Protecția cumpărătorului Garanția autenticității De ce Chrono24? Aveți întrebări? +1 646-887-3560 sau e-mail RomâniaRomânia | RON

Contact: Mesajul dvs. către Chrono24

Eroare
  • Chrono24 însuşi nu vinde niciun ceas! Dacă aveţi întrebări referitoare la un articol trebuie să vă adresaţi vânzătorului individual al articolului. (nu către Chrono24)

  • Chrono24 însuşi nu cumpără ceasuri! Dacă aveţi un ceas de vânzare, introduceţi-l dvs. înşivă sau contactaţi un comerciant.

Vă mulțumim pentru plată. Desigur că vă vom informa imediat ce suma a intrat la noi în cont. Vă rugăm să ignorați alte notificări prin care vi se solicită să achitați. Aceste notificări sunt generate automat și sunt dezactivate imediat ce suma integrală a intrat în contul nostru.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele în vedere faptul că un virament poate dura între 2-3 zile lucrătoare.

Dacă nu vă vindeți ceasul în termen de 6 luni, noi vă restituim taxa pentru anunț. Condițiile preliminare pentru acest lucru sunt ca ceasul dvs. să fi fost pe Chrono24 timp de 6 luni, să nu se fi vândut și să fiți încă în posesia acestuia. Vă rugăm să ne trimiteți un mesaj prin acest formular de contact.

Rețineți că o rambursare în conformitate cu termenii și condițiile noastre pentru vânzătorii privați nu este posibilă dacă ați vândut deja ceasul în altă parte. Toate informațiile importante le puteți găsi în FAQ la „Vânzarea ceasurilor în privat pe Chrono24”.

Chrono24 în sine nu evaluează ceasuri. În plus, aveți posibilitatea să căutați pe Chrono24 ceasuri similare, pentru a vă face în acest mod o idee de ansamblu privind prețurile. Pentru a afla valoarea precisă a ceasului dvs. cel mai bine este să vă adresați unui comerciant local de ceasuri.

Aici găsiți toate informațiile cu privire la vânzarea ceasului dvs. pe Chrono24: Aflaţi mai multe

Pentru a cumpăra un ceas, faceți clic pe pagina ofertei, pe butonul verde „Cumpărare” și urmați instrucțiunile. Apoi vă vom informa prin e-mail cu privire la următorii pași de efectuat pentru comanda dvs.

În cazul în care vânzătorul nu vă răspunde în termen de 5 zile, puteți încerca să îl contactați telefonic. Numărul de telefon îl puteți găsi pe pagina ofertei, utilizând butonul „Vânzător”.

Vânzătorul vă poate răspunde la toate întrebările legate de caracteristici, stare, disponibilitate sau conținutul livrării articolului. Pentru aceasta, puteți să îi scrieți un mesaj utilizând butonul „Contactare vânzător”. Majoritatea vânzătorilor pot fi contactați și telefonic. Numărul de telefon îl puteți găsi pe pagina ofertei, utilizând butonul „Vânzător”.

Aici găsiți răspunsul la întrebările cel mai des adresate pe Chrono24.

Câmp obligatoriu

Aveţi întrebări? Contactaţi-ne!

Tel.: +49 721 96693-0
Fax: +49 721 96693-990

Chrono24 GmbH
Haid-und-Neu-Str. 18
D-76131 Karlsruhe
Germania

Dennis Fischer,
Director Customer Relations