Peste 400.000 de ceasuri asigurate cu Protecția cumpărătorului
Chrono24 - România

Informații pentru consumatori cu privire la amplasarea rezultatelor căutării

Rezultate organice ale căutării

Atunci când un utilizator caută articole pe Chrono24, motorul nostru de căutare acordă prioritate acelor anunțuri care sunt relevante din punct de vedere al conținutului și promit o experiență bună de cumpărare. Pentru a determina relevanța conținutului, termenii de căutare introduși în bara de căutare vor fi comparați cu titlurile și conținuturile anunțurilor.

Într-un al doilea pas, lista de anunțuri cu conținuturi relevante este optimizată pe baza următorilor factori calitativi:

  • Calitatea anunțului: Sunt prioritizate atât anunțurile cu o descriere de înaltă calitate, cât și anunțurile cu poze.
  • Disponibilitatea articolului: Disponibilitatea influențează amplasarea anunțurilor.
  • Popularitatea anunțului: Sunt prioritizate anunțurile pe care utilizatorii apasă mai des.
  • Calitatea vânzătorului: Calitatea vânzătorului se compune din următorii factori:
    • Seriozitate în răspunsul la întrebările clienților
    • Seriozitate în procesarea comenzilor
    • Punctualitatea livrărilor
    • Rata de succes a tranzacțiilor de cumpărare
    • Evaluări pozitive din partea clienților

Anunțurile de la vânzătorii care publică pentru prima dată anunțuri pe Chrono24 sunt prioritizate temporar și astfel au șanse mai mari de vizibilitate. Acest lucru se aplică anunțurilor noilor comercianți profesioniști, precum și anunțurilor noilor vânzători privați.

Pentru a le asigura utilizatorilor noștri cea mai largă varietate posibilă de rezultate ale căutării, creăm o anumită distanță spațială în cazul anunțurilor la fel de relevante ale unui vânzător, amestecându-le cu anunțuri de la alți vânzători.

Influențarea ordinii de sortare

Utilizatorii platformei noastre pot ajusta ordinea de sortare în funcție de propriile nevoi individuale ale acestora, folosind funcția „Sortare după”. Sunt disponibile pentru dvs. următoarele opțiuni de sortare:

  • Relevanță (sortarea descrisă mai sus)
  • Preț crescător (prețul din anunț ca cel mai important factor este luat în considerare în ordine crescătoare)
  • Preț descrescător (prețul din anunț ca cel mai important factor este luat în considerare în ordine descrescătoare)
  • Cele mai recente (sunt prioritizate anunțurile nou-create)
  • Popularitate (rata de clic este considerată cel mai important factor)

Upgrade-uri

La amplasarea rezultatelor căutării, pe lângă caracteristicile de conținut și de calitate, joacă un rol și upgrade-urile care pot fi achiziționate contracost, care permit o amplasare temporară mai bună a anunțurilor individuale.

Atât comercianții profesioniști, cât și vânzătorii privați pot rezerva upgrade-uri relevante, prin care pot asigura o amplasare mai bună a anunțurilor selectate pentru o anumită perioadă de timp și, eventual, pentru o anumită țară. Astfel de anunțuri sunt marcate în lista cu rezultatele căutării cu cuvântul „TOP” și se evidențiază prin caracteristici vizuale suplimentare în cadrul rezultatelor căutării organice.

Direct de la Chrono24

Anunțurile de la companiile noastre partenere sunt identificate prin sigla „Direct de la Chrono24” și, de asemenea, se evidențiază vizual în cadrul rezultatelor căutării organice.