câmpul de selectare din partea dreaptă sus a marginii listei adaptaţi sortarea rezultatelor. Alegeţi între preţ, data prezentării şi relevanţă. Puteţi modifica sortarea standard în propria dvs. zonă myChrono24, în Setări.

Cumpărarea ceasurilor

Doresc să cumpăr un anumit ceas. Cum trebuie să procedez?
Pentru a cumpăra un ceas de pe Chrono24 există 2 variante:

Derulare prin Chrono24:
În cazul unor numeroase oferte puteţi să vă comandaţi ceasul direct prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Pentru a cumpăra un ceas prin Chrono24, pe pagina ofertei faceţi clic pe butonul verde „Creare solicitare de cumpărare” sau „Cumpărare imediată”.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Contactaţi direct vânzătorul:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, ar trebui să vă adresaţi vânzătorului prin formularul de contact (buton: „Contactare vânzător”) sau telefonic. După aceea, stabiliţi condiţiile referitoare la plată şi expediere direct cu vânzătorul.
Cine este partenerul meu contractual la cumpărarea unui ceas?
În fiecare caz, partenerul dvs. contractual este comerciantul sau vânzătorul privat respectiv. Dacă vă decideţi asupra cumpărării prin Chrono24, condiţiile de vânzare vă vor fi afişate în cursul procesului de cumpărare. Atunci când vă cumpăraţi ceasul direct printr-un comerciant, vă rugăm să ţineţi cont de termenii şi condiţiile comerciantului respectiv.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
La ce trebuie să am grijă atunci când cumpăr de la persoane fizice?
Dacă doriţi să cumpăraţi de la un vânzător privat, serviciul de cont fiduciar pe Chrono24 este cel mai sigur mod de a plăti ceasul. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături dacă ceva nu se derulează conform condiţiilor stabilite.

Dacă comerciantul privat nu oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, vă sfătuim să stabiliţi o întâlnire personală, într-o locaţie sigură. O derulare personală la sediul unui comerciant de ceasuri recunoscut, care poate să şi verifice ceasul în acelaşi timp, este cea mai sigură variantă pentru această întâlnire. Variante posibile sunt plata prin PayPal sau utilizarea unui serviciu de cont fiduciar extern. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că îi putem verifica numai pe vânzătorii privaţi care oferă serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Înainte de a cumpăra un ceas de la un vânzător privat, verificaţi cu exactitate oferta şi condiţiile.
Cum se desfăşoară cumpărarea, în detaliu?
Pentru a cumpăra un ceas de pe Chrono24 există 2 variante:

Derulare prin Chrono24:
În cazul unor numeroase oferte puteţi să vă comandaţi ceasul direct prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Pentru a cumpăra un ceas prin Chrono24, pe pagina ofertei faceţi clic pe butonul verde „Creare solicitare de cumpărare” sau „Cumpărare imediată”.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Contactaţi direct vânzătorul:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, ar trebui să vă adresaţi vânzătorului prin formularul de contact (buton: „Contactare vânzător”) sau telefonic. După aceea, stabiliţi condiţiile referitoare la plată şi expediere direct cu vânzătorul.

Vă rugăm să aveţi în vedere următoarele: În fiecare caz, partenerul dvs. contractual vânzătorul.
Cum contactez vânzătorul unui ceas?
În cazul unei oferte pentru care există posibilitatea derulării prin Chrono24, puteţi comanda articolul prin butonul verde „Creare solicitare de cumpărare” sau „Cumpărare imediată”. Prin intermediul opţiunii „Întrebări referitoare la acest ceas” puteţi adresa vânzătorului întrebări cu caracter general referitoare la ofertă.

Pentru toate celelalte oferte, puteţi lua legătura cu vânzătorul prin utilizarea butonului „Contactare vânzător”.

