LogareLogare

Serviciul Trusted Checkout al Chrono24

Cumpărător

Comerciant

Trusted Checkout este cea mai sigură cale către ceasul pe care vi-l doriţi. Comandaţi comod la comerciantul la care doriţi şi achitaţi în condiţii de siguranţă printr-un cont fiduciar. Comerciantului i se achită numai după ce aţi primit ceasul. Echipa Chrono24 vă este alături în orice moment şi asigură o achiziţionare fără probleme - începând cu plata şi până la expediere şi o posibilă derulare a returnării.

Cumpăraţi-vă în condiţii de siguranţă ceasul dorit

Plata prin contul fiduciar

Plata prin contul fiduciar

Plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă până când primiţi ceasul dorit. Numai după aceea banii sunt plătiţi comerciantului.

Comercianţi verificaţi

Comercianţi verificaţi

Nu lăsăm loc de interpretări în nicio chestiune şi verificăm cu exactitate seriozitatea fiecărui comerciant. Majoritatea comercianţilor au vândut deja sute de ceasuri prin Chrono24. Nu sunt acceptate afacerile îndoielnice.

Suport personal

Suport personal

La noi veţi găsi mereu o persoană de contact special dedicată. Împreună cu echipa noastră multilingvistică înlăturăm barierele lingvistice şi comunicăm cu comercianţi din întreaga lume.

14 zile drept de returnare

14 zile drept de returnare

Dacă nu sunteţi mulţumit, puteţi returna ceasul în termen de 14 zile. Vi se returnează preţul de vânzare plătit, imediat ce ceasul este înapoi la comerciant.

Întrebări cu privire la Trusted Checkout

Cumpără

Când este posibilă cumpărarea prin Trusted Checkout?
Ofertele Trusted Checkout pot fi recunoscute în rezultatele căutărilor şi pe paginile ofertelor după simbolul Trusted Checkout de culoare verde.
Cum cumpăr un articol prin Trusted Checkout?
Există 2 moduri de a comanda prin Trusted Checkout: (1) printr-o solicitare de cumpărare sau (2) prin „Cumpărare imediată”. Modul posibil în cazul unui articol este decis de către comerciant.

Solicitare de cumpărare
Pe pagina ofertei, faceţi clic pe butonul verde Solicitare de cumpărare şi introduceţi-vă adresa de livrare. După aceea, comerciantul vă trimite o ofertă individuală, incluzând cheltuielile de expediere. Acceptaţi oferta pentru a comanda articolul.

Cumpărare imediată
Prin „Cumpărare imediată” puteţi comanda ceasul fără a contacta comerciantul în prealabil. Ofertele respective sunt marcate în rezultatele căutărilor cu indicaţia „Cumpărare imediată posibilă”. Pentru a cumpăra un articol, faceţi clic pe butonul verde de pe pagina ofertei Cumpărare imediată. Introduceţi-vă adresa de livrare şi comandaţi articolul. După aceea, selectaţi o modalitate de plată şi plătiţi suma pe contul fiduciar.
Înainte de cumpărare trebuie să mă înregistrez pe Chrono24?
Da. Făcând acest lucru, vă putem fi alături atunci când aveţi întrebări şi vă putem informa despre cea mai recentă stare a comenzii dvs.
Cum contactez comerciantul în mod direct?
În cazul în care aveţi întrebări cu privire la articol, puteţi contacta comerciantul utilizând datele de contact indicate de acesta. Dacă aveţi întrebări cu privire la comanda dvs. Trusted Checkout, echipa noastră de asistenţă vă stă la dispoziţie telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail ().
Ce este „Cumpărare imediată” şi cum funcţionează?
Prin „Cumpărare imediată” puteţi comanda ceasul fără a contacta comerciantul în prealabil. Ofertele respective sunt marcate în rezultatele căutărilor cu indicaţia „Cumpărare imediată posibilă”.

Iată cum funcţionează „Cumpărare imediată”:
  1. Faceţi clic pe butonul verde de pe pagina ofertei Cumpărare imediată.
  2. Introduceţi-vă adresa de livrare şi comandaţi ceasul.
  3. După aceea, plătiţi pe un cont fiduciar, unde suma este păstrată în siguranţă, până când primiţi ceasul dorit.
Cât costă Trusted Checkout?
Pentru serviciul Trusted Checkout Service calculăm 3,5% din totalul preţului articolului şi costurilor de expediere.

Plată

Cum pot plăti pentru un articol?
Puteţi plăti prin card de credit (VISA sau MasterCard) sau prin transfer bancar. Modalităţile de plată posibile în cazul unui articol vă sunt afişate pe pagina ofertei.

La derularea plăţilor colaborăm cu furnizorul de servicii de plăţi Mangopay. Mangopay este un furnizor de servicii de plăţi specializat în locuri de vânzare şi cumpărare online, care este conectat cu banca franceză Bank Credit Mutuel Arkea.

Expediere

Cât de repede este disponibil articolul?
În principiu, produsele oferite prin Trusted Checkout sunt disponibile imediat sau în termen scurt. Informaţiile exacte le puteţi găsi pe pagina ofertei respective.
Cât timp durează livrarea şi care sunt cheltuielile de expediere?
În cazul unei solicitări de cumpărare
După ce aţi creat o ofertă de cumpărare, comerciantul vă trimite o ofertă care include timpul de livrare şi cheltuielile de expediere.