Vânzătorul primeşte mesajul dvs. prin e-mail. Nu deţinem nicio informaţie referitoare la momentul în care mesajul a fost citit sau în care s-a răspuns la acesta. În mod alternativ, puteţi lua legătura telefonic dacă vânzătorul a menţionat numărul de telefon. Numărul de telefon îl puteţi găsi pe pagina ofertei, utilizând butonul „Vânzător”.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Din ce este constituit preţul de vânzare al unui ceas?
Preţul de vânzare al unui ceas este constituit din mai multe componente diferite. În primul rând este relevant preţul ofertei pentru ceasul în sine. În plus, pot să se aplice costuri suplimentare pentru ambalare, asigurare, expediere sau taxa pe valoarea adăugată şi taxa de import. În funcţie de locaţia comerciantului de la care comandaţi ceasul, din ţară sau din străinătate, pot să se aplice diverse niveluri de costuri suplimentare. Contactaţi comerciantul pentru informaţii exacte.
Oferta provine din străinătate. Ce aspecte trebuie să am în vedere şi ce comisioane se aplică?
Preţul este afişat în anunţ aşa cum a fost introdus de vânzător. Astfel, pot să se aplice costuri suplimentare, cum ar fi comisioanele vamale, impozitele, costurile de expediere şi asigurare.

Pentru a afla preţul exact şi costurile incluse, vă rugăm să contactaţi ofertantul. El vă poate spune dacă formalităţile vamale sunt asigurate de operatorul de transport. Pentru regulamentele aplicabile în ţara dvs., vă rugăm să vă adresaţi autorităţii dvs. vamale locale.

Pe teritoriul Uniunii Europene cumpărarea ceasurilor este scutită de taxe vamale. În cazul importului dintr-o ţară terţă în U.E., de exemplu din S.U.A., preţului i se mai adaugă şi un comision vamal cu valoare redusă şi taxa de import. Pentru informaţii exacte, vă rugăm să contactaţi autoritatea dvs. vamală.
Care sunt modalităţile de plată disponibile?
Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi prin cardul de credit sau prin transfer bancar pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme.

Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Fiecare vânzător decide în nume propriu asupra modalităţilor de plată pe care le oferă. Vă rugăm să contactaţi direct vânzătorul pentru a discuta detaliile privind plata. Uneori, vânzătorul menţionează în textul descrierii modalităţile de plată posibile.
Vânzătorul oferă ca modalitate de plată numai plata în avans prin transfer bancar. Este acest lucru demn de încredere?
Dacă vânzătorul este comerciant profesionist:
Da, numeroşi comercianţi profesionişti solicită plata în avans prin transfer bancar. Suntem foarte atenţi să asigurăm faptul că comercianţii menţionaţi pe Chrono24 sunt demni de încredere. În cadrul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unui verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Printre alte informaţii, aceasta include atât certificatul de înregistrare a activităţii comerciale, cât şi referinţele din partea altor comercianţi. Alternativ, se poate aranja o întâlnire personală într-o locaţie sigură pentru plata în numerar şi predarea ceasului. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că Chrono24 nu îşi asumă nicio răspundere pentru cumpărare.

Dacă vânzătorul este privat:
În cazul cumpărării de la un vânzător privat, plata în avans nu este o metodă sigură. Dacă vânzătorul privat dispune de modalitatea de plată în avans şi dvs. doriţi să cumpăraţi neapărat ceasul, este în propriul dvs. interes să verificaţi credibilitatea vânzătorului şi ofertei. De exemplu, puteţi solicita referinţe sau expedierea unor poze suplimentare ale ceasului sau ale documentelor personale. Alternativa posibilă plăţii în avans este o întâlnire personală într-o locaţie sigură pentru plata în numerar sau utilizarea unui serviciu fiduciar demn de încredere. Dacă aveţi îndoieli în ceea ce priveşte credibilitatea vânzătorului, ar fi mai bine să renunţaţi la cumpărare.

Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Am posibilitatea derulării cumpărării printr-un cont escrow/serviciu de cont fiduciar?
Numeroşi vânzători oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24. Pentru aceasta, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme. Informaţii suplimentare privind derularea prin Chrono24 găsiţi aici:
Dacă vânzătorul nu oferă posibilitatea de derulare prin Chrono24, vă rugăm să ţineţi cont de următoarele indicaţii:
Următoarele servicii de cont fiduciar au doar scop orientativ, neprezentând nicio recomandare expresă din partea noastră: www.escrow.com şi www.eco-treuhand.de. Este posibil ca în ţara dvs. să fie disponibile şi alte servicii serioase de cont fiduciar. Informaţi-vă cu exactitate în prealabil atunci când alegeţi un serviciu de cont fiduciar.

În ceea ce priveşte utilizarea unui serviciu de cont fiduciar trebuie să fie de acord atât cumpărătorul, cât şi vânzătorul. Dacă utilizaţi un serviciu de cont fiduciar, obţineţi toate informaţiile direct de la serviciul de cont fiduciar. Nu vă bazaţi pe e-mail-urile retransmise de vânzător.
Ce spune sigiliul Trusted Seller despre un comerciant?
În momentul înregistrării, fiecare comerciant de pe Chrono24 este supus unui verificări cuprinzătoare a identităţii şi seriozităţii acestuia. Sigiliul Trusted Seller se acordă în mod exclusiv comercianţilor care se disting prin seriozitate şi grad de încredere, fiind catalogaţi astfel atât de către Chrono24, cât şi de utilizatorii săi.

Trusted Seller este un comerciant de ceasuri profesionist şi se obligă să respecte anumite condiţii.Printre altele, acestea se referă la faptul că

  • informaţiile lui personale şi cele ale companiei lui, afişate pe platformă şi puse la dispoziţia Chrono24 sunt conforme cu realitatea
  • el comercializează în exclusivitate produse originale, provenite din surse de încredere
  • el afişează starea produselor sale conform realităţii şi atenţionează textual, dar şi prin imagini, cu privire la eventuale defecţiuni sau deteriorări
  • el răspunde în termen de 5 zile lucrătoare solicitărilor primite de la clienţi pe e-mail prin intermediul Chrono24.

În prim-plan se află derularea onestă a afacerii. În cazul în care se ajunge la discrepanţe, comerciantul, împreună cu clientul, caută o soluţie satisfăcătoare pentru ambele părţi. Încălcarea uneia sau mai multora dintre aceste condiţii poate duce la retragerea temporară sau permanentă a sigiliului Trusted Seller, sau - în cazul unor încălcări mai grave - chiar la retragerea calităţii de membru al Chrono24.
Cum îi este afişată vânzătorului adresa mea de e-mail?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. Atunci când contactaţi un vânzător, adresa dvs. de e-mail nu este comunicată, ci anonimizată în mod automat prin intermediul sistemului nostru.

După ce aţi ajuns la un acord cu vânzătorul, acesta poate solicita datele dvs. de contact. Pentru aceasta, primiţi prin e-mail un link către un formular de pe pagina noastră, prin care puteţi să trimiteţi datele dvs. de contact.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
De ce sunt anonimizate adresele de e-mail ale unora dintre vânzători şi altele nu?
Pentru vânzătorii din anumite ţări am implementat deja un sistem anonimizat de comunicaţii. În prezent, adresele de e-mail sunt afişate anonimizat numai în aceste cazuri. În curând ne vom extinde sistemul de comunicaţii la nivelul tuturor ţărilor.

Vânzarea ceasurilor în privat pe Chrono24

Cum postez anunţul pentru un ceas?
Prin intermediul formularului nostru postaţi anunţul cu ceasul dvs. urmând puţine etape:
  1. Descrieţi detaliat ceasul dvs. Cu cât este mai exactă descrierea, cu atât mai uşor pentru potenţialii clienţi să găsească anunţul dvs.
  2. Introduceţi în anunţul dvs. cel mult 4 poze cu vederi diferite ale ceasului. Menţineţi pregătită camera foto. În timpul creării anunţului dvs. vi se va solicita să fotografiaţi ceasul dvs. cu 2 ore stabilite de noi şi să încărcaţi aceste poze ca dovadă a deţinerii. Aceste poze apar mai târziu şi în anunţul dvs.
  3. Vă rugăm să vă introduceţi datele personale.
  4. În ultima etapă va trebui să verificaţi încă o dată informaţiile pe care le-aţi introdus şi să achitaţi comisionul pentru anunţ.
Cât costă anunţul şi ce modalităţi de plată există?
Pentru un anunţ privat pentru ceasuri solicităm un comision în valoare de 2,85% din preţul specificat în anunţ, însă minimum 5,00EUR. Suma cea mai mare pe care o plătiţi este de 299,00 EUR per anunţ – indiferent cât de mare este preţul. Dacă ceasul dvs. nu se vinde în termen de 6 luni, vă rambursăm în întregime acest comision. Comisionul pentru anunţ poate fi plătit prin PayPal, card de credit sau transfer bancar. Versiunea 10/2015.
Cât de precis funcţionează garanţia returnării banilor?
Dacă nu vă vindeţi ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim comisionul pentru anunţ. Condiţiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut şi să fiţi încă în posesia acestuia. Pentru aceasta, după ce au trecut cele 6 luni, ne dovediţi în termen de 4 săptămâni că sunteţi încă în posesia ceasului.
Cum îmi editez sau şterg anunţurile private?
Anunţurile dvs. private le editaţi în zona myChrono24Anunţurile mele”. Printr-un clic pe link-ul corespunzător puteţi să vă modificaţi sau să vă ştergeţi anunţul. Dacă doriţi să faceţi modificări asupra preţului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să vă contactaţi PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că anunţul dvs. este eliminat definitiv din gestiunea noastră imediat ce îl ştergeţi.
Cum se desfăşoară vânzarea, în detaliu?
Ca piaţă online, Chrono24 reuneşte iubitori de ceasuri din întreaga lume. Cu excepţia cumpărărilor, care se derulează prin serviciul de cont fiduciar pe Chrono24, nu sunt implicaţi în procesul propriu de vânzare. Negocierea şi stabilirea condiţiilor privind expedierea şi plata se face în mod direct între vânzător şi cumpărător.

Doriţi să oferiţi opţiunea a derulare a plăţii prin serviciul de cont fiduciar pe Chrono24? Informaţii suplimentare puteţi găsi aici.
Ce metode de plată pot oferi atunci când am găsit un cumpărător?
În calitate de vânzător privat aveţi posibilitatea de a oferi serviciul de cont fiduciar pe Chrono24. Cu ajutorul acestui serviciu câştigaţi încrederea potenţialilor cumpărători şi vă creşteţi propriile şanse de vânzare. Echipa noastră vă sprijină cu drag la vânzarea ceasului dvs. şi este mereu la dispoziţia dvs. Pentru dvs., ca vânzător, serviciul de cont fiduciar este şi complet gratuit. Doriţi să oferiţi opţiunea a derulare a plăţii prin serviciul de cont fiduciar pe Chrono24? Informaţii suplimentare puteţi găsi aici.

În plus, de exemplu, puteţi oferi următoarele opţiuni de plată: prin transfer bancar, PayPal sau printr-un serviciu de cont fiduciar extern. Foarte important: Expediaţi articolul numai după ce aţi primit banii şi suma a fost creditată definitiv în contul dvs. bancar.

Dacă vă decideţi împreună cu cumpărătorul asupra plăţii prin PayPal, aveţi nevoie de adresa de e-mail a contului său PayPal pentru a îi trimite o solicitare de plată. Pentru aceasta trebuie să solicitaţi datele de contact ale cumpărătorului printr-un formular. Un link în acest scop găsiţi atât în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la cumpărător prin intermediul sistemului nostru, cât şi în centrul de mesaje din propria dvs. zonă myChrono24.