În cazul „Cumpărare imediată”
În cazul „Cumpărare imediată”, disponibilitatea şi cheltuielile de expediere vă sunt afişate pe pagina ofertei.
Cum se numeşte compania care se ocupă de expedierea articolului?
În general, comerciantul este cel care decide cu ce firmă de curierat doreşte să expedieze articolul. În confirmarea de expediere puteţi să vedeţi care este serviciul de curierat utilizat.
Pot urmări starea expedierii?
Vă informăm imediat ce articolul a fost expediat şi vă trimitem un ID de tracking, dacă există, pe e-mail.
Sunt asigurat împotriva deteriorărilor pe durata transportului sau împotriva furtului?
Expedierile comenzilor Trusted Checkout se fac întotdeauna în baza unei asigurări, cu excepţia cazului în care nu aţi convenit altceva cu comerciantul.
Până la ce valoare este asigurată expedierea?
În general, la expediere articolul este asigurat la întreaga valoare.

Garanţie

Am drepturi de garanţie speciale la cumpărarea prin Trusted Checkout?
În cazul Trusted Checkout se aplică condiţiile reglementate în mod legale în privinţa dreptului la garanţie. Nu are loc nicio extindere a garanţiei şi a drepturilor la garanţie.

Retur

Ce trebuie să fac dacă doresc să returnez articolul?
Vă rugăm să contactaţi echipa noastră de asistenţă, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (), pentru a stabili detaliile referitoare la returnare.
Cum îmi pot revoca comanda?
În termen de 14 zile după comandarea produsului, contactaţi echipa noastră de asistenţă, telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail (). Documentăm şi vă confirmăm intrarea la timp a revocării şi iniţiem toate etapele următoare.
Cine suportă cheltuielile de retur?
Dvs. veţi suporta pe loc cheltuielile pentru retur. Vă rugăm să ţineţi cont de faptul că cheltuielile pentru expediere pot ajunge la 250 EUR, având în vedere protecţia oferită de asigurare. Dacă aveţi întrebări echipa de asistenţă Chrono24 vă ajută telefonic (+1 646-887-3560) sau prin e-mail ().
Datele mele sunt în siguranţă la Chrono24?
Da. Utilizăm cea mai modernă tehnologie de siguranţă tehnică, pentru ca datele dvs. personale să fie protejate împotriva manipulării, pierderii parţiale sau totale şi împotriva accesului nepermis din partea terţilor. Mai multe detalii găsiţi în Prevederile cu privire la protecţia datelor.
Datele mele vor fi transmise terţilor?
Utilizăm datele dvs. personale exclusiv pentru derularea solicitării dvs. de cumpărare sau comenzii dvs. Nu are loc niciun transfer al datelor către părţi terţe neimplicate. Mai multe detalii găsiţi în Prevederile cu privire la protecţia datelor.

Comerciant

Cumpărător

Trusted Checkout este poarta către comerţul la nivel global cu ceasuri de lux. Prin derularea achiziţiei în condiţii de siguranţă prin Chrono24 câştigaţi încrederea clienţilor potenţiali şi vă măriţi şansele de vânzare. Echipa noastră vă sprijină în comunicarea cu vânzătorul şi se asigură de o desfăşurare fără probleme. Înregistraţi-vă acum pentru Trusted Checkout!

Câştigarea încrederii, câştigarea unor noi clienţi

Derularea plăţii în condiţii de siguranţă

Derularea plăţii în condiţii de siguranţă

Dvs. expediaţi ceasul abia după ce cumpărătorul a depus suma pe un cont fiduciar sigur. Astfel, sunteţi asigurat contra neplăţii sau încercărilor de fraudă.

Vânzare la nivel internaţional

Vânzare la nivel internaţional

Cu Trusted Checkout ajungeţi la iubitori de ceasuri din peste 30 de ţări. Plata în condiţii de siguranţă şi sprijinul acordat de către Chrono24 consolidează încrederea clienţilor şi măreşte disponibilitatea de cumpărare.

Poziţionare atractivă

Poziţionare atractivă

Ceasurile dvs. apar în partea de sus a rezultatelor căutării şi ajung la mai mulţi potenţiali cumpărători. Ofertele dvs. se remarcă prin simbolul Trusted Checkout.

Eliminarea barierelor lingvistice

Eliminarea barierelor lingvistice

Ne ocupăm cu plăcere pentru dvs. de comunicarea cu clienţii. Propria noastră echipă multilingvistică vă este alături în orice moment şi vă ajută să negociaţi cu cumpărătorii din întreaga lume.

Cum funcţionează Trusted Checkout?

  • 1. Întrebare
    Cumpărătorul vă trimite o întrebare.
  • 2. Ofertă
    Creaţi o ofertă, incluzând costurile de expediere.
  • 3. Accept
    Cumpărătorul acceptă oferta.
  • 4. Plată
    Cumpărătorul plăteşte pe contul fiduciar.
  • 5. Expediere
    Dvs. expediaţi articolul.
  • 6. Finalizat
    Totul este OK? Se plătesc banii.