Bineînţeles că puteţi preda ceasul cumpărătorului şi personal. Pentru aceasta vă recomandăm să alegeţi un loc protejat şi monitorizat, cum ar fi un magazin de bijuterii.
Chrono24 achiziţionează ceasuri în mod direct?
Ca piaţă online, Chrono24 reuneşte iubitori de ceasuri din întreaga lume. În acest context, negocierea are loc întotdeauna între cumpărător şi vânzător. În decursul acestui proces, noi nu evaluăm sau nu verificăm niciun fel de articole. Vă recomandăm să vă vindeţi ceasul prin intermediul unui anunţ privat.
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afişată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. În cursul acestei operaţii, adresa de e-mail este anonimizată în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.

Atunci când aţi ajuns la un acord cu persoana interesată, puteţi solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular găsiţi în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com

myChrono24

De ce să mă înregistrez în myChrono24?

Oferte exclusive
Obţineţi acces la oferte care sunt vizibile numai utilizatorilor myChrono24. Aveţi acces exclusiv la oferte ale ofertanţilor privaţi din primele zile de după publicare.

Mai rapid către ţintă
myChrono24 diminuează munca utilizatorilor înregistraţi. Nu trebuie să introduceţi caractere de confirmare şi funcţia noastră de completare automată face şi mai uşoară căutarea ceasului pe care îl doriţi.

Întotdeauna la zi cu actualitatea
Datorită căutării memorate nu mai pierdeţi nicio ofertă interesantă. Dvs. vă salvaţi căutarea, iar noi vă informăm imediat ce sunt găsite oferte noi.

Ţineţi evidenţa
Prin intermediul funcţiei de memorare personală a produselor ţineţi întotdeauna evidenţa ofertelor atractive.

Administraţi confortabil ofertele
În zona myChrono24 vă administraţi ofertele în mod centralizat şi în mod uşor de utilizat.

Regăsiţi facil oferte interesante
Cronografia dvs. din myChrono24 afişează în mod automat ofertele pe care le-aţi vizionat cel mai recent. În acest fel regăsiţi rapid oferte captivante.

Cum îmi editez sau şterg anunţurile private?
Anunţurile dvs. private le editaţi în zona myChrono24 Anunţurile mele. Printr-un clic pe link-ul corespunzător puteţi să vă modificaţi sau să vă ştergeţi anunţul. Dacă doriţi să faceţi modificări asupra preţului, fabricantului sau modelului, vă rugăm să vă contactaţi PrivateSeller@chrono24.com. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că anunţul dvs. este eliminat definitiv din gestiunea noastră imediat ce îl ştergeţi.
Cum îmi editez datele personale?
Logaţi-vă cu adresa dvs. de e-mail (numele de utilizator) şi parola dvs. în zona myChrono24. În Datele mele puteţi să vă editaţi şi salvaţi datele personale precum numele, adresa, numărul de telefon sau parola. În zona Setări puteţi să vă adaptaţi setările din portal şi e-mail şi să alegeţi limba preferată în care doriţi să primiţi e-mail-urile de la Chrono24. Tot aici puteţi să vă abonaţi sau să vă dezabonaţi de la buletinul nostru informativ.

Vânzarea profesionistă a ceasurilor

Cum mă înregistrez ca şi comerciant profesionist?
Pe Chrono24 vă înregistraţi în puţine etape ca şi comerciant profesionist:
  1. Introduceţi datele personale
  2. Specificaţi informaţiile privind plata (card de credit sau, în Germania, şi debitarea directă SEPA)
  3. Transmiteţi documentele necesare pentru verificare
După aceea, puteţi deja încărca primele oferte. Înainte ca ofertele dvs. să fie publicate, este totuşi necesară aprobarea contului dvs. de comerciant de către Chrono24. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că aprobarea se face numai după verificarea informaţiilor şi documentelor dvs. Pentru aceasta avem nevoie de copii ale următoarelor documente, fie prin funcţia de încărcare a documentelor, fie trimise prin e-mail, fax sau servicii poştale:
  • Extras de la Registrul Comerţului sau autorizaţia de funcţionare
  • Dovada adresei sub forma unei facturi telefonice, facturi de curent sau altele de acest gen
Utilizaţi perioada de probă gratuită de 30 de zile pentru a testa intens Chrono24.
Ce modele de preţuri există pentru comercianţii profesionişti?
Chrono24 oferă diverse pachete pentru diferite necesităţi. Pachetele se diferenţiază, printre altele, în funcţie de numărul de oferte incluse şi prin pozele pentru fiecare ofertă. În plus, modelele de preţuri influenţează poziţionarea în lista de afişare a rezultatelor căutărilor şi în ofertele TOP pe pagina de internet Chrono24. Puteţi plăti în avans lunar sau pentru un an. Toate detaliile le găsiţi aici.
Cine poate rezerva pachetul Premium şi ce avantaje oferă acesta?
Oferim pachetul Premium în mod exclusiv comercianţilor care sunt înregistraţi pe Chrono24 de cel puţin un an. În plus, comerciantul trebuie să fie şi Trusted Seller. Condiţiile preliminare pentru calitatea şi sigiliul Trusted Seller le găsiţi aici.

Pachetul Premium oferă unele avantaje. Acesta măreşte vizibilitatea ofertelor dvs. pe pagina de internet şi în lista cu rezultate ale căutărilor şi puteţi adăuga mai multe poze. Suplimentar, toate ofertele dvs. sunt marcate cu simbolul Premium Seller. Ofertele dvs. de top sunt marcate în lista de rezultate cu TOP în cadrul pozei. Pe pagina ofertei, persoanelor interesate le sunt afişate în mod exclusiv ofertele ceasurilor dvs. proprii în zona „S-ar putea să vă intereseze şi aceste ceasuri”. În plus, beneficiaţi de oferte fără reclame, deoarece lângă ofertele dvs. nu apar reclame ale altor comercianţi.
Cum îmi introduc ofertele?
Puteţi fie să introduceţi datele ceasurilor dvs., fie să le importaţi din pagina dvs. de internet.

Prin zona destinată comercianţilor creaţi chiar dvs. ofertele. Pentru aceasta, completaţi formularul Ofertă nouă. Chestionarul nostru vă ghidează rapid în vederea unei descrieri complete a ceasului dvs. În funcţie de pachetul pe care l-aţi rezervat, pentru fiecare ofertă puteţi publica între 6 şi 16 poze.

Importul de date de pe pagina dvs. de internet este posibil începând de la 25 de oferte şi listarea PRO. În cursul acestuia, datele sunt importate complet automatizat de pe pagina dvs. de internet şi sunt actualizate zilnic.
De ce mie, în calitate de vânzător, nu îmi este afişată adresa de e-mail a unei persoane interesate?
Din motive de protecţie a datelor, atunci când se comunică prin sistemul nostru ascundem adresele de e-mail ale cumpărătorului şi vânzătorului. În cursul acestei operaţii, adresa de e-mail este anonimizată în mod automat. În acest mod vă protejăm de persoane care vor să utilizeze inadecvat platforma noastră pentru phishing sau alte activităţi frauduloase.

Atunci când aţi ajuns la un acord cu persoana interesată, puteţi solicita datele sale de contact prin intermediul unui formular, de exemplu, pentru a afla adresa de expediere sau pentru a îi trimite acesteia o solicitare de plată prin PayPal. Un link către acest formular găsiţi în fiecare e-mail pe care îl primiţi de la o persoană interesată prin intermediul sistemului nostru.

Aici puteţi să vedeţi un exemplu de adresă de e-mail anonimizată:
41d07ee4-9cb3-4893-ade2-012bb56efc88-1un98@reply.chrono24.com
Căutarea dvs. nu a returnat nici un rezultat